Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alle ket , fuck you doen enzo is toch kei cool zeker
On-topic, mat zwart wordt in principe niet vernist (want dan blinkt het), en is bijgevolg zeer onderhoudsintsief, bijzonder krasgevoelig... en dus ook ni echt geschikt voor velgen denk ik...
begrijp echt ni waarom iemand zijn velgen zwart doet... Van ver kunde geen eens zien of er iets onder zit, of de wagen in kwestie gewoon op blokken staat.
En zeker alst nen witten (lees kleurloze) wagen is... bah...
Zelf roze zou een beter resultaat geven dan zwart. En al zeker geen matzwart dan zou de wagen er NOG meer basic uit zien....
Alle ket , fuck you doen enzo is toch kei cool zeker
On-topic, mat zwart wordt in principe niet vernist (want dan blinkt het), en is bijgevolg zeer onderhoudsintsief, bijzonder krasgevoelig... en dus ook ni echt geschikt voor velgen denk ik...
Juist ja, vernis is altijd blinkend....NOT... nog nooit van matte vernis gehoord misschien?
Ik zou ook niet voor zwarte gaan, eerder metalgun of titanium ofzo.
begrijp echt ni waarom iemand zijn velgen zwart doet... Van ver kunde geen eens zien of er iets onder zit, of de wagen in kwestie gewoon op blokken staat.
2nd that
tenzij...er een gepolijst randje rond de velg zit...dan vind ik het weer supervet
DUS! matzwart en randje polijsten!
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
En zeker alst nen witten (lees kleurloze) wagen is... bah...
Zelf roze zou een beter resultaat geven dan zwart. En al zeker geen matzwart dan zou de wagen er NOG meer basic uit zien....
Ik zou ook wel zwarte velgen willen
enfin, niet, ik wil gewoon zwarte velgen.
Is gewoon een kwestie van smaak, en voldoet mijn smaak niet aan de algemene norm, dan toch aan de mijne
Comment