Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thnx
    sigpic

Comment

• net een half uur mogen gaan testrijden met een knalgele mito
      1.6 diesel met 120pk, dat ding gaat vooruit heel de tijd met een smile op men gezicht gereden :p
      enigste nadeel is, als ge die in dynamic mode hebt gezet wilt ge die andere standen niet meer
      voor de rest een zalige wagen,
      die 150 pk naft gaat er zeker komen :p
      Last edited by ; 16/09/2009, 10:46.

Comment

• Allé, proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
          Allé, proficiat
          Weet jij al wat het voor jou gaat worden?
          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
            Weet jij al wat het voor jou gaat worden?
            Ik wou gaan testrijden met ééntje, maar zo'n 78pk was niet binnen. Verder nog niets gehoord, terwijl hij me vandaag ten laatste iets zou laten weten...

Comment

• Vandaag een pastel/vanille MiTo gezien met van die typische alfa-velgen (je weet wel, die zo gemaakt lijken uit cirkels).

Zag er echt fantastisch uit !

Hoe dan ook, je wou eigenlijk een MiTo (terecht !). Eender wat je ook koopt behalve een MiTo, het zal toch steeds het gevoel hebben van "tweede keus".

Ik zou gewoon voor de Mito gaan.

Comment

• Nog steeds niets gehoord. 'k Ben van't weekend bij m'n vriendin in Zwijdrecht. 'k Zal eens naar Thiré in Melsele gaan, da zijn trouwens haar buren

Comment

• Ma allee nu 78 pk is ne Mito is NOT done! Ga toch gewoon voor die 155 pk'tjes (150 pk fiscaal afgeknepen voor de BIV, maar in realiteit gewoon 155!) Als je nu een nieuwe auto koopt naar uw zin vind ik dat je niet moet zeveren over 1000 euro... Zoek dan een jonge tweedehands...
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                    Ma allee nu 78 pk is ne Mito is NOT done! Ga toch gewoon voor die 155 pk'tjes (150 pk fiscaal afgeknepen voor de BIV, maar in realiteit gewoon 155!) Als je nu een nieuwe auto koopt naar uw zin vind ik dat je niet moet zeveren over 1000 euro... Zoek dan een jonge tweedehands...
                    Ik wil niet in ne kale auto zitten om dan ne sterke motor te hebben. Ik heb mijn budget en ik wil daar niet over gaan, punt uit. Zoals al dikwijls gezegd: 78pk is via squadratuning makkelijk naar 90pk te brengen en dat moet juist voldoende zijn. Dat kost nog geen 500 euro en ik bespaar de biv.

Die 78pk is voor mij naar mijn zin.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zeker van ?
                      sigpic

Comment

• En hoe zit het nu met de leon
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          En hoe zit het nu met de leon
                          Schrap...

'k Ga zaterdag ook nog naar iets anders kijken in Melsele en Temse. Da's eerder iets heel impulsief als speelgoedje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zeker van ?
                            Wacht maar als mijn speelgoedje zaterdag misschien doorgaat

Comment

Wacht maar als mijn speelgoedje zaterdag misschien doorgaat
                              Je maakt ons nieuwsgierig. In welke richting moeten we denken of raden?
                              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                              2014 Opel Astra OPC
                              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Ik heb het trouwens gevonden voor jou : een daihatsu copen : die heb je full option voor 20k denk ik.

Dat rijdt fantastisch, is zuinig en toch snel, is retecool en is een cabrio. En vééél, véééééééél knapper dan een 207 cc.

Voilà, 't is beslist !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                                  Ik heb het trouwens gevonden voor jou : een daihatsu copen : die heb je full option voor 20k denk ik.

Dat rijdt fantastisch, is zuinig en toch snel, is retecool en is een cabrio. En vééél, véééééééél knapper dan een 207 cc.

Voilà, 't is beslist !
                                  Fak, je hebt me door

Comment

Fak, je hebt me door
                                    Kon ik mijn vrouw haar gedachten maar even goed lezen ...

Comment

• Da's zo een van die auto'tjes waar ik zelf ook altijd een zwak voor heb gehad

Klein, sportief en toch zuinig, wendbaar, cabrio ... alles wat je wenst. Da's ook de reden waarom ik momenteel aan een mini cooper s cabrio aan het denken ben.

+ de mini heeft vanachter nog 2 (nood)plaatsen zodat ik 's morgens de klein mannen nog naar het school en de crèche kan brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                                        Ik heb het trouwens gevonden voor jou : een daihatsu copen : die heb je full option voor 20k denk ik.

Voilà, 't is beslist !
                                        Inderdaad zou de perfecte auto voor hem zijn
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Nu hem nog laten keuren door u vriendin want ge ligt nogal onder de sloef
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X