04/1976 :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw automobiele tweelingsbroer/-zus (favoriete 2ehandswagen uit je geboortemaand)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
ik ben een corvette official pace car
of een pontia firebird met 5L motor.
Comment
-
Gene vette in september 1986.
Maar weinig keuze..
Waarvan : redelijk wat Mercedes 190 E's en Mercedes 300 SL's , enkele VW Golfjes , enkele Porsche 928's en een veel te dure Porsche 930 Turbo..
Uiteindelijk maar voor een 300 SL gegaan bij gebrek aan beter.. De wagen op zich zegt me niet zo veel en deze staat net geen 30k geprijsd, wat ik persoonlijk echt niet over heb voor dat model van Mercedes..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNee, jij bent Timmie...
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenZo'n speciaal type? Klein en breed precies.
Edit: blijkbaar worden de Pirelli's toch af en toe nog in batchen gemaakt. Ik vond iets van een kleine 7.500 EUR excl. BTW voor 5 stuks. Valt nog mee.
Comment
-
Juli '86
Porsche 911 Carrera RS
44911 euro
80.000 km
170 kW / 231 PS
Ferrari Testarossa
64.500 EUR
15.100 km
287 kW / 390 PS
( ooit zo eentje in het echt gezien, zalige sound)
En dan deze, ik zou hem nooit kopen maar vond het wel leuk om erbij te zetten
Rolls Royce Cabrio ||
74.900 EUR
89.600 km
179 kW / 243 PS
Okee, en WTF is dit (duuuuur)
Lamborghini LM OO2 V12 7-sitzer "BRUNEI-UNIKAT"
118.500 EUR
6.300km
330kW / 449PS
Comment
-
Die Porsche is toch niet van 1986??? De opvolger was toen al làng uit. Of was het zelfs niet al de 964, dus twee modellen later?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie Porsche is toch niet van 1986??? De opvolger was toen al làng uit. Of was het zelfs niet al de 964, dus twee modellen later?
Ff checken...
Ziet ge, ik had toch gelijk ... ge zoekt trouwens op eerste inschrijvingsdatum....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenOeps, heb de verkeerde link geplakt denk ik
Ff checken...
Ziet ge, ik had toch gelijk ... ge zoekt trouwens op eerste inschrijvingsdatum....
Comment
-
Leuk topic. Oktober 1987 heeft ook niet teveel keuze eigenlijk. Toch weer iets nieuws leren kennen: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...er=2&picture=1
Mijn keuze komt echter voort uit een serieuze portie jeugdsentiment: Ferrari Testarossa. Matchbox
Wel wat jammer van de velgen vind ik.
Comment
Comment