Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom dat die u uitlachen. Dat kan toch gewoon niet. Zo ziet ge maar dat er nog steeds genoeg rare kwieten zitten tussen de verkopers.
    Zelf ook meegemaakt bij Delorge in St Truiden, in '00 folders en prijs gaan vragen voor een Golf IV.
    Die gast begon te lachen en zei dat ter zijne tijd niet aan mij ging verdoen want volgens hem had ik het geld er niet voor
    Uiteindelijk ergens anders gaan kopen en ter daar dan gaan showen
    Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
      Zelf ook meegemaakt bij Delorge in St Truiden, in '00 folders en prijs gaan vragen voor een Golf IV.
      Die gast begon te lachen en zei dat ter zijne tijd niet aan mij ging verdoen want volgens hem had ik het geld er niet voor
      Uiteindelijk ergens anders gaan kopen en ter daar dan gaan showen
      Dan zouden we inderdaad even oud zijn gezien uw leeftijd nu

Best wel erg eigenlijk. Bij den Opel ook: "kijkt eerst ne ké op de website en komt dan is terug."
      "wa zegde? Prijzen? ja, die zijn vast hè, kijkt maar is op de site."

Bij Renault Ooms was't ook wel nice eigenlijk. Die zitten midden in verbouwingen, maar toch daar gaan kijken. Ze hadden enkel ne Mégane break staan, niet de coupé.
      "Ier is de sleutel, ga maar is kijken op de parking, hij staat daar ergens tussen. 'k Heb nu een afspraak met mevrouw daar."

Eigenlijk kan zoiets toch niet Moet ik smeken om van mijn geld vanaf te geraken ofzo

Comment

• Ik help u er wel vanaf.

Comment

• Waarom is de e30 eigenlijk weg gegaan ? wat dat vind ik pas dikke bakken
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
            Waarom is de e30 eigenlijk weg gegaan ? wat dat vind ik pas dikke bakken
            Op anderhalve maand 2 carters naar de zak gereden door de verlaging. Dit in combinatie met het hoog verbruik (15l, wat ik wel wist hoor) heeft me die beslissing doen maken. En stiekem wil ik er terug ééntje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
              Op anderhalve maand 2 carters naar de zak gereden door de verlaging. Dit in combinatie met het hoog verbruik (15l, wat ik wel wist hoor) heeft me die beslissing doen maken. En stiekem wil ik er terug ééntje.

Ah echt spijtig had gij hem verlaagd ofzo gekocht?hij is echt wel vet
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

Ah echt spijtig had gij hem verlaagd ofzo gekocht?hij is echt wel vet
                Jup. De carter was het laagste punt van de wagen en lag 3cm van de grond

Comment

Jup. De carter was het laagste punt van de wagen en lag 3cm van de grond
                  Ai,ai das toch wel spijtig he ik zou ook graag eene wil hebben als ik 18 ben de prijzen vallen wel mee mene pa heeft een 320i gehad en hij zegt dat ze wel betrouwbaar zen en vooral spannend in de regen en sneeuw en dit begint off topic te gaan
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Ai,ai das toch wel spijtig he ik zou ook graag eene wil hebben als ik 18 ben de prijzen vallen wel mee mene pa heeft een 320i gehad en hij zegt dat ze wel betrouwbaar zen en vooral spannend in de regen en sneeuw en dit begint off topic te gaan
                    'k Heb op de ring van Lier ne keer andersom gestaan bij het opdraaien. Helemaal onbewust, onderwijl nog aan't bellen ook. Ineens stond daar ne vrachtwagen op een paar meter van mijne voorbumper

Betrouwbaar zijn ze wel, tot ge stukken nodig hebt of aan de pomp staat

BMW rijden = BMW betalen Vandaar dat'k van een 1-reeksje ben afgestapt...

