Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke Japanse sportwagen zou jij importeren?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, 't tweede model, met 180 pk
Het meest elegante model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendie moet je toch niet invoeren? die werden hier gewoon verkocht. net zoals de suzuki capuchino hier wat boven.
Van de Cappucino wist ik niet dat die hier ingevoerd is geweest, dacht dat dat hetzelfde verhaal was als met de Honda Beat? In ieder geval nog nooit in Belgenland tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
AE86 is vet op zich, maar blijft in mijn ogen een beetje gehyped
R34: blijft zalig. Om een beetje exclusief te zijn wil ik wel eentje met RB30-omnbouw
wikipedia zegt dat de RB30 uit de R31 komt, waarom zou je die swap uitvoeren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenbedoel je door Initial D?
wikipedia zegt dat de RB30 uit de R31 komt, waarom zou je die swap uitvoeren
Op dit moment zijn al zeker 2 Belgische Skyline-eigenaars (of misschien is het 1 Nederlander en 1 Belg, idk) bezig met zo'n ombouw.
Bij nader inzien, schrijf nog maar een 350Z met twinturbo op m'n lijst (alleen maar als ik hem klaarzijnde kan kopen met fatsoenlijke mapping, is blijkbaar niet zo gemakkelijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenSunny/Pulsar GTI-R is hier inderdaad officieel verkocht geweest, en er zijn er ook nog een behoorlijk aantal op eigen initiatief ingevoerd (jaar of 8 geleden zijn er nog ongeveer 10 wagens tegelijk uit Griekenland ingevoerd om dan te verkopen via Kapaza/autoscout).
Van de Cappucino wist ik niet dat die hier ingevoerd is geweest, dacht dat dat hetzelfde verhaal was als met de Honda Beat? In ieder geval nog nooit in Belgenland tegengekomen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmet onbeperkt budget... zo ééntje
de laatste en de beste R34 GT-R door Nismo
Comment
-
Check de site van Paul Vlasblom ne keer, heeft ook altijd dikke Jappen staan: driftking.nl Staat trouwens een E36 (de witte waarmee hij de Benelux Drift Challenge gewonnen heeft en MODDERvette E36 GTR Op kenteken dan nog!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenCheck de site van Paul Vlasblom ne keer, heeft ook altijd dikke Jappen staan: driftking.nl Staat trouwens een E36 (de witte waarmee hij de Benelux Drift Challenge gewonnen heeft en MODDERvette E36 GTR Op kenteken dan nog!
Omschrijving: Complete kit voor meer PK en koppel. Leverbaar voor in principe alle auto's.Voorbeeld-kit voor BMW E36 325i en 328i M52 of M50 motor; vanaf 3900 euro. kom langs voor meer info en een proefrit met de 328i Rotrex.Zie ook de uitdraai van de rollenbank: 275 pk en >300 Nm koppel tussen 2500 en 6500 rpm!
VET, op een 328i met 325i inlaat geeft dat dik 300pk
Comment
-
Voor mij dit aub:
in ralliart uitvoering:
Comment
Comment