Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onlangs bij een Fiat dealer gaan zien voor een eventuele Fiat 500 voor mijn echtgenote. De koop sprong af omdat de dealer geen Fiat Uno of Panda van +- 1994 kon tonen. Ik had toch graag een idee gehad van de kwaliteit na 15 jaar trouwe dienst voor de opvolger van onze Toyota Starlet 1992

Comment

• Dan hoop ik voor u dat ge niet terug opnieuw een Toyota hebt gekocht, (godbetert een Aygo -> samenwerking PSA) want naar ik lees en hoor is Toyota nu net een merk waar de betrouwbaarheid tov die periode er op achteruit is gegaan...

Comment

• Vandaag een Panda gezien van amper 15 jaar oud met roestgaten onderaan de deuren. Waarschijnlijk een productiefout want volgens de Fiat dealer roesten recente Fiat's niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Vandaag een Panda gezien van amper 15 jaar oud met roestgaten onderaan de deuren. Waarschijnlijk een productiefout want volgens de Fiat dealer roesten recente Fiat's niet meer.

sinds 1990 zijn van alle italiaanse wagens het plaatwerk volledig verzinkt...

ik had vorig jaar een 155 van 1993 met een blanco groene kaart en geen roest

Maar qua aankoop van een nieuwe auto vind ik deze redenering maar "censuur" omdat er al veel veranderd is op 15jaar tijd automotive gebied en dit geld voor alle merken.

en een panda van 15jaar oud zegt nu eenmaal 0.0 over de nieuwe fiat 500

Comment

• Let niet op ferdinand hij plaatst die reacties puur voor de kloterij
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

Working...
            X