Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo of niet?
Collapse
X
-
Heb het eerder al gezegd in dit topic. Al die MITO je eerste gedacht is wel ga daar dan voor. Luister niet naar die praat van "Het is me toch meer een vrouwenauto" enz. Als dat je ding is dan moeten de anderen er maar mee leven. Vind ook dat afhangt van hoe je de auto samen stelt. Kleur en opties. Bovenstaande foto's van die witte en rode vb vind ik echt wel te pruimen, jong opvallend en sportief.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
De mijne :p2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk zou toch ook eens gaan kijken voor eene twingo rs of suzuki swift sport of eventueel toch die abarthwie weet is ergens wel een dikke korting te rapen.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenmoet je echt die sportpack 2 hebben op de mito ?
sportpack 1 is 800 euro goedkoper en het enigste verschil is dat je dan een 17 inch velg hebt ipv 18 inch ( welke dure banden heeft door de speciale maat )
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenHeb het eerder al gezegd in dit topic. Al die MITO je eerste gedacht is wel ga daar dan voor. Luister niet naar die praat van "Het is me toch meer een vrouwenauto" enz. Als dat je ding is dan moeten de anderen er maar mee leven. Vind ook dat afhangt van hoe je de auto samen stelt. Kleur en opties. Bovenstaande foto's van die witte en rode vb vind ik echt wel te pruimen, jong opvallend en sportief.
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
De mijne :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
EDIT: kan iemand deze velgen eens onder ne witte shoppen, voor't idee...Last edited by Astian; 13/09/2009, 14:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichtenheb ook een klein vraagje over die mito ( ga woensdag testrit maken :p )
ik ben op zoek naar foto's waar die 2 soorten wit echt duidelijk op te zien zijn zoals ze int echt zijn
Je moet maar eens googlen: "Mito Bianco" ofzo...
Edit: Spino Bianco en Bianco GardeniaLast edited by Astian; 13/09/2009, 16:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk kan gewoon maar niet wennen aan die mito vooral niet in het echt op foto valt het nog mee maar de twingo kunt ge ook nie echt een schoondheid noemen
Op foto is hij helemaal niet overtuigend.
Irl daarentegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk BerichtenDe Mito is juist niet fotogeniek.
Op foto is hij helemaal niet overtuigend.
Irl daarentegen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenTja over smaak valt niet te twisten he
Comment
-
"Die chip heb ik.
98 pk en dat is het dan.
Snap niet waarom de panda 100 hp met de zelfde motor tot 110 pk getuned kan worden.
Nu de toerenbegrenzer naar 7000 rpm is verhoogd haalt ie 180 in zijn 4!
Helaas in 5 maar 10 km meer en in 6 eerder minder."
Iemand van op een Alfa-forum. Dat lijkt me meer dan voldoende voor mij + de BIV waarop ik dan bespaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDie velgen zijn wel nice2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
Comment