Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kiezen voor familie- of stijlvolle leaseauto?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWhoa!
Op de parking staan hier drie MINI's. Alle drie met kinderstoeltje.
Verkoper van BMW's zijne kleine is 6 maanden oud. Past perfect in zijn dreier, en bij de mama zit de kleine in een Peugeot 206.
Als het van mijn madam afhing, koos ze een MINI Clubman. Ik heb haar dan toch kunnen ompraten in een 1-reeks en mogelijks gaan we toch tweedehands shoppen voor een 3-reeks. Maar groter is imho echt niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenVoor de prijs van een medium Insignia heb je een full option Golf variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenNatuurlijk kan dat, maar dat is dan niet de 'gezinswagen'. Mijn vrouw rijdt met een 1-serie en om de kleine naar de crèch te voeren is dat perfect, echter ik zou er niet mee 2 weken op reis willen. En daar gaat het de topic opener dacht ik wel om...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet lijkt me sterk dat je met 2 kinderen niet op reis kan met een Insignia. Als je zoveel baggage meeneemt, doe je het imho verkeerd.
De Insignia is volgens mij idd ruim genoeg (maar dat heb ik al uitvoerig aangegeven).
Comment
-
Ik hou van leuke wagens,maar ik vind een vierdeurs sedan makkelijk te combineren met klein manne hoor.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe kunt het ook eens bespreken met uw verkoper. Tis crisis en wat extra korting kan er dus vaak al snel vanaf.
Wist niet dat dit ook ging bij leasing, maar verkoper heeft nog een procent van de prijs gedaan. Zit nu bij de leasingmaatschappij om nieuw budget te bepalen. Spannend! Hangt van de gedaalde restwaarde en het nieuw budget af of de Insignia zal gekozen worden.Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheDude Bekijk BerichtenMaar dan heb je wel ganser dagen een spuuglelijke auto onder je gat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet lijkt me sterk dat je met 2 kinderen niet op reis kan met een Insignia. Als je zoveel baggage meeneemt, doe je het imho verkeerd.Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenDat zeg ik toch helemaal niet? Jij geeft aan dat je mensen kent die met een Mini of 1-serie met kinderstoel rondrijden. Mijn antwoord daarop was dat dit voor korte ritten zeker haalbaar is, maar dat zo'n Mini of 1 geen gezinswagen is.
De Insignia is volgens mij idd ruim genoeg (maar dat heb ik al uitvoerig aangegeven).Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenIk hou van leuke wagens,maar ik vind een vierdeurs sedan makkelijk te combineren met klein manne hoor.
Ik kan vergelijken. Ik heb een VW Passat sedan gereden, een Peugeot 406 break en een Toyota Corolla break.
Van deze drie wagens was de Passat de minst handige wagen met kleine pagadders, ondanks deze wél de meest ruime was. Het feit dat je met een niet-doorlopende koffer zit (sedan-type dus) hypoticeert de ruimte in die koffer.
Bij de 406 en later de Corolla break was dat helemaal het geval niet, je moest nooit uitzoeken op welke manier je nu alles zou stapelen in de koffer om er makkelijk aan te kunnen. Je deed het afdekzeil naar omhoog en je had een perfect overzicht. Én dat is handig.
Om kinderzitjes in en uit te bouwen blijft een hogere wagen makkelijk, wat men hier ook moge beweren. Het is mogelijk, bij een gewone wagen, maar het is makkelijker bij een iets hogere wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWhoa!
Op de parking staan hier drie MINI's. Alle drie met kinderstoeltje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirewiet Bekijk BerichtenBedankt voor de tip .
Wist niet dat dit ook ging bij leasing, maar verkoper heeft nog een procent van de prijs gedaan. Zit nu bij de leasingmaatschappij om nieuw budget te bepalen. Spannend! Hangt van de gedaalde restwaarde en het nieuw budget af of de Insignia zal gekozen worden.
Comment
-
Goh,
Moest ik zelf een wagen nodig hebben, en die zelf moeten betalen, de Insignia.
Maar dit is een leasebak, dus in principe of ie betrouwbaar is of niet maakt niet zo hard uit. Je begint een gezin, dat betekent daar mijn inziens ook meer ruimte nodig, dagje naar zee, dagje naar de Ikea enz...
In jou geval: de Scénic
Comment
-
De bestelling werd deze week goedgekeurd en is vandaag geplaatst,
het wordt nu definitief de stijlvolle auto: de Insignia !!
Bedankt nog iedereen voor zijn bijdrage, heeft me goed geholpen bij mijn keuze en doen beseffen dat de Insignia zeker ook een familieauto is.
En nu nog enkele maanden aftellen...
Voor mij mag deze discussie afgesloten worden.Last edited by Pirewiet; 16/05/2009, 14:22.Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)
Comment
Comment