Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw automobiele tweelingsbroer/-zus (favoriete 2ehandswagen uit je geboortemaand)
Ja. Ik moet 'm nog hebben, in één van de 3-4 Curver-bakken vol Matchboxkes en Majorettekes die 'k nog ergens moet hebben staan. 'Ie zal wel een nieuwe paintjob nodig hebben ondertussen.
Ja. Ik moet 'm nog hebben, in één van de 3-4 Curver-bakken vol Matchboxkes en Majorettekes die 'k nog ergens moet hebben staan. 'Ie zal wel een nieuwe paintjob nodig hebben ondertussen.
Mijn lievelingsmatchbox was een rode E30 cabrio. Da was altijd mijne 'rapste'
Toen ik 7 was maakte Matchbox een modelleke van deze. Een witte. Ik had die in een catalogusje zien staan van Matchbox. En ik moést die hebben. Als kleine pagadder overal de speelgoedwinkels binnen "Dag meneer, heeft u de Matchbox Mirsedis SIK aa-em-hee in het wit, aub *toont catalogusje* ?" Nu besef ik dat die kerels zo'n ogen moeten getrokken hebben. Moest 't nu nog voor een mooi schaalmodel zijn, ja, maar een Matchboxke van 70 frank.
Een Matchboxke kostte in de Maxi GB maar 50 frank
De iets minder mooie van het witte product (nog met spaarvarkentje als logo kostten 29 frank
Mijn lievelingsmatchbox was een rode E30 cabrio. Da was altijd mijne 'rapste'
deze dus:
Zalig.
Mijne favoriet was een gele Ford Granada break. Ik denk niet dat 'ie van Matchbox of Majorette was, maar van een nog ander merk (kan er wel niet op komen). Ding was erg groot, had monsterlijk dikke banden, en ik reed daarmee alsof er een pokkedikke V8 in lag en 'ie was sneller dan al de rest.
En z'n voordeurtjes konden open.
Dat was toen ik nog niet echt besef van merken had. Later ben ik vooral Mercedes en BMW beginnen rijden. Die waren tenminste cool.
Nog vettere auto's! Het was een moeilijke keuze tussen deze 2, dus ik zet ze hier allebei maar neer.
Porsche 924
Renn auto-motor mit getriebe aus model 968-also 3 liter mit 6 gang,sehr leicht-kotflugel,turen und haube aus GFK,bremse 996 turbo,felgen-18 zoll hohlspeichen 996 turbo,fahrwerk Bilstein von Schmid motorsport,eingeschweiste kafig ......
14.000euro
90.000km
Inschrijving: 3/1986
Of
Ferrari 288 GTO (mijn droom-Ferrari)
485.000euro nog steeds...
9.800km
400pk
Ja, maar niet aan de "zjakmentpot" want anders zou de koord kunnen doorbranden want als zo'n oude rakkers ne keer beginnen te draaien geven die wat hitte af hoor.....
Niet direct mijn maand (gaf nul als resultaat) maar wel het goede jaartal (ik denk dat ze voor die periode in vorige eeuw nog met een volledig jaar tellen en niet per maand) heb ik nu, na de details aangepast te hebben (had het einde van de opening post waar de uitleg staat in verband met de jaren/maanden/dagen enz. gisteren niet gelezen daarmee dat ze me 1957 voorschotelden) heb ik nu het volgende gekregen:
Andere Willis-Overland (USA) Geländewagen/Pickup, Oldtimer
88631 Beuron-Neidingen, HU & AU neu
44 kW (60 PS), Schaltgetriebe
Allradantrieb Fahrzeug parken
EZ 01/1942 114.800 km12.000 EUR*
Comment