Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is een BMW 116i geworden met 40000km op de klok. 'k Heb mijn moeder weten te overtuigen en deze voor een betrekkelijke goede prijs kunnen kopen met garantie.
Topic mag dus dicht
't Is een BMW 116i geworden met 40000km op de klok. 'k Heb mijn moeder weten te overtuigen en deze voor een betrekkelijke goede prijs kunnen kopen met garantie.
Topic mag dus dicht
Aja, ik heb er géén voorschot op gegeven, 't was geen probleem
Algoed dat ik géén voorschot heb gegeven. Dàt is hopeloos misgelopen De garage in kwestie maakte er geen punt van want zij wisten dat ze in fout waren (de wagen was bij elkaar gereden )
't Is toch een Italiaan geworden... Het topic volgt vanmiddag wel ofzo...
Vooraleer je de bestelbon voor een Mito ondertekent eens aan de dealer vragen of hij eens een Alfa Romeo van 15 jaar oud (een Alfa 33 of 145 bijvoorbeeld) kan tonen zodat je de lange termijn kwaliteit kan beoordelen. Heb dit bij de aankoop van mijn A3 ook gevraagd en de dealer liet me een Audi 80 van 1992 zien zodat ik een gooed idee had over de algemene kwaliteit van dit merk.
Vooraleer je de bestelbon voor een Mito ondertekent eens aan de dealer vragen of hij eens een Alfa Romeo van 15 jaar oud (een Alfa 33 of 145 bijvoorbeeld) kan tonen zodat je de lange termijn kwaliteit kan beoordelen. Heb dit bij de aankoop van mijn A3 ook gevraagd en de dealer liet me een Audi 80 van 1992 zien zodat ik een gooed idee had over de algemene kwaliteit van dit merk.
Comment