Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke schroefkit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    80% van het US mini forum Maar H&R zei me toch al niet zoveel en hun verlagingsveren zijn al niet van goede kwaliteit.
    KW wil ik wel overwegen, want heb al wat pics gezien en die hebben me wel verstomd doen staan. Maar waar en wat kost zo'n V1 ongeveer?

Momenteel neig ik heel sterk naar Eibach.
    Doen. Eibach is echt goed. Dacht zelfs dat die de leverancier van Audi zijn ivm hun sportophanging.

Kameraad van me had vroeger Eibach kitje en dat was supergoed. Toch ng comfort en plakken op de baan. Andere kameraad van me had dan H&R en dat trok dan weer op niets. Veel te springerig. Maja hangt ook af van auto tot auto en welke kit.

Alle commentaar die ik hoor over Eibach is goed. Enkel over KW zijn de meningen verveeld maar daar kan ik zelf geen oordeel over vellen.

Comment

80% van het US mini forum Maar H&R zei me toch al niet zoveel en hun verlagingsveren zijn al niet van goede kwaliteit.
      KW wil ik wel overwegen, want heb al wat pics gezien en die hebben me wel verstomd doen staan. Maar waar en wat kost zo'n V1 ongeveer?

Momenteel neig ik heel sterk naar Eibach.
      Eibach coil-overs worden gebouwd door KW, wist je dat? Het verschil zit hem in de veren, die zijn natuurlijk van Eibach zelf.

H&R hoor je soms horror verhalen over, en soms ook zeer positieve reviews.

Ik dacht wel dat Alta alleen H&R verdeelt.. niks mis met hun veren ook trouwens.. ken wel een aantal mensen die daar zeer content van zijn
      Ni vergeten dat die mannen aan Porsche leveren voor bepaalde zaken

Comment

• En zeggen dat ik over H&R bijna altijd super goede commentaar lees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          das waar.
          iedereen die plots een menig ergens over heeft die tegen de rest zou kunnen ingaan vindt zichzelf enorm belangrijk.
          maar dat frekkel dagelijks 12 uur tussen auto's en aanverwanten zoals tuning onderdelen e.d. zit wordt door de eerste de beste jan lul soms wel eens vergeten.
          leven en laten leven. maar dat is volgens sommigen nogal moeilijk blijkbaar
          Van mij mag je zeggen wat je wil maar geef dan tenminste argumenten.
          Ik wacht op je argumenten waarom kw en h&r brol is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            En zeggen dat ik over H&R bijna altijd super goede commentaar lees
            Ik ga niet ontkennen dat ze nog niet zo lang geleden aanzienlijke kwaliteitsproblemen hadden.. (veerpoten die gewoon krom stonden..)

Hopelijk is dat nu opgelost.

Comment

Je moet mij excuseren, maar de weinige reacties die ik van u lees zijn er van dit allooi. Op zoveel mogelijk commentaar geve en het dan maskeren onder "gewoon een andere mening". Terwijl het u enkel te doen is om wat aandacht te trekken. Of zo komt het toch over. Maar ik kan verkeerd zijn
              daarom is het ook niet verkeerd om alles dat je via internet leest met een korrel zout mag nemen. ik ken u niet, jij kent mij niet. simpel
              als ik beroepsmatig en ook daarnaast al wat slechte ervaringen tegengekomen ben met kw's dan catalogeer ik dat onder rommel. net zoals ik een mercedes W211 pfl in datzelfde rommelvakje zet. ik ben er de mens niet naar om ganse epistels te schrijven, in tegenstelling tot bvb gta, en onderbouwde meningen te spuien die door 3/4 forumgangers toch niet gelezen wordt wegens te lang, te saai, te oninteressant of wat dan ook. En daarnaast zal ik er wellicht ook niet wakker van liggen als iemand hier een kw kit koopt en achter 2-3 jaar met lekke dempers zit.
              wil ik dan aandacht trekken?

Comment

• Concretiseer eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Eibach coil-overs worden gebouwd door KW, wist je dat? Het verschil zit hem in de veren, die zijn natuurlijk van Eibach zelf.

H&R hoor je soms horror verhalen over, en soms ook zeer positieve reviews.

Ik dacht wel dat Alta alleen H&R verdeelt.. niks mis met hun veren ook trouwens.. ken wel een aantal mensen die daar zeer content van zijn
                  Ni vergeten dat die mannen aan Porsche leveren voor bepaalde zaken
                  Neen dat wist ik niet.
                  H&R wil ik zowieso niet, heb veel kameraden met H&R toestanden en géén enkele was er positief over.
                  Hangt ook af van auto tot auto natuurlijk. Hun veren zijn op zich niets mis mee, maar zakken te fel door na lange tijd.

