Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke schroefkit?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeb eens prijs gevraagd voor een B14 kit bij Carnewal. Ik denk toch dat ik niks ga hebben aan die instelbare demping.
Comment
-
Hier vind je ook richtprijzen op.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is wel heel duur hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk BerichtenAls ik niet met de hoogte zou spelen neem ik geen schroefkit
Een set Eibach veren is ook wel voldoende goede comfort en goede wegligging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMet veren moet je de nieuwe hoogte aanvaarden zoals ze is, met een schroefkit zet je het zo goed mogelijk naar je zin. Daarom dat ik opteer voor een schroefkit. En als er dan 19" onder komt kan ik de hoogte terug laten aanpassen naar mijn behoefte.
Maar veren kosten wel maar een fractie van zo een kit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenInderdaad.
Maar veren kosten wel maar een fractie van zo een kit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKlopt. Maar het is mij die meerprijs wel waard. Als ik veren steek en het staat mij niet aan moet ik toch nog een schroefkit kopen, en moet ik die veren nog kwijtgeraken ook.
Comment
-
Zoiezo heb je goed materiaal als je zou kiezen tussen H&R,KW en Billstein.
Dit zijn ook de enigste (betaalbare) merken die ik zou nemen.
Ik heb een vaste set gehad van H&R op mijn vorige ibiza maar daar was ik niet zo tevreden van.Vooraan en achteraan stonden niet gelijk en waren eigenlijk vrij rap versleten.
Maar van de schroefkits heb ik nog niet echt iets slecht gehoord.
Nu heb ik een KW Var1.
Voor mij telde enkel hoogteregeling en hardheid niet zo.
Kwam ook omdat de Var2 voor mijn ibiza enkel de hardheid te regelen is op de voorste dempers,dus dan gewoon de var1 genomen.
Ik moet wel zeggen dat met de 17" eronder die echt wel hard rijd vind ik persoonlijk.
Moest ik ooit veranderen of een volgende auto verlagen zou ik voor Billstein gaan.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk twijfel tussen de KW v1 en Eibach Pro street kit.
Wat is het best aangeraden voor een mooie verlaging én functioneel op circuit?
Een goede garage waar je kan bestellen en plaatsen?
Probleem aan die schroefkitten is dat je het eigenlijk niet kan testen... Het is niet echt spotgoedkoop om zomaar even te wisselen van kit.Maar ik denk dat je echt wel tevreden gaat zijn met één van deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenZoiezo heb je goed materiaal als je zou kiezen tussen H&R,KW en Billstein.
Dit zijn ook de enigste (betaalbare) merken die ik zou nemen.
Ik heb een vaste set gehad van H&R op mijn vorige ibiza maar daar was ik niet zo tevreden van.Vooraan en achteraan stonden niet gelijk en waren eigenlijk vrij rap versleten.
Maar van de schroefkits heb ik nog niet echt iets slecht gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenKW V2, Bilstein of H&R en je zit altijd goed denk ik.
Probleem aan die schroefkitten is dat je het eigenlijk niet kan testen... Het is niet echt spotgoedkoop om zomaar even te wisselen van kit.Maar ik denk dat je echt wel tevreden gaat zijn met één van deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat noem je rap versleten?
Dus pakt een dikke 3 jaar en 70k schat ik.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
Comment