Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke schroefkit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
    Dure garage wetende dat een KW V1 ongeveer 500€ kost :p
    KW v1 voor mijn kar kost zelfs + 1200 € .

Comment

Ik heb 690€ incl. plaatsing en attesten betaald voor een weitec (is kw) kit bij deboosere in ingelmunster, kw kit zal maar iets duurder zijn.

Comment

Ik moet wel minstens de INOX-line hebben.

Comment

Ik heb eigenlijk nog maar alleen naar bilstein gezien, en dat is toch nog wat duurder precies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Ik heb eigenlijk nog maar alleen naar bilstein gezien, en dat is toch nog wat duurder precies
            Beetje maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Beetje maar
              Idd...

Misschien ook eens kijken wat KW in het gamma heeft. Als voor al die merken attesten bestaan. t is toch ni om intensief te gaan tracken.

Comment

Ik heb een KW V1 laten plaatsen begin maart (Golf V), ben er zeer tevreden van. Auto ligt veel beter op de weg en het rijdt zeker niet te hard.
                Alles in totaal zal het zo'n dikke €1000 ongeveer geweest zijn.
                2012 Renault Megane RS

Comment

Idd...

Misschien ook eens kijken wat KW in het gamma heeft. Als voor al die merken attesten bestaan. t is toch ni om intensief te gaan tracken.
                  Ik weet wel ongeveer wat die in hun gamma hebben. Je hebt sowieso de V1, V2 en V3 waarvan de V1 voor mij de beste keuze is denk ik. Ook is er Street Comfort, een soort van verder geëvolueerde V2. De V1 is mijn backup, voor als ik binnen budget bij H&R niets kan vinden dat beter is dan de KW V1. Of dat is toch de huidige gedachte. Daarom dit topic, om ervaring van anderen te weten te komen.

Comment

t was te peizen. Voor de mijne enkel de V3 van kw beschikbaar
                    Kost evenveel als een pss10 van bilstein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                      Ik heb 690€ incl. plaatsing en attesten betaald voor een weitec (is kw) kit bij deboosere in ingelmunster, kw kit zal maar iets duurder zijn.
                      KW is zeker niet gelijk aan Weitec.. KW bouwt alleen voor Weitec (geen ervaring mee, maar lijkt me de 'budget keuze/lijn' te zijn) en ook voor Eibach (hun coilovers of schroefkits)

t was te peizen. Voor de mijne enkel de V3 van kw beschikbaar
                      Kost evenveel als een pss10 van bilstein.
                      En een KW Clubsport? Heb jij PASM onder uw Cayman?

Comment

Ik weet wel ongeveer wat die in hun gamma hebben. Je hebt sowieso de V1, V2 en V3 waarvan de V1 voor mij de beste keuze is denk ik. Ook is er Street Comfort, een soort van verder geëvolueerde V2. De V1 is mijn backup, voor als ik binnen budget bij H&R niets kan vinden dat beter is dan de KW V1. Of dat is toch de huidige gedachte. Daarom dit topic, om ervaring van anderen te weten te komen.
                        Ik ben echt super tevreden over KW, je mag het eens komen aanvoelen in m'n kar.

Comment

Ik zou willen kunnen vergelijken

Comment

Ik zou willen kunnen vergelijken
                            Rij met Spillies mee sportophanging met 19' velgen en met mij KW V1 met 19' velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Rij met Spillies mee sportophanging met 19' velgen en met mij KW V1 met 19' velgen
                              Vergelijken met H&R hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                KW is zeker niet gelijk aan Weitec.. KW bouwt alleen voor Weitec (geen ervaring mee, maar lijkt me de 'budget keuze/lijn' te zijn) en ook voor Eibach (hun coilovers of schroefkits)

Weitec kits hebben dezelfde onderdelen als die van KW maar ze zijn iets minder kwalitatief.
                                Ik ben tevreden over weitec

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Geen PASM

Comment

Ik wil de Eibach Pro street kit steken.
                                    Iemand ervaring met Eibach schroefsets?

Of een andere aanrader voor MINI?

Sportieve rijstijl en af en toe een trackday. Ik wil ook geen halve dag staan vijzen als een kwast aan m'n kar.
                                    Géén KW!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      Ik wil de Eibach Pro street kit steken.
                                      Iemand ervaring met Eibach schroefsets?

Of een andere aanrader voor MINI?

Sportieve rijstijl en af en toe een trackday. Ik wil ook geen halve dag staan vijzen als een kwast aan m'n kar.
                                      Géén KW!
                                      En waarom geen KW?

Comment

Iemand al ooit vergelijkende testen gezien?
                                        Maakt het echt uit of je nu een H&R, kw, Eibach of Bilstein kit steekt er vanuit gaande dat ze dezelfde features hebben?

Comment

Ik heb kw var 1. Rijdt daar nu 90.000 km mee en ben enorm tevreden van. Heb me laten vertellen dat var 2 en 3 koni dempers hebben, 1 niet. Maar als je echt eentje wilt die bij te regelen is moet je voor de var 3 gaan.
                                          Ingaande en uitgaande demping regelen, ik zou der wel nie graag aan beginnen :-). Ahjaa, ik vind het comfort met variant 1 méér dan aanvaardbaar.

Comment

Working...
                                          X