Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke schroefkit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij mij is het nu kiezen uit deze 3:

KW V1 inox
    h&r
    Eibach pro street s

Zijn +- evenduur allemaal, maar welke kiezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
      Bij mij is het nu kiezen uit deze 3:

KW V1 inox
      h&r
      Eibach pro street s

Zijn +- evenduur allemaal, maar welke kiezen?

ik zou kw V1 nemen, maar nie de inox versie. de gewooen, maakt toch geen bal uit, is gewoon wat duurder.

grtjs

bij kw en weitec zijn er zeker papieren.
      Last edited by ; 27/06/2009, 18:13.

Comment

• Hoe zit dat dan juist met de keuring en schroefset?

Ga je gewoon de keuring binnen en geef je bij alle andere papieren dat GOCA-attest af & that's it?
        Of moet je een speciale keuring aanvragen, eventueel op afspraak en betaal je dus meer of...?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Als je alles volgens het boekje wil doen met je met je verlaagde auto eerst een speciale verlagingskeuring doorlopen voor je naar de gewone keuring mag.

Comment

• En wordt dan enkel de schroefset gekeurd? Want met die Milltek eronder ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              En wordt dan enkel de schroefset gekeurd? Want met die Milltek eronder ..
              Lichten en schroefkit om precies te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                Lichten en schroefkit om precies te zijn
                Dat kan zo geen kwaad dan

Comment

Dat kan zo geen kwaad dan
                  Heb je ze al steken??? Maak nekeer ne foto dat we eens kunnen zien

Comment

• En klopt het ook dat een in hoogte instelbare kit moet "geborgd" zijn zodat je niet na de keuring nog de hoogte zou kunnen aanpassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                      Heb je ze al steken??? Maak nekeer ne foto dat we eens kunnen zien
                      Er steekt voorlopig enkel een Milltek onder. Schroefkit staat op de planning.

Comment

• keuren van verlaging is heel simpel, je belt voor een afspraak naar de keurig(let op niet iedere keuring doet dat, heeft niet die apparatuur: in mijn omstreken is dat bergen of zwijnaarde, zelf ga ik naar bergen) je vraagt een geometrische keuring. de meeste mensen zeggen keuring na ongeval. maar dat is totaal iets anders(voor keuring van ongeval moet bodumplaat enzo verwijdert worden enzo ...)
                        u gaat naar daar, de keurmeester kijkt jouw geometrie na, jij heeft hem de nodige goca attesten(moeten ingevuld worden door de garage die jouw schroefkit heeft geplaatst) hopa kijkt alles na, en je wagen is voor zijn verdere dagen gekeurd met schroefkit.

ik doe dat dit jaar tesamen met mijn gewoone keuring, dus geometrishe en gewoone keuring in 1

wat die miltek betreft, als je niet de nodige papieren hebt dan vrees ik voor afkeur, zou voor de zekerheid originele plaatsen. je kent de mensen van de keuring hé, voor de zekerheid draai ik mijn schroefkit ook volledig naar omhoog.

kost wel allemaal meer hoor zo een tunnig rapport ( speciale keuring)

Comment

• Even mijn originele plaatsen, dat kost mij ook weer een mooie hap.

Comment

Even mijn originele plaatsen, dat kost mij ook weer een mooie hap.
                            Heb je de mogelijkheid niet om het zelf te vervangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                              Heb je de mogelijkheid niet om het zelf te vervangen?
                              Neen. Sowieso heb ik van dergelijke zaken geen verstand. Ik ga dat niet naar de kloten helpen Is volledige uitlaatlijn hé, niet gewoon een sierstuk

Comment

• Steekt je kat er nog onder? Zo ja, dan is de kans bestaande dat ze 't gewoon niet zien dat 't een aftermarket uitlaat is.

Comment

• Ja, steekt er nog onder. Schroefkit is voor oktober denk ik, ofwel pas na de winter.

Comment

Neen. Sowieso heb ik van dergelijke zaken geen verstand. Ik ga dat niet naar de kloten helpen Is volledige uitlaatlijn hé, niet gewoon een sierstuk
                                    Als het met flenzen is moet dat toch te doen zijn?

Comment

• Met wat?

Ik ben een IT-nerd, geen automechanieker

Comment

Met wat?

Ik ben een IT-nerd, geen automechanieker
                                        http://nl.wikipedia.org/wiki/Flens_(verbinding)

Comment

• @Coaimhin, al iets besteld? Ik heb gister een h&r schroefset besteld..wordt binnen 2 weken ofzo gemonteerd. Vraag me echt af hoe dat gaat zijn

Comment

Working...
                                          X