Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke schroefkit?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNeem nu eens aan dat een V1 ook volstaat, lieve Sega.
Maar Fastje wil blijkbaar tracken en aanpassen enzo.Dan mag ik toch een V2 voorstellen hé ?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk neem dat aan!
Maar Fastje wil blijkbaar tracken en aanpassen enzo.Dan mag ik toch een V2 voorstellen hé ?!?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenkw en h&r rommel komt nooit onder mijn wagen. billstein wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOhlins.
Da zal ook wel ne goeiekope zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenof Sachs, Moton enzo
Als ik zie wa zo ene shock al moet kosten voor onder mijne moto,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvoor mij zou dat een set Leda collies mogen zijn.
en als het wat meer mag kosten proflex of öhlins
kw en h&r rommel komt nooit onder mijn wagen. billstein wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvoor mij zou dat een set Leda collies mogen zijn.
en als het wat meer mag kosten proflex of öhlins
kw en h&r rommel komt nooit onder mijn wagen. billstein wel
KW en H&R is zeker geen rommel hoor,in die prijsklasse is dat vrij goed materiaal.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvoor mij zou dat een set Leda collies mogen zijn.
en als het wat meer mag kosten proflex of öhlins
kw en h&r rommel komt nooit onder mijn wagen. billstein wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOmdat frekkel nu eenmaal zo in elkaar zit. Vindt vooral zichzelf heel belangrijk.
Comment
-
vroeger KW V2 Onder mn alfa GTV gehad, echt super wegligging!!! en voor dagelijks gebruik redelijk comfortabel, het is zeker doenbaar...
verschil tss de V1 V2 en V3 =
V1 enkel in hoogte regelbaar
V2 in hoogte regelbaar + de demping van de ingaande slag
V3 in hoogte regelbaar + de demping van de in- en uitgaande slag
(V3 is quassi overbodig op de openbare weg, en pokkeduur ook trouwens)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOmdat frekkel nu eenmaal zo in elkaar zit. Vindt vooral zichzelf heel belangrijk.
iedereen die plots een menig ergens over heeft die tegen de rest zou kunnen ingaan vindt zichzelf enorm belangrijk.
maar dat frekkel dagelijks 12 uur tussen auto's en aanverwanten zoals tuning onderdelen e.d. zit wordt door de eerste de beste jan lul soms wel eens vergeten.
leven en laten leven. maar dat is volgens sommigen nogal moeilijk blijkbaar
Comment
-
Is er nergens een website of een garage site, waar je wat prijzen van kits kan zien? Op de merken hun website zelf, staan nooit prijzen, alleen pdf catalogussen met nummers.
Ondertussen ben ik er ook nog altijd niet uit...Twijfel nog tussen de Kw (dat blijkt goed te zijn?), Eibach pro street.
Wat met Bilstein? Heeft bilstein een kit voor MINI? Het enige wat mij interesseert is regelbaar in hoogte en het moet strak sturen.
H&R word afgeraden voor MINI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtendas waar.
iedereen die plots een menig ergens over heeft die tegen de rest zou kunnen ingaan vindt zichzelf enorm belangrijk.
maar dat frekkel dagelijks 12 uur tussen auto's en aanverwanten zoals tuning onderdelen e.d. zit wordt door de eerste de beste jan lul soms wel eens vergeten.
leven en laten leven. maar dat is volgens sommigen nogal moeilijk blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenH&R word afgeraden voor MINI.
en natuurlijk is KW goeddie mannen hebben al een pak racing heritage net zoals H&R en zeker Bilstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendoor?
en natuurlijk is KW goeddie mannen hebben al een pak racing heritage net zoals H&R en zeker Bilstein
Maar H&R zei me toch al niet zoveel en hun verlagingsveren zijn al niet van goede kwaliteit.
KW wil ik wel overwegen, want heb al wat pics gezien en die hebben me wel verstomd doen staan. Maar waar en wat kost zo'n V1 ongeveer?
Momenteel neig ik heel sterk naar Eibach.
Comment
Comment