Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ga morgen kijken achter een 207cc. Daar loopt een speciale actie op. Ergens vind ik dat wel een mooi bakje, en 't is een cab
Ik mis het 'dakloos' rijden wel eigenlijk...
Lees alle beoordelingen van de populairste automodellen en ontdek meer informatie over het brandstofverbruik, prestaties en rijeigenschappen.
Open rijden = genieten
Open rijden is met de Peugeot 207 CC absoluut een plezier. De kap opent en sluit met een druk op de knop. In een 25 seconden durend schouwspel vouwt het dak zich geheel automatisch op achter de inzittenden. Wie dat wenst kan met de ramen omhoog en het windscherm in positie lekker uit de wind zitten. Wie het echte cabriogevoel wenst kan de ramen omlaag doen en het windscherm uitnemen. Vooral op kleine binnendoorweggetjes is het dan volop genieten van de voordelen die een cabrio biedt.
Wie nu een Peugeot 206 CC rijdt en een 207 CC overweegt, zal de nieuwkomer als een grote stap vooruit ervaren. De auto heeft een volwassener uitstraling gekregen en is niet langer voorbehouden aan dameskappers. De bagageruimte en het interieur zijn beduidend ruimer (ook lange bestuurders passen nu in de 207 CC met gesloten dak). De prestaties zijn beter dan die van de 206 CC en tegelijkertijd is het comfort toegenomen.
In de zomer gewoon alles naar beneden zonder windschot. Als't al wat kouder is: jasje, sjaaltje, handschoenen, windschot, zetelverwarming, verwarming, raampjes omhoog
In de zomer gewoon alles naar beneden zonder windschot. Als't al wat kouder is: jasje, sjaaltje, handschoenen, windschot, zetelverwarming, verwarming, raampjes omhoog
Zetelverwarming zit inbegrepen bij het leder dacht ik.
Geen idee of je het als optie zonder leder kan nemen ,efkes opzoeken..
Edit: zie het negens staan als optie ,zal inbegrepen zitten in het pack leder
Comment