KW doet me twijfelen, want veel MINI rijders hebben dat steken en dat staat wel echt mooi. Maar ik wil niet alleen show, het moet ook echt waardig zijn voor af en toe een trackday.

Dus momenteel verkies ik Eibach nog altijd, maar ik heb nog nergens een foto of iemand gezien met die kit.... nergens vind ik ook prijzen.

Uiteindelijk kiest men natuurlijk zelf bij welk merk je moet gaan shoppen, dat is kwestie van je goed voelen bij een merk, smaak, persoonlijke voorkeur..... Alles zal wel pos. en neg. kanten hebben, de een al wat meer.
                  Het is zoals de een wil nutella choco, den ander Meli etc... uiteindelijk is het allemaal choco... (wtf eigenlijk)

Comment

• Ook 1 van de redenen waarom ik voor KW gegaan ben is omdat dit een merk is waar je gemakkelijk aan papieren kan van geraken en gekend is op de keuring.
                    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                    Audi S3 '02 sold => topic
                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

KW doet me twijfelen, want veel MINI rijders hebben dat steken en dat staat wel echt mooi. Maar ik wil niet alleen show, het moet ook echt waardig zijn voor af en toe een trackday.
                      Veel van die gasten zijn ook alleen maar puur show, ze zijn al bang voor steenslag.. wat moet dat zijn als die het circuit opgaan

Maar quasi met elke schroefkit gaat 'ie er toch hetzelfde uitzien? Hoogte regel je zelf é.. versta je bezorgdheid niet echt

Persoonlijk zou ik eens die Eibachs proberen, kan niet slecht zijn

Comment

Veel van die gasten zijn ook alleen maar puur show, ze zijn al bang voor steenslag.. wat moet dat zijn als die het circuit opgaan

Maar quasi met elke schroefkit gaat 'ie er toch hetzelfde uitzien? Hoogte regel je zelf é.. versta je bezorgdheid niet echt

Persoonlijk zou ik eens die Eibachs proberen, kan niet slecht zijn
                        Ja, het is gewoon wat onduidelijk, er is zovéél op de markt. Maar ik wil gewoon een set die me vet laag zet, strak sturen geeft én goed is op circuit.

En idd, heb net wat liggen surfen...en Eibach kit is wel geprezen. Bovendien ben ik tevreden van Eibach, ook met m'n huidige veren. Dus ik waag het daarop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                          Ook 1 van de redenen waarom ik voor KW gegaan ben is omdat dit een merk is waar je gemakkelijk aan papieren kan van geraken en gekend is op de keuring.
                          Sorry maar dat is crap. Precies of ze gaan in hun handen klappen als ze KW zien. Eibach, Bilstein, Koni, ... is minstens even bekend als KW. Een (plaatsings)attest is wat ze willen en zien dat die auto recht staat. Of dat nu KW is ofniet.

Comment

• Kan iemand me nu vertellen hoe dat zit met die attesten?
                            Je hebt een Goca attest van de importeur nodig, en ook een plaatsingsattest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Kan iemand me nu vertellen hoe dat zit met die attesten?
                              Je hebt een Goca attest van de importeur nodig, en ook een plaatsingsattest?
                              montage attest heb je ook nodig dacht ik, maar dat kunnen ze overal opmaken

't is op die Goca zever dat je lang moet wachten, ik heb denk ik 11 maand gewacht

Comment

• En als iemand weet waar je aan Bilstein geraakt ..

Comment

Het is zoals de een wil nutella choco, den ander Meli etc... uiteindelijk is het allemaal choco... (wtf eigenlijk)
                                  Och zot ik dacht dat Meli enkel honing maakte, weer iets bijgeleerd vandaag .

Comment

En als iemand weet waar je aan Bilstein geraakt ..
                                    Carnewal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Carnewal
                                      Doen die niet enkel Porsche? Plus die vragen teveel. Bij PPE heb ik ook al eens voor een schroefset geïnformeerd, die vroegen 400 euro meer voor dezelfde schroefset.

Comment

En als iemand weet waar je aan Bilstein geraakt ..
                                        PSG kan dat ook dacht ik

Comment

PSG kan dat ook dacht ik
                                          Website?

Comment

Working...
                                          X