Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten'k Zit toch maar met 3 auto's in mijn hoofd? Bij Buga zeggen ze dat vergelijken normaal is en dat hij steeds van dienst blijft
Comment
-
Vandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro
Zaterdag testritje. Hopen op goed weer zodat de kap eraf kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenVandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro
Zaterdag testritje. Hopen op goed weer zodat de kap eraf kan.. De verkoopstruc bij uitstek, normaal is deze prijs vast maar omdat ik u sympathiek/mooi/toffe gast/... vind doe ik toch nog iets van de prijs af (maar dat doe ik enkel voor u)
Anderzijds als de verkoper tenminste vriendelijk is dan is dat ook al veel maar ik zou toch mijn licht eens opsteken bij een andere peugeotgarage moest je echt geïnteresseerd zijn. Bijkomend ik zou de wagen nooit kopen in de garage waar ik erna op onderhoud ga als ik voor de laagste prijs wil gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenWat klopt er niet. De verkoopstruc bij uitstek, normaal is deze prijs vast maar omdat ik u sympathiek/mooi/toffe gast/... vind doe ik toch nog iets van de prijs af (maar dat doe ik enkel voor u)
Anderzijds als de verkoper tenminste vriendelijk is dan is dat ook al veel maar ik zou toch mijn licht eens opsteken bij een andere peugeotgarage moest je echt geïnteresseerd zijn. Bijkomend ik zou de wagen nooit kopen in de garage waar ik erna op onderhoud ga als ik voor de laagste prijs wil gaan
Verder was het gewoon echt ne jonge, vlotte, toffe gast die oprecht vriendelijk was en je wilt helpen.
Prijzen liggen vastgesteld, dus op onderhoud zullen ze dat niet kunnen bijrekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenVandaag langs Peugeot gegaan. Ik moet zeggen, die gast is't vriendelijkst van al en doet echt het meest. Bij Peugeot is het volgens hem het principe: iedereen gelijk voor de wet. De korting van 2500 euro wordt niet van afgeweken. Nogmaals: volgens hem. Ook vond hij me nen toffe kerel en hij kon me die prijs van 20900 op 20000 euro rond brengen. In totaal dus 3400 euro
Zaterdag testritje. Hopen op goed weer zodat de kap eraf kan.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEen Volvo C30 nog niet overwogen?
Een 1.6 benzine past wel binnen budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
Prijzen liggen vastgesteld, dus op onderhoud zullen ze dat niet kunnen bijrekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenNiet alle prijzen liggen vast
Ach, we zien wel tegen dan.
Comment
-
Mss beetje off topic maar ik zit zowat naar dezelfde auto's te kijken als jij (Mito, Mini, Fiat 500, de Clio ook wel, bij renault geven ze 18% korting fleet, enz.). Weet er iemand of die 1500 euro gratis opties bij Mini alleen voor particulieren is of ook bij bedrijven ? Ik lijk wel een 13% (fleet)korting te krijgen. Kan dat kloppen ? Auto wordt op firma gezet dus moet al niet zien naar die 15% CO2 korting enzo.
Ik moet de offertes nog allemaal eens analyseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk BerichtenMss beetje off topic maar ik zit zowat naar dezelfde auto's te kijken als jij (Mito, Mini, Fiat 500, de Clio ook wel, bij renault geven ze 18% korting fleet, enz.). Weet er iemand of die 1500 euro gratis opties bij Mini alleen voor particulieren is of ook bij bedrijven ? Ik lijk wel een 13% (fleet)korting te krijgen. Kan dat kloppen ? Auto wordt op firma gezet dus moet al niet zien naar die 15% CO2 korting enzo.
Ik moet de offertes nog allemaal eens analyseren.
Ik heb een punthoofd gekregen van al die offertes en ik ga waarschijnlijk gewoon voor de 207cc. Cabbie-style
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenIk denk dat die opties bij Mini ook enkel voor particulieren is. Dat zal wel ergens bij de "*Voorwaarden" staan.
Ik heb een punthoofd gekregen van al die offertes en ik ga waarschijnlijk gewoon voor de 207cc. Cabbie-styleen zou er een abarth versie komen van de fiat 500c want dat moet wel vet zen.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk had toch gehoopt op die beetleen zou er een abarth versie komen van de fiat 500c want dat moet wel vet zen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenIk vind die 500c niet echt een cab eigelijk... Da's zo à la C3 Pluriel.
C3 Plu kunnen die zijarmen van het dak ook nog af dacht ik.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenIk vind die 500c niet echt een cab eigelijk... Da's zo à la C3 Pluriel.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
En? hoe is de test met de 207 cc gegaan?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenIk vind die 500c niet echt een cab eigelijk... Da's zo à la C3 Pluriel.
VW eos, is dat niets voor u? (om er nog maar even een model bij te gooien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenEn? hoe is de test met de 207 cc gegaan?
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichteneen 500c is meer cab dan een gesloten auto.
VW eos, is dat niets voor u? (om er nog maar even een model bij te gooien)
Hoe dikwijls ik die destijds op de garage terug heb zien binnenkomen met lekkages aan het dak.
Sorry, maar VW is écht niet je dat, 't is zo overroepen, al kan er natuurlijk veel aan de dealership liggen
Morgen toch nog eens naar de MiTo gaan kijken, ik krijg hem niet uit m'n hoofd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenMorgen toch nog eens naar de MiTo gaan kijken, ik krijg hem niet uit m'n hoofd
Comment
Comment