Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat dacht je van even doorsparen en

-Renault clio RS
    -Alfa mito met een zwaardere motor
    -Seat ibiza FR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
      En ik herriner me dat ik had het sport-pakket genomen en ik kon zelfs niet, door dat sport-pakket, de door mij gewenste velgen laten monteren. De verkoper zei me dat ik die velgen erbij kon kopen en dat ik de velgen die op de wagen gemonteerd stonden kon verkopen aan iemand anders :p haha Sorry
      Als ik wou, kan ik ook velgen laten monteren van de toebehoren-lijst. Deze zouden verrekend worden met de velgen die normaal met de wagen zouden komen.

Een goeie prijs is niet alles, een verkoper/garage die moeite doet en service levert ook! Voor mij dan toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porsche911 Bekijk Berichten
        Wat dacht je van even doorsparen en

-Renault clio RS
        -Alfa mito met een zwaardere motor
        -Seat ibiza FR
        Wat dacht je van:

-nog langer met de trapfiets rijden
        -nog langer openbaarvervoer'en

Niet onbelangrijk is ook dat ik weer ga studeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
          Niet onbelangrijk is ook dat ik weer ga studeren
          En daarvoor moede dan nen nieuwen (lees geen 2dehands) auto hebben?
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            En daarvoor moede dan nen nieuwen (lees geen 2dehands) auto hebben?
            Regels van thuis. Ik zit daar niet mee in. Ons ma is nog steeds van het principe: "ge koopt de rommel van een ander."
            Daar ben ik het niet mee eens, maar probeer dat maar eens uit te leggen

Ons ma heeft haar autootje ook nieuw gekocht en rijdt nu al 6 jaar zonder (noemenswaardige) kosten. Da's de reden

Comment

Dus:

78 pk = plat maar wel een kleine 1500 euro goedkoper dan de 120 pk

Voor een 600 euro ben ik gesteld met 105pk

EDIT: bron: autotuneheinz.be
              Last edited by Astian; 02/09/2009, 16:33.

Comment

Zolang ik mijn zetelverwarming maar heb

Comment

Iemand die weet of dat te verkrijgen is trouwens met het sportinterieur?

Voorlopig staat het zo:

17 050 basisprijs
                  590 premium pack (parkeersensoren, automatische airco, armleuning met opbergvak, 12v in koffer, ...)
                  250 visibility pack (automatische ruitenwissers & lichten + D/N spiegel automatisch)
                  1 390 sport pack 2 (sportieve achterbumper, sportinterieur, 18"-velg "sport")
                  200 pastelkleur (Bianco Spino)
                  50 tweede sleutel met afstandsbediening

19 530
                  0 de matjes heb ik gratis gekregen bij de offerte via de mail

- 500 korting

19 030

500 euro vind ik geen overhoop in elk geval. De matjes staan in de optielijst 50 euro. Voor hen is dat nen aankoopprijs van de helft. Hoeveel marge zou er nog zijn? Moest de zetelverwarming kunnen met de 'kuipzeteltjes', en hij die gratis geeft, teken ik. Wel eerst testrit nog doen
                  Last edited by Astian; 02/09/2009, 17:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                    Iemand die weet of dat te verkrijgen is trouwens met het sportinterieur?
                    't zal wel moeten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                      Blijkbaar wel, juist eens gezien op de site... De Abarth 500 is zelfs paar 100€ duurder, maar vind ik wel een mooiere verschijning

Abarth Punto: http://www.abarthbelux.be/documenti/mat_fi/1_7_2.pdf

Abarth 500: http://www.abarthbelux.be/documenti/mat_fi/1_7_1.pdf

Ook rekening houden met de gigantische kortingen die ze tegenwoordig geven op Italiaanse wagens, 10% komt meer voor (dus dat is toch nog eens +/- 2000€ korting)
                      Korting op de 500 , dat mag je wel vergeten en zeker op de Abarth .
                      Die 500 Abarth loopt zo goed dat ze in een rij staan te wachten om één te mogen bestellen .
                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                        Korting op de 500 , dat mag je wel vergeten en zeker op de Abarth .
                        Die 500 Abarth loopt zo goed dat ze in een rij staan te wachten om één te mogen bestellen .
                        Dus met die 500 euro korting op de MiTo zal het wel ver ophouden?

