Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw automobiele tweelingsbroer/-zus (favoriete 2ehandswagen uit je geboortemaand)
Om in u garage te staan?
Eenen auto moet rijden! Als ge iets wilt om in u garage te staan, koopt u dan een kast
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Agria Einachser 1700, 6-7 PS 599€, wahlweise mit Egge 150€, Flug 99€, Mähbalken159€, Kartoffelernteteil groß u klein 159€, Ackerschiene 49€, im Moment steht der Anhänger nicht zum verkauf!
Maar voor de rest zijn het bijna allemaal W124 in 09/1987
Moddervet!!!!
Toen ik 7 was maakte Matchbox een modelleke van deze. Een witte. Ik had die in een catalogusje zien staan van Matchbox. En ik moést die hebben. Als kleine pagadder overal de speelgoedwinkels binnen "Dag meneer, heeft u de Matchbox Mirsedis SIK aa-em-hee in het wit, aub *toont catalogusje* ?" Nu besef ik dat die kerels zo'n ogen moeten getrokken hebben. Moest 't nu nog voor een mooi schaalmodel zijn, ja, maar een Matchboxke van 70 frank.
Toen ik 7 was maakte Matchbox een modelleke van deze. Een witte. Ik had die in een catalogusje zien staan van Matchbox. En ik moést die hebben. Als kleine pagadder overal de speelgoedwinkels binnen "Dag meneer, heeft u de Matchbox Mirsedis SIK aa-em-hee in het wit, aub *toont catalogusje* ?" Nu besef ik dat die kerels zo'n ogen moeten getrokken hebben. Moest 't nu nog voor een mooi schaalmodel zijn, ja, maar een Matchboxke van 70 frank.
Matchboxkes waren zo cool.
Mooie speelgoedautokes maken ze niet meer heden ten dage.
Comment