Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke schroefkit?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk nog maar alleen naar bilstein gezien, en dat is toch nog wat duurder precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBeetje maar
Misschien ook eens kijken wat KW in het gamma heeft. Als voor al die merken attesten bestaan. t is toch ni om intensief te gaan tracken.
Comment
-
Ik heb een KW V1 laten plaatsen begin maart (Golf V), ben er zeer tevreden van. Auto ligt veel beter op de weg en het rijdt zeker niet te hard.
Alles in totaal zal het zo'n dikke €1000 ongeveer geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIdd...
Misschien ook eens kijken wat KW in het gamma heeft. Als voor al die merken attesten bestaan. t is toch ni om intensief te gaan tracken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenIk heb 690€ incl. plaatsing en attesten betaald voor een weitec (is kw) kit bij deboosere in ingelmunster, kw kit zal maar iets duurder zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent was te peizen. Voor de mijne enkel de V3 van kw beschikbaar
Kost evenveel als een pss10 van bilstein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk weet wel ongeveer wat die in hun gamma hebben. Je hebt sowieso de V1, V2 en V3 waarvan de V1 voor mij de beste keuze is denk ik. Ook is er Street Comfort, een soort van verder geëvolueerde V2. De V1 is mijn backup, voor als ik binnen budget bij H&R niets kan vinden dat beter is dan de KW V1. Of dat is toch de huidige gedachte. Daarom dit topic, om ervaring van anderen te weten te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou willen kunnen vergelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenRij met Spillies mee sportophanging met 19' velgen en met mij KW V1 met 19' velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKW is zeker niet gelijk aan Weitec.. KW bouwt alleen voor Weitec (geen ervaring mee, maar lijkt me de 'budget keuze/lijn' te zijn) en ook voor Eibach (hun coilovers of schroefkits)
En een KW Clubsport? Heb jij PASM onder uw Cayman?
Ik ben tevreden over weitec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEn een KW Clubsport? Heb jij PASM onder uw Cayman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk wil de Eibach Pro street kit steken.
Iemand ervaring met Eibach schroefsets?
Of een andere aanrader voor MINI?
Sportieve rijstijl en af en toe een trackday. Ik wil ook geen halve dag staan vijzen als een kwast aan m'n kar.
Géén KW!
Comment
-
Ik heb kw var 1. Rijdt daar nu 90.000 km mee en ben enorm tevreden van. Heb me laten vertellen dat var 2 en 3 koni dempers hebben, 1 niet. Maar als je echt eentje wilt die bij te regelen is moet je voor de var 3 gaan.
Ingaande en uitgaande demping regelen, ik zou der wel nie graag aan beginnen :-). Ahjaa, ik vind het comfort met variant 1 méér dan aanvaardbaar.
Comment
Comment