Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkoop in taksen en verbruik valt ook best mee.Bestaat ook in fr uitvoering met 150 pk als 180 pk te veel is
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Natuurlijk, voor't zelfde budget heb ik wel een dikkere uitrusting/motor op den 'biza dan de Leon. Maar als ik dan toch zoveel geld tegen een auto smijt (want voor een studentje is dat écht veel geld ), koop ik liever iets groters. 't Is nu niet dat de Leon dan povertjes is uitgerust. 't Gaat sowieso al om de sportversie 102pk benzine met nog enkele opties/packs.

Comment

• ik blijf erbij, voor minder dan 20.000 rij ik met een mito 1.4 turbo buiten bij de dealer

moest mijn budget zo groot zijn zou ik eigenlijk enkel achter een clio cup gaan zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          ik blijf erbij, voor minder dan 20.000 rij ik met een mito 1.4 turbo buiten bij de dealer

moest mijn budget zo groot zijn zou ik eigenlijk enkel achter een clio cup gaan zien
          Wat doe ik fout? 'k Heb Seat nochtans gewoon gezegd waar het op stond. Uiteindelijk nam hij zijn rekenmachine, maar zoveel heeft hij nu ook weer niet gegeven als ik die bedragen hier soms lees...

Comment

• troost u ik ben ook geen onderhandelaar
            op de smart bvb, en al de rest van mijn auto's

en ook al ni in de verkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              troost u ik ben ook geen onderhandelaar
              op de smart bvb, en al de rest van mijn auto's

en ook al ni in de verkoop
              Ik heb nochtans aangehaald dat ik het voor "ne stomme Leon" veel geld vond. Voor minder had ik al een BMW 1 aan 18 950 euro + dan zou ik een bmw hebben. Ik kreeg op mijn neus dat hij aan zijn marges zat, bla bla bla. Ik vroeg hem wat het beste was dat hij kon doen, dusja... In elk geval toch nog wat garages doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                Beetje bij beetje komen we verder denk ik. En 't is ook een stuk onder m'n budget.

Leon Sport 1.6 102pk
                Wit exterieur met rood alcantara interieur
                Pack technology (autom. ruitenwissers & lichten)
                ESP en heel die reutemeteut
                Xenon valt eraf dan... En op de motor ook een stapje terug, maar ik kwam van 78pk van de MiTo zogezegd dus...

Dat zou dan op 18 700 komen met korting eraf. Dat vind ik schappelijk gezien de uitrusting van de sport toch al redelijk compleet is, de wagen redelijk groot is, ...
                Strak!!!Leon meeting???
                Is hij nu besteld?

Comment

Wat doe ik fout? 'k Heb Seat nochtans gewoon gezegd waar het op stond. Uiteindelijk nam hij zijn rekenmachine, maar zoveel heeft hij nu ook weer niet gegeven als ik die bedragen hier soms lees...
                  Je moet die bedreigen he
                  Nee,je moet gewoon zeggen dat je hem ginder goedkoper kan krijgen.Dan moet hij er wel afdoen of u zien vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                    Strak!!!Leon meeting???
                    Is hij nu besteld?
                    Nog niet nee...

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                    Je moet die bedreigen he
                    Nee,je moet gewoon zeggen dat je hem ginder goedkoper kan krijgen.Dan moet hij er wel afdoen of u zien vertrekken.
                    ... En de reden waarom is die korting

Ik heb dat inderdaad aangehaald en hij beweerde bij hoog en laag dat uw verkoper hem met verlies van de hand heeft gedaan. Ik heb hem ook gezegd dat mijn stiefvader klant is ergens in Ternat met een T5 en dat'k daar wel eens zou horen, maar hij leek er niet erg van onder de indruk...

'k Had ook nog laten vallen dat'k was gaan zien voor een 116 met 122 pk Checkerd Flag (wat er zeker niet zal komen, maar soit) en hij begon te argumenteren dat de Leon dan met sportpak was bla bla bla. Uiteindelijk, als ik bij die 116 sportzetels steek, komen ze op't einde van de rit wel even duur uit. "... En dan rijd ik uiteindelijk met nen BMW." Hij zag me precies liever vertrekken
                    Last edited by Astian; 07/09/2009, 11:52.

Comment

Nog niet nee...

... En de reden waarom is die korting

Ik heb dat inderdaad aangehaald en hij beweerde bij hoog en laag dat uw verkoper hem met verlies van de hand heeft gedaan. Ik heb hem ook gezegd dat mijn stiefvader klant is ergens in Ternat met een T5 en dat'k daar wel eens zou horen, maar hij leek er niet erg van onder de indruk...

'k Had ook nog laten vallen dat'k was gaan zien voor een 116 met 122 pk Checkerd Flag (wat er zeker niet zal komen, maar soit) en hij begon te argumenteren dat de Leon dan met sportpak was bla bla bla. Uiteindelijk, als ik bij die 116 sportzetels steek, komen ze op't einde van de rit wel even duur uit. "... En dan rijd ik uiteindelijk met nen BMW." Hij zag me precies liever vertrekken
                      En hoeveel korting kreeg je dan op bij seat??

Comment

En hoeveel korting kreeg je dan op bij seat??
                        In totaal 1800 euro. Op zich zou ik akkoord gaan. Eerst gaf hij 1500 dacht ik. Dus ik heb nog wel iets extra gekregen. Maar nu ik weet dat jij 2500 hebt gekregen
                        Zeker dat het niets met speciaal lanceringsaanbod ofzo was?

EDIT: hij nam zijn rekenmachine zelfs en zei me dat het écht niet mogelijk was omdat hij met zijn marges zit, en hij de prijzen niet opstelt, bla bla bla...