Comment

'k Heb op de ring van Lier ne keer andersom gestaan bij het opdraaien. Helemaal onbewust, onderwijl nog aan't bellen ook. Ineens stond daar ne vrachtwagen op een paar meter van mijne voorbumper

Betrouwbaar zijn ze wel, tot ge stukken nodig hebt of aan de pomp staat

BMW rijden = BMW betalen Vandaar dat'k van een 1-reeksje ben afgestapt...
                      LOL man XD terwijl nog aan bellen jah en t nadeel is ook wel dat als ge geene servo hebt dat t stuur heel zwaar is tijdens t parkeren toch wel irritant en ik dacht dat die stukken gemakkelijk te vinden waren
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

LOL man XD terwijl nog aan bellen jah en t nadeel is ook wel dat als ge geene servo hebt dat t stuur heel zwaar is tijdens t parkeren toch wel irritant en ik dacht dat die stukken gemakkelijk te vinden waren
                        Deze had servo

Was ééntje van 92, laatste dat ooit gemaakt zijn. Zo had ie al een ander stuurtje e.d. Verder was ie quasi full-option

Comment

• Dat uitlachen vind ik ook wel wreed.
                          Heb wel al meegemaakt dat de verkoper zowat ongeinteresseerd een prijs maakte. Heb wel eerst een hele tijd in de showroom staan koekeloeren eer hij afkwam went hij was aan bellen. Mijn vader was mee en die zei " als die kerel hier binnen de 5 min niet staat zijn we weg. Na snel prijs maken vroegen of dat het scherpste was dat hij wou gaan zei hij ja en veranderde direct van onderwerp. Hij had ook geen tijd om vereder info te geven over financieren bij het merk of onderhoudscontract ofzo.
                          Ben het afgebold en nooit meer terug gegaan goed wetende dat ik zo een auto zou kopen in de toekomst.
                          Bedoel maar zo slaan die mannen toch hun eigen ruiten in?
                          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                          2014 Opel Astra OPC
                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

De cabbie
                            Last edited by ; 08/09/2009, 20:06.

Comment

Dan zouden we inderdaad even oud zijn gezien uw leeftijd nu
                              Ja, maar als je als verkoper zoiets zegt, ben je gewoon een domme lul.
                              En als zaakvoerder zou ik mijn verkoper toch op z'n minst op de vingers tikken.

Verder, hebben ze u uitgelachen bij Mazda?
                              Sommige mensen hebben blijkbaar een hekel aan geld verdienen.

Comment

• Een weegschaal hé ? Laat mij nog eventjes met uw mind wat fucken en u toch terug wat doen twijfelen :

[QUOTE]De Alfa Romeo Mito heeft een nieuw topmodel: de Quadrifoglio Verde. Het topmodel biedt meer dan alleen maar een stoerder smoelwerk.

De Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde heeft namelijk een nieuwe 1.4 TBi benzinemotor met Multiair techniek aan boord. Het blok is goed voor een vermogen van 170 pk, waardoor de Mito QV een specifiek vermogen van 124 pk per liter heeft, de hoogste waarde ooit voor een Alfa Romeo. De Quadrifoglio Verde spurt in zeven seconden naar 100 kilometer per uur.
                                Het gebruik van de Multiair-technologie betaalt zich uit in het verbruik. De Mito QV heeft elke 100 kilometer slechts 4,8 liter brandstof nodig en de CO2-uitstoot bedraagt 139 gram per kilometer. Daarmee komt het sportieve topmodel van de Mito-reeks zelfs in aanmerking voor het 20 procenttarief voor de bijtelling.
                                De Mito QV onderscheidt zich van z’n broeders door 17-inch wielen met titanium afwerking. Alfa Romeo gebruikt dezelfde kleur voor de buitenspiegelkappen en de omlijsting van de koplampen. Het interieur heeft een donkere afwerking, sportstoelen en witte verlichting van het instrumentenpaneel.
                                Ook het onderstel ging op de schop. De Mito Quadrifoglio Verde krijgt Dynamic Suspension mee, een systeem met elektrische schokdempers dat Alfa Romeo heeft ontwikkeld in samenwerking met de ingenieurs van Magneti Marelli. Het systeem zorgt volgens het Italiaanse merk voor comfort en veiligheid en geeft de Mito tegelijkertijd een kwikzilverig karakter. De Dynamic Suspension werkt samen met het DNA-systeem dat we al uit de andere Mito’s kennen.
                                Verder heeft de snelste Mito de nieuwe C635-zesversnellingsbak van Fiat Powertrain Technologies. Deze zorgt voor betere rijeigenschappen en een lager verbruik. De bak vindt in de toekomst ook z’n weg naar andere modellen van Alfa Romeo.
                                Het Italiaanse merk toont de Mito QV op de IAA-stand. Naast deze auto toont Alfa Romeo ook de tammere versies (105 en 135 pk) van de 1,4-liter Multiair-motoren in de Mito.[QUOTE]

Ik vind het nog altijd de beste keus, de MiTo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                                  Een weegschaal hé ? Laat mij nog eventjes met uw mind wat fucken en u toch terug wat doen twijfelen :

De Alfa Romeo Mito heeft een nieuw topmodel: de Quadrifoglio Verde. Het topmodel biedt meer dan alleen maar een stoerder smoelwerk.

De Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde heeft namelijk een nieuwe 1.4 TBi benzinemotor met Multiair techniek aan boord. Het blok is goed voor een vermogen van 170 pk, waardoor de Mito QV een specifiek vermogen van 124 pk per liter heeft, de hoogste waarde ooit voor een Alfa Romeo. De Quadrifoglio Verde spurt in zeven seconden naar 100 kilometer per uur.
                                  Het gebruik van de Multiair-technologie betaalt zich uit in het verbruik. De Mito QV heeft elke 100 kilometer slechts 4,8 liter brandstof nodig en de CO2-uitstoot bedraagt 139 gram per kilometer. Daarmee komt het sportieve topmodel van de Mito-reeks zelfs in aanmerking voor het 20 procenttarief voor de bijtelling.
                                  De Mito QV onderscheidt zich van z’n broeders door 17-inch wielen met titanium afwerking. Alfa Romeo gebruikt dezelfde kleur voor de buitenspiegelkappen en de omlijsting van de koplampen. Het interieur heeft een donkere afwerking, sportstoelen en witte verlichting van het instrumentenpaneel.
                                  Ook het onderstel ging op de schop. De Mito Quadrifoglio Verde krijgt Dynamic Suspension mee, een systeem met elektrische schokdempers dat Alfa Romeo heeft ontwikkeld in samenwerking met de ingenieurs van Magneti Marelli. Het systeem zorgt volgens het Italiaanse merk voor comfort en veiligheid en geeft de Mito tegelijkertijd een kwikzilverig karakter. De Dynamic Suspension werkt samen met het DNA-systeem dat we al uit de andere Mito’s kennen.
                                  Verder heeft de snelste Mito de nieuwe C635-zesversnellingsbak van Fiat Powertrain Technologies. Deze zorgt voor betere rijeigenschappen en een lager verbruik. De bak vindt in de toekomst ook z’n weg naar andere modellen van Alfa Romeo.
                                  Het Italiaanse merk toont de Mito QV op de IAA-stand. Naast deze auto toont Alfa Romeo ook de tammere versies (105 en 135 pk) van de 1,4-liter Multiair-motoren in de Mito.

Ik vind het nog altijd de beste keus, de MiTo.
                                  En wat moet dat allemaal kosten?

Comment

• Deze morgen op de radio. Mini one diesel vanaf 15.200 euro met voor 1.500 euro gratis uitrusting te kiezen (+ dan nog een budget van 5.000 euro aan opties te kiezen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Deze morgen op de radio. Mini one diesel vanaf 15.200 euro met voor 1.500 euro gratis uitrusting te kiezen (+ dan nog een budget van 5.000 euro aan opties te kiezen)
                                      'k Zou graag met ne naft rijden...

Maar eventjes:
                                      Mini (One?) Diesel 15200 euro
                                      1500 euro aan opties gratis, zonder beperkingen?
                                      5000 euro is het maximumbudget dat je zelf mag opleggen bovenop die 1500?

Comment

'k Zou graag met ne naft rijden...

Maar eventjes:
                                        Mini (One?) Diesel 15200 euro
                                        1500 euro aan opties gratis, zonder beperkingen?
                                        5000 euro is het maximumbudget dat je zelf mag opleggen bovenop die 1500?
                                        Uw max budget is toch 20k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Uw max budget is toch 20k
                                          Jaja, maar vanwaar komt die 5000 euro extra opties? Wat is dat?

'k Heb op de configurator bezig geweest. Met wat ik nu weet van die actie komt dat net op 20 000 euro...

EDIT: laat maar, 'k ben nog niet goed wakker
                                          Last edited by Astian; 09/09/2009, 11:25.

Comment

Working...
                                          X