Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ik herriner me dat ik had het sport-pakket genomen en ik kon zelfs niet, door dat sport-pakket, de door mij gewenste velgen laten monteren. De verkoper zei me dat ik die velgen erbij kon kopen en dat ik de velgen die op de wagen gemonteerd stonden kon verkopen aan iemand anders :p haha Sorry
Als ik wou, kan ik ook velgen laten monteren van de toebehoren-lijst. Deze zouden verrekend worden met de velgen die normaal met de wagen zouden komen.
Een goeie prijs is niet alles, een verkoper/garage die moeite doet en service levert ook! Voor mij dan toch
En daarvoor moede dan nen nieuwen (lees geen 2dehands) auto hebben?
Regels van thuis. Ik zit daar niet mee in. Ons ma is nog steeds van het principe: "ge koopt de rommel van een ander."
Daar ben ik het niet mee eens, maar probeer dat maar eens uit te leggen
Ons ma heeft haar autootje ook nieuw gekocht en rijdt nu al 6 jaar zonder (noemenswaardige) kosten. Da's de reden
Iemand die weet of dat te verkrijgen is trouwens met het sportinterieur?
Voorlopig staat het zo:
17 050 basisprijs
590 premium pack (parkeersensoren, automatische airco, armleuning met opbergvak, 12v in koffer, ...)
250 visibility pack (automatische ruitenwissers & lichten + D/N spiegel automatisch)
1 390 sport pack 2 (sportieve achterbumper, sportinterieur, 18"-velg "sport")
200 pastelkleur (Bianco Spino)
50 tweede sleutel met afstandsbediening
19 530
0 de matjes heb ik gratis gekregen bij de offerte via de mail
- 500 korting
19 030
500 euro vind ik geen overhoop in elk geval. De matjes staan in de optielijst 50 euro. Voor hen is dat nen aankoopprijs van de helft. Hoeveel marge zou er nog zijn? Moest de zetelverwarming kunnen met de 'kuipzeteltjes', en hij die gratis geeft, teken ik. Wel eerst testrit nog doen
Ook rekening houden met de gigantische kortingen die ze tegenwoordig geven op Italiaanse wagens, 10% komt meer voor (dus dat is toch nog eens +/- 2000€ korting)
Korting op de 500 , dat mag je wel vergeten en zeker op de Abarth .
Die 500 Abarth loopt zo goed dat ze in een rij staan te wachten om één te mogen bestellen .
Korting op de 500 , dat mag je wel vergeten en zeker op de Abarth .
Die 500 Abarth loopt zo goed dat ze in een rij staan te wachten om één te mogen bestellen .
Dus met die 500 euro korting op de MiTo zal het wel ver ophouden?
Ach ja, is nog een spiksplinternieuw model. Binnen jaar krijg je daarop zonder vragen minstens 10% korting.
Want inderdaad, 17k voor een mito met astmatische (oude) 1.4 van 78pk ...
+ binnenkort komen de nieuwe multiair motoren in de mito. Ik zou daar op wachten als je echt graag een MiTo hebt.
Mja... En van rond de kerk te rijden en 2 keer op een jaar naar de zee, ga ik mij daar veel van aantrekken. Basisprincipe = als't maar rijdt (nuja, met nen Alfa ). Als 'ie dan nog naar mijn goesting is...
Kijk is aan hè baaske, ik ben in de eerste plaats tegen nieuw. Ik moet gewoon van thuis uit. Het waardeverlies dat ge neemt door ne nieuwen auto te kopen
Ik laat dus liever iemand anders dat verlies dragen en zelf een goede (tweedehands) auto te kopen.
Ik MOET van thuis ne nieuwe kopen, dus kan ik hem ook maar beter naar mijn zin zetten en iets kopen dat ik voor de volle 100% wil.
En nog langer wachten op nieuwe motoren... Ja, ik versta dat maar al te goed, echter, ik ben wel diegene dat zonder vervoer zit omdat een bende randdebielen niet met hun poten van mijn tweedehands Mercedes C200 konden blijven.
Iemand enig idee wanneer die nieuwe motoren er zouden zijn anyway. Misschien even de verkoper op de rooster leggen voor nog iets aan de prijs te doen
Comment