EDIT2: het probleem is ook dat er helemaal niet zoveel Seat-garages zijn. Toch niet hier in de geburen. Schuin over de Claessens (waar ik ben geweest) is Fremon, maar ik denk niet dat het een officiele garage is. Misschien dat ik daar straks eens binnenstap. Anders is er Beerens, waar ik het gewoon vertik van binnen te stappen, Van Osselaer, maar da's dan weer helemaal in Temse...
                        Last edited by Astian; 07/09/2009, 12:11.

Comment

In totaal 1800 euro. Op zich zou ik akkoord gaan. Eerst gaf hij 1500 dacht ik. Dus ik heb nog wel iets extra gekregen. Maar nu ik weet dat jij 2500 hebt gekregen

EDIT: hij nam zijn rekenmachine zelfs en zei me dat het écht niet mogelijk was omdat hij met zijn marges zit, en hij de prijzen niet opstelt, bla bla bla...

Ik heb daar ook al 3 auto's gekocht.Mss speelt dat ook mee heEn het totaalbedrag van mijn auto met opties ook hoger dan die van u,dus mss kon hij er daarmee meer afdoen....

Comment

EDIT2: het probleem is ook dat er helemaal niet zoveel Seat-garages zijn. Toch niet hier in de geburen. Schuin over de Claessens (waar ik ben geweest) is Fremon, maar ik denk niet dat het een officiele garage is. Misschien dat ik daar straks eens binnenstap. Anders is er Beerens, waar ik het gewoon vertik van binnen te stappen, Van Osselaer, maar da's dan weer helemaal in Temse...
                            Ik zou overal eens gaan horen.Enja,een auto kopen in een garage die niet echt kortbij is is zo erg nog niet he.Je moet die gewoon gaan ophalen en 1 keer per jaar op onderhoud.Het is niet dat je daar elke week staat

Comment

Ik heb daar ook al 3 auto's gekocht.Mss speelt dat ook mee heEn het totaalbedrag van mijn auto met opties ook hoger dan die van u,dus mss kon hij er daarmee meer afdoen....
                              ça se peut...

Bij Claessens stond naast de 'nieuwe' Leon, de 'oude' versie. 't Is nog een toonzaalmodel, dus nieuw. Daar zal meer korting afkunnen. Maar als autoliefhebber denkend, rij je meteen met een oud model rond. Daarenboven is't ne zwarte en daar ben ik nu niet bepaald fan van.

Comment

ça se peut...

Bij Claessens stond naast de 'nieuwe' Leon, de 'oude' versie. 't Is nog een toonzaalmodel, dus nieuw. Daar zal meer korting afkunnen. Maar als autoliefhebber denkend, rij je meteen met een oud model rond. Daarenboven is't ne zwarte en daar ben ik nu niet bepaald fan van.
                                Id.Zou ik zeker niet doen
                                Als je dan toch wil besparen.Die rode zetels is ook alleen maar voor het uitzicht,dus echt veel heb je dara niet aan.En de standaard sportzetels zijn al heel knap.En dat pakket met die lichtsensor,regensensor,...Dat is allemaal heel leuk.Maar je kan evengoed zelf je ruitenwissers of je lichten aanzetten he.
                                Zo bespaar je al meteen 680€

Comment

Id.Zou ik zeker niet doen
                                  Als je dan toch wil besparen.Die rode zetels is ook alleen maar voor het uitzicht,dus echt veel heb je dara niet aan.En de standaard sportzetels zijn al heel knap.En dat pakket met die lichtsensor,regensensor,...Dat is allemaal heel leuk.Maar je kan evengoed zelf je ruitenwissers of je lichten aanzetten he.
                                  Zo bespaar je al meteen 680€
                                  Akkoord. Dat technology pack heb ik ook al in twijfel getrokken. En dat interieur, tsja. Als ik iets nieuws 'moet' kopen, koop ik liever iets naar mijn zin en dat ik er ietsje langer mee kan rijden. Ik kan mij inderdaad een Twingo RS kopen voor't zelfde geld, snap je.

Da's dan het nadeel van autoliefhebber te zijn zekers?

Comment

Akkoord. Dat technology pack heb ik ook al in twijfel getrokken. En dat interieur, tsja. Als ik iets nieuws 'moet' kopen, koop ik liever iets naar mijn zin en dat ik er ietsje langer mee kan rijden. Ik kan mij inderdaad een Twingo RS kopen voor't zelfde geld, snap je.

Da's dan het nadeel van autoliefhebber te zijn zekers?
                                    Id.Ik snap uMet 18000€ kan je een hoop auto's kopen.Maar je moet weten wat belangrijk voor u is.

Comment

Ik zou overal eens gaan horen.Enja,een auto kopen in een garage die niet echt kortbij is is zo erg nog niet he.Je moet die gewoon gaan ophalen en 1 keer per jaar op onderhoud.Het is niet dat je daar elke week staat
                                      Hij is net nog eens gaan horen in een andere garage,
                                      blijkt het daar al goedkoper te zijn, joepie !
                                      Nog zo'n paar garages & we krijgen hem gratis mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
                                        Hij is net nog eens gaan horen in een andere garage,
                                        blijkt het daar al goedkoper te zijn, joepie !
                                        Nog zo'n paar garages & we krijgen hem gratis mee ?
                                        Als ge uw charmes gebruikt mischien wel
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                          Als ge uw charmes gebruikt mischien wel
                                          Als dat bij Xoxo lukt,
                                          dan moet dat bij dien autoverkoper ook wel lukken ?

Comment

Working...
                                          X