Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Japanse sportwagen zou jij importeren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

LOL

Nu serieus, bestond daar geen variant met een turbomotor die enkel voor Japan bestemd was?

Een MX5 met +- 200pk moet vet zijn (en redelijk giftig)

Comment

Het enige dat echt in de MX5 moest zitten waren de K motoren van in de MX3.
      1.8, 2.0 of 2.5 V6 motoren.

De "K8" 1800cc V6 van 130pk is volgens mij al ruim voldoende. De motor heeft bv. een zeer vlakke koppelcurve enzo.

Comment

of zo iets:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          LOL

Nu serieus, bestond daar geen variant met een turbomotor die enkel voor Japan bestemd was?

Een MX5 met +- 200pk moet vet zijn (en redelijk giftig)
          Ik dacht dat er een MazdaSpeed Miata bestond, 2 liter turbo 200 pk ofzo..

Comment

Als ik echt moet kiezen: Supra. Sowieso. Alhoewel ik voor het doel waarvoor ik em zou importeren (driften) beter af zou zijn met voorgenoemde AE86.

Comment

meh, toch liever een nissan S14 als het aankomt op een goedkope driftkar. ik denk toch dat de legende van de 86 de prijs toch wel serieus naar boven duwt
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Nissan Stagea

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Ik dacht dat er een MazdaSpeed Miata bestond, 2 liter turbo 200 pk ofzo..
                    Vergeet niet dat 2 liter N/A 158pk standaard is op miata in de VS... (zelfs met 6 speed tiptronic)

Comment

Voor mij een nissan R34 GTR "do luck"

ofwel een honda nsx-r "mugen"
                      wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Die vond ik eigenlijk nog wel leuk back in the day
                        Als ik meerdere wagens zou kiezen zou hij er zeker bijstaan. Kei-cars

AE86 is vet op zich, maar blijft in mijn ogen een beetje gehyped
                        Stagea --> wolf in schapenvacht
                        RX-7 --> lekker
                        R34: blijft zalig. Om een beetje exclusief te zijn wil ik wel eentje met RB30-omnbouw
                        Supra: *bestelt in 1 weg single-turbo-setup*

Verder twijfel ik nog tussen een Impreza 22B, Toyota 2000GT, Toyota S2000 Spoon of Mugen, NSX-R of Type-S Zero en een Skyline R34 of R33 getuned door Sumo Power. Of eventueel een R33 4-deurs als family-car
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          het originele plan was eigenlijk een V6 in de mx5 ( daarom ook de lange motorkap)
                          dit ging spijtig genoeg niet door.
                          maar the US of A. heeft daar oplossingen voor.
                          Correct, op Youtube zijn ook verschillende filmpjes te vinden van Miata's met de V6 uit de MX-6 (eventueel met throttle bodies erop)

Maar de Monstermiata conversions vind ik ergens "fout", ttz het past niet om een dikke V8 (zelfs een superlichte: genze LS1) in de Miata te stoppen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Correct, op Youtube zijn ook verschillende filmpjes te vinden van Miata's met de V6 uit de MX-6 (eventueel met throttle bodies erop)
                            Zoals ik al zie: K motoren reeks.

Comment

Waarschijnlijk een Supra of een Skyline, om de simpele reden dat dit (toch wel gek spel) gewoon te lelijk is

Nissan Pulsar gti-r

Comment

lelijk?
                                nog altijd knapper en met meer karakter dan een Opel
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

leuke site om wat op te neuzen:

大阪,中古車,買い取り,買取,GT-R,GTR,グローバルオート,R,スカイライン,G-STYLE

(klik op een merk in het menu bovenaan)
                                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                    Waarschijnlijk een Supra of een Skyline, om de simpele reden dat dit (toch wel gek spel) gewoon te lelijk is

Nissan Pulsar gti-r

die moet je toch niet invoeren? die werden hier gewoon verkocht. net zoals de suzuki capuchino hier wat boven.
                                    wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      die moet je toch niet invoeren? die werden hier gewoon verkocht. net zoals de suzuki capuchino hier wat boven.
                                      Serieus?
                                      Nog nooit gezien... (en nog nooit tegengekomen met stuur links)

Comment

Serieus?
                                        Ja, Wisali heeft gelijk. Ze zijn wel zéér zeldzaam hier. Overlaatst stond er trouwens zo'n Pulsar GTI-R op kapaza, voor zo'n 14.000.

Comment

Serieus?
                                          tenzij dat dat een speciale versie is natuurlijk. maar dat is toch de nissan sunny gti?

vroegere schoolvriend had zo ééntje
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X