Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagen voor max € 3500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke wagen voor max € 3500

Eens geen "droom" topic, maar harde realiteit.

Als jullie op korte termijn moesten kijken voor een wagen en je hebt een héél beperkt budget beschikbaar, wat zouden jullie kopen?

Zou leuk zijn moesten er een paar echte advertentie-links komen, zodat het een beetje realistisch is.

(Yep, ik zit momenteel in deze situatie, en nope, ik gebruik jullie niet om het vuile werk voor mij te doen en advertenties te zoeken, zit dagelijks het web af te schuimen maar kom eigelijk altijd bij hetzelfde uit...vraag me af wat jullie zouden doen)

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een Saxo VTR, maar helaas zijn deze ofwel altijd heel heel heel fout getuned en/of hebben ze massa's km gelopen....
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

een e30 in goede staat. Uit duitsland dus

Comment

Ik zo'n 106 rallye of saxo vts, enkel als ze een 1600cc hebben met 130pk ofzo!

Ideaal om mee dom te doen in de kleine baantjes. Tgaat goed vooruit en tkost (quasi) geen geld! Carterplaatje deronder, kuipzetelke derin, rallystuurke erin en ge zijt vertrokken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
        Ideaal om mee dom te doen in de kleine baantjes. Tgaat goed vooruit en tkost (quasi) geen geld! Carterplaatje deronder, kuipzetelke derin, rallystuurke erin en ge zijt vertrokken!
        Ja, want iedereen is rally-piloot

Comment

Wat zoek je? Iets snel? Iets zuinig? Iets comfortabel? Iets met ruimte? ...

Comment

Beste reactie in dit topic tot nu toe . Ik vroeg me 't zelfde af: waarvoor moet het dienen?

Comment

Waarom geen grotere wagen die iets ouder is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                een e30 in goede staat. Uit duitsland dus
                Strak plan!

Alleen moet je ze niet altijd in duitsland gaan zoeken

Comment

Een dikke Saab en nog geld over

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Clio RS Williams ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Fack das eigenlijk echt geen geld hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Strak plan!

Alleen moet je ze niet altijd in duitsland gaan zoeken

goede staat

Comment

Dit zou het bij mij worden. Dikke wagen, veel ruimte, uitstraling,... Voor 2000 euro
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Zeer nice!!!
                            Ik zou niet twijfelen!

Comment

e36 325i (eventueel op lpg voor lange afstanden)

vbje: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                goede staat
                                Als dit geen goede staat is (voor een E30) weet ik het ook niet hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                  Clio RS Williams ?
                                  die kosten helaas wat meer dan 3500, toch in goede conditie...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Als dit geen goede staat is (voor een E30) weet ik het ook niet hoor
                                  goede staat wel.

Maar wat een kutmotor

Comment

en ja, wat meer info is welkom. Ik vind 't eens goed dat er wat anders wordt gepost dan een hoop droompoll's met een budget waarvoor je eerst 37 jaar boterhammen met choco moet eten. Maar zelfs met 3500€ kan je nog veel kanten uit.

Moet het iets snel zijn? Liefhebbersauto? Of gewoon zo degelijk/ruim/zuinig mogelijk? Heb je er wat voor over, om buiten de aankoopprijs er redelijk wat aan te spenderen om het ding rijdende te houden (brandstof/taks/verzekering) of moeten alle vaste kosten zo laag mogelijk liggen?

Comment

Mijn eerste wagen was een Volkwagen Golf 4 Variant en ik heb er MAAR € 2600 voor betaald. Wel 240 000km, maar is altijd goed onderhouden geweest.

Ik had minder geluk na men motorische tjoening toen de versnellingsbak opeens de geest gaf...

Comment

Wanneer heb je die gekocht? Dat kan toch no way een diesel zijn geweest voor dat geld?

Comment

Working...
                                        X