Comment

Ik dacht dat de MiTo ondermaats verkocht ?

Ach ja, is nog een spiksplinternieuw model. Binnen jaar krijg je daarop zonder vragen minstens 10% korting.

Want inderdaad, 17k voor een mito met astmatische (oude) 1.4 van 78pk ...

+ binnenkort komen de nieuwe multiair motoren in de mito. Ik zou daar op wachten als je echt graag een MiTo hebt.

Comment

²²²²
                            Maar ik vrees dat die mens voor geen rede meer vatbaar is
                            een Mito moet en zal het worden
                            Nu ja, you pay, you chose
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              ²²²²
                              Edit..
                              Last edited by ; 02/09/2009, 19:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                                Ik dacht dat de MiTo ondermaats verkocht ?

Ach ja, is nog een spiksplinternieuw model. Binnen jaar krijg je daarop zonder vragen minstens 10% korting.

Want inderdaad, 17k voor een mito met astmatische (oude) 1.4 van 78pk ...

+ binnenkort komen de nieuwe multiair motoren in de mito. Ik zou daar op wachten als je echt graag een MiTo hebt.
                                Mja... En van rond de kerk te rijden en 2 keer op een jaar naar de zee, ga ik mij daar veel van aantrekken. Basisprincipe = als't maar rijdt (nuja, met nen Alfa ). Als 'ie dan nog naar mijn goesting is...

²²²²
                                Die mens, excuseer?

Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
                                Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn
                                Zei de financieel directeur des huizes...

Comment

78 pk is ruim voldoende

anders moet je maar een moto pakken

Comment

My point proven dus
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      78 pk is ruim voldoende

anders moet je maar een moto pakken
                                      Zuwizu Bobo

My point proven dus
                                      Kijk is aan hè baaske, ik ben in de eerste plaats tegen nieuw. Ik moet gewoon van thuis uit. Het waardeverlies dat ge neemt door ne nieuwen auto te kopen
                                      Ik laat dus liever iemand anders dat verlies dragen en zelf een goede (tweedehands) auto te kopen.

Ik MOET van thuis ne nieuwe kopen, dus kan ik hem ook maar beter naar mijn zin zetten en iets kopen dat ik voor de volle 100% wil.

En nog langer wachten op nieuwe motoren... Ja, ik versta dat maar al te goed, echter, ik ben wel diegene dat zonder vervoer zit omdat een bende randdebielen niet met hun poten van mijn tweedehands Mercedes C200 konden blijven.

Iemand enig idee wanneer die nieuwe motoren er zouden zijn anyway. Misschien even de verkoper op de rooster leggen voor nog iets aan de prijs te doen

EDIT: http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE Aanzienlijk verschil in prijs. Niet 100% MIJN ding, maar zeker te smaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                                        Een mini heb je met redelijk wat opties voor dat geld. Eigenlijk redelijk veel keuze voor zo'n som Die MiTo is niet goedkoop
                                        grapjas.
                                        voor dat geld krijg je bij mini een lege kas en vier stalen velgen.

voor 20.000 rij je nu bij alfa buiten in een mito 1.4 turbo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                          grapjas.
                                          voor dat geld krijg je bij mini een lege kas en vier stalen velgen.

voor 20.000 rij je nu bij alfa buiten in een mito 1.4 turbo.
                                          Mini: volgens mij so true
                                          MiTo: als het een turbo is, dan is die niet zo goed uitgerust als een 78pk met hetzelfde budget.

Comment

Working...
                                          X