Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6 of nieuwe BMW 5?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

X6 is de lelijkste wagen ooit gebouwd door BMW. Ik begrijp niet dat mensen zich zo een gedrocht kopen.
    Dan zou ik liever wachten op de nieuwe 5, maar nog liever zou ik een 7 nemen. Is toch een klasse op zich.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      Ik ben nog niet gewonnen voor het design van de X6. Een beetje zoals WB zegt, zo lelijk dat 'm misschien nog wel knap is. Maar ik vind hem alleszins 'knapper' dan een RRS, die maar een flauw afkookseltje is van de RR.... dat kan je deze al niet verwijten
      En tsja.... een X6 vind ik niet knap, maar dat geldt evenzeer voor de huidige 7-serie. En, met die 5-serie GT die we al gezien hebben, vrees ik dat de 5-serie het al niet veel beter gaat doen.
      Luister dus voor een keertje maar naar je vrouw!

ohja.... neem 'm eens in een kleur. Zoals die rode X6 op het forum. Die kleur doet z'n rare vormen vergeten
      Volledig mee eens. Dat rood

Comment

Persoonlijk vind ik de X6 een lelijk gedrocht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Of zou ik toch voor een BMW 730d gaan...?
          Zou ik dan doen
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Het is ver gekomen als zelfs BMWMB toegeeft aan de SUV-gekte. Tot voor kort hield je altijd vol geen SUV te willen.

Maar to the point. Ik zou zo'n X6 ook nog wel overwegen eigenlijk. Nu de nieuwe 5-reeks er nog niet is toch. Ik begrijp het dus wel, maar het blijft grappig dat iemand met zo'n uitgesproken mening nu toch zou toegeven.
            Je haalde het zelf al aan, maar de wegligging van de X6 zou idd enorm goed (sportief) zijn. En je hebt nog twee M3's (tenzij ik iets gemist heb) in de garage ook. In feite heb je dus geen serieuze reden om niet voor de X6 te kiezen.

En tegenover de 730d ... De X6 is sportiever zeker? Doe dan maar die.

Of anders wachten op de volgende 6-reeks?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom geen X5 dan in 3.0sd?

Zoals die van Naish vind ik hem echt wel 'naish'
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

Koop deze, David, en je ben mijn held!!!

Comment

Vanuit deze hoek gezien trekt die toch werkelijk op niets

Comment

koop u maar een X6 want tis nog bijna een jaar voor de nieuwe 5 er is hoor ( maart 2010)
                    wel niet in zilver of grijs want dat trekt op niks bij de X6 ...
                    liefst in het rode exterieur kleurke please

Comment

Full black X6 zoals hierboven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        koop u maar een X6 want tis nog bijna een jaar voor de nieuwe 5 er is hoor ( maart 2010)
                        wel niet in zilver of grijs want dat trekt op niks bij de X6 ...
                        liefst in het rode exterieur kleurke please

Damn, dat rood is echt wel knap!!
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Vandaag was deze man weer op bezoek met z'n X6. Ik heb er nog eens mee gereden, en deze keer wat langer.

Je voelt toch dat dit een zware wagen is. Het koppel van zo'n 35d is wel wat meer dan van onze 530d, maar de brutaliteit van onze 530d in lage toeren is in deze X6 niet te vinden. Hier voel je duidelijk het hogere gewicht...

Deze X6 heeft ook geen adaptive drive en persoonlijk vind ik dat geen gebrek. Het is een dure optie die in mijn ogen niet echt nodig is.
                          De ophanging is perfect.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Damn, dat rood is echt wel knap!!
                            Ik vind deze kleur minder mooi.
                            OO 00 OO

Comment

Odessa's X6 35d:

Edit: Never mind then...
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                Koop deze, David, en je ben mijn held!!!
                                Ik zou 'm kopen, maar dan wel met een andere velg. Zwarte velgen is niet echt m'n ding.
                                OO 00 OO

Comment

Heb je al een X6 gereden met adaptive drive?
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Neen...
                                    OO 00 OO

Comment

Bij Beliën staat een zwarte X6 met oyster interieur en zwart hout te koop. Denk van een demowagen. Dus interessante prijs, maar je wil de nieuwe Idrive toch hebben, dus... En deze heeft ook gewoon de sportophanging, maar als die genoeg is voor jou. En die heeft die accessoire 5-dubbelspaaks velgen. Moet ik eens bellen naar kameraad die daar werkt of em daar nog staat? Dan zie je hem in de config die je eventueel zou willen.

Heb je die X6 van bij Beckers al gezien, David? Zwart met zwarte velgen...
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Neen...
                                        Hmmm... Het is uw beslissing uiteindelijk. Als je dat het een onnodige optie vindt, kan je het geld beter uitsparen, maar heb al 2 mensen gesproken die de sportophanging niet goed rijden vinden nadat ze de adaptive drive hebben gereden.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Je voelt toch dat dit een zware wagen is. Het koppel van zo'n 35d is wel wat meer dan van onze 530d, maar de brutaliteit van onze 530d in lage toeren is in deze X6 niet te vinden. Hier voel je duidelijk het hogere gewicht...
                                          Heeft niet zozeer met het gewicht te maken, ook wel, maar vooral met de xdrive. De 4WD verdeelt de kracht over de 4 wielen en stuurt niet het koppel lekker bruut naar de achterwielen. Dit merk ik met onze A8 ook. Trekt gewoon met de 4 wielen, die quattro en het lijkt alsof je minder hard gaat en minder kracht hebt zitten in het vooronder, maar de duw in de rug en de naald die snel omhoog gaat, vertellen anders...
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X