Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe zit dat dan juist met de keuring en schroefset?
Ga je gewoon de keuring binnen en geef je bij alle andere papieren dat GOCA-attest af & that's it?
Of moet je een speciale keuring aanvragen, eventueel op afspraak en betaal je dus meer of...?
Als je alles volgens het boekje wil doen met je met je verlaagde auto eerst een speciale verlagingskeuring doorlopen voor je naar de gewone keuring mag.
keuren van verlaging is heel simpel, je belt voor een afspraak naar de keurig(let op niet iedere keuring doet dat, heeft niet die apparatuur: in mijn omstreken is dat bergen of zwijnaarde, zelf ga ik naar bergen) je vraagt een geometrische keuring. de meeste mensen zeggen keuring na ongeval. maar dat is totaal iets anders(voor keuring van ongeval moet bodumplaat enzo verwijdert worden enzo ...)
u gaat naar daar, de keurmeester kijkt jouw geometrie na, jij heeft hem de nodige goca attesten(moeten ingevuld worden door de garage die jouw schroefkit heeft geplaatst) hopa kijkt alles na, en je wagen is voor zijn verdere dagen gekeurd met schroefkit.
ik doe dat dit jaar tesamen met mijn gewoone keuring, dus geometrishe en gewoone keuring in 1
wat die miltek betreft, als je niet de nodige papieren hebt dan vrees ik voor afkeur, zou voor de zekerheid originele plaatsen. je kent de mensen van de keuring hé, voor de zekerheid draai ik mijn schroefkit ook volledig naar omhoog.
kost wel allemaal meer hoor zo een tunnig rapport ( speciale keuring)
Comment