Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke schroefkit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Bilstein

Zalig artikel, bedankt om het hier te posten
    Heb eens prijs gevraagd voor een B14 kit bij Carnewal. Ik denk toch dat ik niks ga hebben aan die instelbare demping.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Heb eens prijs gevraagd voor een B14 kit bij Carnewal. Ik denk toch dat ik niks ga hebben aan die instelbare demping.
      Zo'n Bilstein B14 PSS staat mij ook wel aan ja. Ik vind prijzen terug van +- 1200, maar ga ook eens specifiek vragen voor de mijne.

Comment

Hier vind je ook richtprijzen op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dat is wel heel duur hoor

Comment

Dat is wel heel duur hoor
            Ik ben niet mee met het grapje

Comment

Prijstechnisch is een KW V1 waarschijnlijk de interessantste optie voor jou. Hoewel KW de laatste tijd een beetje een ''tjoening-bijsmaak'' heeft is het echt wel een goede ophanging, die perfect voldoet aan hetgeen jij er van verwacht.

Comment

Ik twijfel tussen de KW v1 en Eibach Pro street kit.
                Wat is het best aangeraden voor een mooie verlaging én functioneel op circuit?

Een goede garage waar je kan bestellen en plaatsen?

Comment

Als ik niet met de hoogte zou spelen neem ik geen schroefkit
                  Een set Eibach veren is ook wel voldoende goede comfort en goede wegligging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                    Als ik niet met de hoogte zou spelen neem ik geen schroefkit
                    Een set Eibach veren is ook wel voldoende goede comfort en goede wegligging
                    Met veren moet je de nieuwe hoogte aanvaarden zoals ze is, met een schroefkit zet je het zo goed mogelijk naar je zin. Daarom dat ik opteer voor een schroefkit. En als er dan 19" onder komt kan ik de hoogte terug laten aanpassen naar mijn behoefte.

Comment

Met veren moet je de nieuwe hoogte aanvaarden zoals ze is, met een schroefkit zet je het zo goed mogelijk naar je zin. Daarom dat ik opteer voor een schroefkit. En als er dan 19" onder komt kan ik de hoogte terug laten aanpassen naar mijn behoefte.
                      Inderdaad.

Maar veren kosten wel maar een fractie van zo een kit

Comment

Inderdaad.

Maar veren kosten wel maar een fractie van zo een kit
                        Klopt. Maar het is mij die meerprijs wel waard. Als ik veren steek en het staat mij niet aan moet ik toch nog een schroefkit kopen, en moet ik die veren nog kwijtgeraken ook.

Comment

Klopt. Maar het is mij die meerprijs wel waard. Als ik veren steek en het staat mij niet aan moet ik toch nog een schroefkit kopen, en moet ik die veren nog kwijtgeraken ook.
                          Idd, ik ben ook meer voor de combo veren/shocks hoor

Comment

Ik wissel echt teveel van gedacht. Nu neig ik meer naar Bilstein B14 PSS

Comment

Zoiezo heb je goed materiaal als je zou kiezen tussen H&R,KW en Billstein.
                              Dit zijn ook de enigste (betaalbare) merken die ik zou nemen.

Ik heb een vaste set gehad van H&R op mijn vorige ibiza maar daar was ik niet zo tevreden van.Vooraan en achteraan stonden niet gelijk en waren eigenlijk vrij rap versleten.
                              Maar van de schroefkits heb ik nog niet echt iets slecht gehoord.

Nu heb ik een KW Var1.
                              Voor mij telde enkel hoogteregeling en hardheid niet zo.
                              Kwam ook omdat de Var2 voor mijn ibiza enkel de hardheid te regelen is op de voorste dempers,dus dan gewoon de var1 genomen.
                              Ik moet wel zeggen dat met de 17" eronder die echt wel hard rijd vind ik persoonlijk.

Moest ik ooit veranderen of een volgende auto verlagen zou ik voor Billstein gaan.
                              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                              Audi S3 '02 sold => topic
                              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Ik ben aan het rondhoren voor een goede prijs voor die Bilsteins. Onder de €1.500 inclusief montage moet toch zeker te doen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                  Ik twijfel tussen de KW v1 en Eibach Pro street kit.
                                  Wat is het best aangeraden voor een mooie verlaging én functioneel op circuit?

Een goede garage waar je kan bestellen en plaatsen?
                                  KW V2, Bilstein of H&R en je zit altijd goed denk ik.

Probleem aan die schroefkitten is dat je het eigenlijk niet kan testen... Het is niet echt spotgoedkoop om zomaar even te wisselen van kit. Maar ik denk dat je echt wel tevreden gaat zijn met één van deze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                                    Zoiezo heb je goed materiaal als je zou kiezen tussen H&R,KW en Billstein.
                                    Dit zijn ook de enigste (betaalbare) merken die ik zou nemen.

Ik heb een vaste set gehad van H&R op mijn vorige ibiza maar daar was ik niet zo tevreden van.Vooraan en achteraan stonden niet gelijk en waren eigenlijk vrij rap versleten.
                                    Maar van de schroefkits heb ik nog niet echt iets slecht gehoord.
                                    Wat noem je rap versleten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      KW V2, Bilstein of H&R en je zit altijd goed denk ik.

Probleem aan die schroefkitten is dat je het eigenlijk niet kan testen... Het is niet echt spotgoedkoop om zomaar even te wisselen van kit. Maar ik denk dat je echt wel tevreden gaat zijn met één van deze.
                                      Neem nu eens aan dat een V1 ook volstaat, lieve Sega.

Comment

Wat noem je rap versleten?
                                        Ik heb er 4 jaar mee gereden en toen die weg ging stond de teller op 85k.
                                        Dus pakt een dikke 3 jaar en 70k schat ik.
                                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                        Audi S3 '02 sold => topic
                                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Working...
                                        X