Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
    Weet gij wat die kosten voor een 85pktje
    Veel teveel!

Comment

'k Zit toch maar met 3 auto's in mijn hoofd? Bij Buga zeggen ze dat vergelijken normaal is en dat hij steeds van dienst blijft
      Die van Claessens heeft ook gebeld met de vraag of hij me nog met iets van dienst kon zijn. 'k Heb gezegd hoe het stond en dat'k zaterdag nog eens langs Peugeot ga. En dan alles wil testrijden ofzo

Comment

• Vandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro

Zaterdag testritje. Hopen op goed weer zodat de kap eraf kan.

Comment

Vandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro

Wat klopt er niet. De verkoopstruc bij uitstek, normaal is deze prijs vast maar omdat ik u sympathiek/mooi/toffe gast/... vind doe ik toch nog iets van de prijs af (maar dat doe ik enkel voor u)

Anderzijds als de verkoper tenminste vriendelijk is dan is dat ook al veel maar ik zou toch mijn licht eens opsteken bij een andere peugeotgarage moest je echt geïnteresseerd zijn. Bijkomend ik zou de wagen nooit kopen in de garage waar ik erna op onderhoud ga als ik voor de laagste prijs wil gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Wat klopt er niet. De verkoopstruc bij uitstek, normaal is deze prijs vast maar omdat ik u sympathiek/mooi/toffe gast/... vind doe ik toch nog iets van de prijs af (maar dat doe ik enkel voor u)

Anderzijds als de verkoper tenminste vriendelijk is dan is dat ook al veel maar ik zou toch mijn licht eens opsteken bij een andere peugeotgarage moest je echt geïnteresseerd zijn. Bijkomend ik zou de wagen nooit kopen in de garage waar ik erna op onderhoud ga als ik voor de laagste prijs wil gaan
            Ik weet ook wel dat het verkoopspraat is, daarom zei ik uitdrukkelijk. Voor hem. Nu, iemand van hier op't forum heeft écht maar 2500 gekregen. 'k Heb't speciaal gevraagd.
            Verder was het gewoon echt ne jonge, vlotte, toffe gast die oprecht vriendelijk was en je wilt helpen.

Prijzen liggen vastgesteld, dus op onderhoud zullen ze dat niet kunnen bijrekenen

Comment

Vandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro

Dat is ong. 16-17 % , niet slecht
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Een Volvo C30 nog niet overwogen?
                Een 1.6 benzine past wel binnen budget
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                  Een Volvo C30 nog niet overwogen?
                  Een 1.6 benzine past wel binnen budget
                  Overwogen... Niet verder op in gegaan, dunno why. Heb er wel eens in gezeten en da's nog wel sjiek eigenlijk.

Comment

Prijzen liggen vastgesteld, dus op onderhoud zullen ze dat niet kunnen bijrekenen
                    Niet alle prijzen liggen vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      Niet alle prijzen liggen vast
                      Die van een gewoon onderhoudje toch wel. Banden moet je sowieso al niet bij de dealer laten doen dus...

Ach, we zien wel tegen dan.

Comment

• Mss beetje off topic maar ik zit zowat naar dezelfde auto's te kijken als jij (Mito, Mini, Fiat 500, de Clio ook wel, bij renault geven ze 18% korting fleet, enz.). Weet er iemand of die 1500 euro gratis opties bij Mini alleen voor particulieren is of ook bij bedrijven ? Ik lijk wel een 13% (fleet)korting te krijgen. Kan dat kloppen ? Auto wordt op firma gezet dus moet al niet zien naar die 15% CO2 korting enzo.
                        Ik moet de offertes nog allemaal eens analyseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk Berichten
                          Mss beetje off topic maar ik zit zowat naar dezelfde auto's te kijken als jij (Mito, Mini, Fiat 500, de Clio ook wel, bij renault geven ze 18% korting fleet, enz.). Weet er iemand of die 1500 euro gratis opties bij Mini alleen voor particulieren is of ook bij bedrijven ? Ik lijk wel een 13% (fleet)korting te krijgen. Kan dat kloppen ? Auto wordt op firma gezet dus moet al niet zien naar die 15% CO2 korting enzo.
                          Ik moet de offertes nog allemaal eens analyseren.
                          Ik denk dat die opties bij Mini ook enkel voor particulieren is. Dat zal wel ergens bij de "*Voorwaarden" staan.

Ik heb een punthoofd gekregen van al die offertes en ik ga waarschijnlijk gewoon voor de 207cc. Cabbie-style

Comment

Ik denk dat die opties bij Mini ook enkel voor particulieren is. Dat zal wel ergens bij de "*Voorwaarden" staan.

Ik heb een punthoofd gekregen van al die offertes en ik ga waarschijnlijk gewoon voor de 207cc. Cabbie-style
                            Ik had toch gehoopt op die beetle en zou er een abarth versie komen van de fiat 500c want dat moet wel vet zen.
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              Ik had toch gehoopt op die beetle en zou er een abarth versie komen van de fiat 500c want dat moet wel vet zen.
                              Ik vind die 500c niet echt een cab eigelijk... Da's zo à la C3 Pluriel.

Comment

Ja niet echt een cab. Meer zo een auto met stoffen dak zoals de twingo in de tijd en de Polo.
                                C3 Plu kunnen die zijarmen van het dak ook nog af dacht ik.
                                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Jah das wel waar de originele had ook dat schuifdakske en die noemde ze ook niet 500c
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• En? hoe is de test met de 207 cc gegaan?
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

een 500c is meer cab dan een gesloten auto.

VW eos, is dat niets voor u? (om er nog maar even een model bij te gooien )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                        En? hoe is de test met de 207 cc gegaan?
                                        Ben er niet geraakt door onvoorziene omstandigheden, gisteravond last minute beslist en daar kon ik niet onderuit. Ik heb wel keurig verwittigd

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        een 500c is meer cab dan een gesloten auto.

VW eos, is dat niets voor u? (om er nog maar even een model bij te gooien )
                                        EOS is wel duur hè. Eneuhm, dat zijn lekbakken Hoe dikwijls ik die destijds op de garage terug heb zien binnenkomen met lekkages aan het dak.

Sorry, maar VW is écht niet je dat, 't is zo overroepen, al kan er natuurlijk veel aan de dealership liggen

Morgen toch nog eens naar de MiTo gaan kijken, ik krijg hem niet uit m'n hoofd

Comment

Morgen toch nog eens naar de MiTo gaan kijken, ik krijg hem niet uit m'n hoofd
                                          Nu 13400 euro voor een 1.3 jtdm met 95 pk, dus nog veel geld over voor opties

Comment

Working...
                                          X