Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een Honda Civic moet wel kunnen voor die prijs denk ik. Wil je het beschaafd houden denk ik aan de laatste nieuwe 1.4VTEC met 100PK en wil je wat meer dan heb je de goede oude 1.8VTEC met 140PK. Rond autosalo, kon ik het model 2009 1.8Vtec met alle snufjes behalve leder interieur, navigatie kopen voor 20.000 euro. Dan had je de standaard civic die al rijkelijk uitgerust is met nog eens het advantage pack. Daar zit parkeersensoren in, auto airco met aparte regelbare links rechtszone, verwarmde zetels, licht en regensensoren, enz... Dat was een koopje toen.
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
      Een Honda Civic moet wel kunnen voor die prijs denk ik. Wil je het beschaafd houden denk ik aan de laatste nieuwe 1.4VTEC met 100PK en wil je wat meer dan heb je de goede oude 1.8VTEC met 140PK. Rond autosalo, kon ik het model 2009 1.8Vtec met alle snufjes behalve leder interieur, navigatie kopen voor 20.000 euro. Dan had je de standaard civic die al rijkelijk uitgerust is met nog eens het advantage pack. Daar zit parkeersensoren in, auto airco met aparte regelbare links rechtszone, verwarmde zetels, licht en regensensoren, enz... Dat was een koopje toen.
      Op zich, ja, waarom niet hè? Honda-degelijkheid, en prijs-kwaliteit zit dat ook wel snor. 't Feit is, ik vind die kar aar(d)slelijk, no offence

Is ook al voorgesteld geweest

Comment

Ik weet één ding, jullie moeten dringend leren onderhandelen . Ofwel ga ik bij betere garages, dat kan ook zijn natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
          Op zich, ja, waarom niet hè? Honda-degelijkheid, en prijs-kwaliteit zit dat ook wel snor. 't Feit is, ik vind die kar aar(d)slelijk, no offence

Is ook al voorgesteld geweest
          2redenen dat ik hem niet genomen heb. Het achterste vind ik niet mooi en had de voorkeur voor een modernere turbo motor plaats van de hoogtoerige VTEC. De lijn van de wagen en interieur vond ik wel leuk.
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Ik weet één ding, jullie moeten dringend leren onderhandelen . Ofwel ga ik bij betere garages, dat kan ook zijn natuurlijk
            Hoe bedoel je juist?
            2014 Opel Astra OPC
            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

MiTo: als het een turbo is, dan is die niet zo goed uitgerust als een 78pk met hetzelfde budget.
              Wat is dan concreet het verschil?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                Hoe bedoel je juist?
                Wil ik ook wel weten...

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                Wat is dan concreet het verschil?
                Die turbo is ongeveer 1500 euro duurder, mijn Sport Pack 2 kost 1390 euro. Dit houdt in 18" velg, achterbumper, ... Gewoon, de sportievere look
                Ook de automatische verlichting, automatische ruitenwissers en de dag/nacht-spiegel valt weg.

Niet onoverkomelijk, maar toch... Ieders zijn prioriteiten

EDIT: verschil is zo'n 1300 euro
                Last edited by Astian; 02/09/2009, 20:34.

Comment

Valt de 120 pk-versie niet binnen budget?

cc

Comment

Valt de 120 pk-versie niet binnen budget?
                    Eventueel, ik dacht het nét niet. Maar, via autotuneheinz een chip naar 105pk laten plaatsen voor geen 600 euro zou dan een goedkoper uitkomen. Ook ligt de BIV en rijtaks dan lager. Kleine dingen, maar op't einde van de rit toch noemenswaardig genoeg voor mij.

Comment

Hebt ge al met beide versies gereden?

cc

Comment

Hebt ge al met beide versies gereden?
                        Testritten moeten nog gebeuren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          Inderdaad maar dat heb je met de mini ook en daarom dacht ik ook aan een grande punto abarth zie je nog minder als de 500 kost evenveel is ruimer en heeft een sterkere motor
                          De motor van de grande punto abarth is (misschien op enkele details na) identiek aan die van de mito 1.4 met 155 pk

edit: tenzij je bedoelde sterkere motor dan de mini
                          Last edited by ; 02/09/2009, 21:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                            grapjas.
                            voor dat geld krijg je bij mini een lege kas en vier stalen velgen.

voor 20.000 rij je nu bij alfa buiten in een mito 1.4 turbo.
                            Klopt wat frekkel hier zegt.
                            De offerte die je hebt gekregen is echt ondermaats.
                            Ga je eens informeren bij een andere garage en je zal volgens mij een veel beter aanbod krijgen.
                            Last edited by ; 02/09/2009, 21:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
                              Klopt wat frekkel hier zegt.
                              De offerte die je hebt gekregen is echt ondermaats.
                              Ga je eens informeren bij een andere garage en je zal volgens mij een veel beter aanbod krijgen?
                              Bon, dan weet ik wat me te doen staat. Hoeveel korting heb jij in totaal gehad als'k vragen mag? (eventueel PM)

Comment

>> http://www.waasland.net/thire/index.htm

De buren van mijn madam... En daar komt ze nu mee af

Comment

>> http://www.waasland.net/thire/index.htm

De buren van mijn madam... En daar komt ze nu mee af
                                  Sorry

Comment

Peugeot 207 CC niks voor jullie?
                                    Vrouwke heeft er net ene gekocht.
                                    19100 € zonder opties maar wel +- 15% korting..

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40888
                                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      grapjas.
                                      voor dat geld krijg je bij mini een lege kas en vier stalen velgen.

voor 20.000 rij je nu bij alfa buiten in een mito 1.4 turbo.
                                      Pure ernst Maar 'k zei er wel bij : het was een diesel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten

207CC vind ik nogal een vrouwen-auto. Mijn moeder is ook voor zo ééntje aan't kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten

'k Heb er een nachtje over geslapen. De MiTo wordt zeker niet geschrapt, maar ik ga vandaag even wat verder kijken.

- Renault Mégane Coupé Expression 1,6 110pk, 20 220 configurator-prijs
                                          - Seat Leon Style 1,6 102pk, 19 675,99 configurator-prijs

Nog even wat brainstormen, en we zullen eens op vooronderzoek trekken.

Comment

Working...
                                          X