Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Binnenkort worden aan de dealers de MY2010 wagens geleverd (met waarschijnlijk de nieuwe multiair-motoren) en dan moeten ze nog snel van hun MY2009 brol af.
Tijdens de IAA in Frankfurt... al binnen een tiental dagen dus.
Een 116i (122 pk) heb je tegenwoordig voor 18.950 euro (Checkered Flag). Die heeft volgende uitrusting:
Zwarte of witte koetswerkkleur
Centrale armsteun vooraan
Opbergpakket
Mistlampen vooraan
Airconditioning
Lichtmetalen velgen, sterspaak 141, 17’’
Gespoten aanbouwdelen
Checkered Flag-logo op de flanken
Inderdaad is een gelimiteerde serie ik heb er al een paar gezien en eene bij de interieurbekleder(of hoe noemt ge dat) voor hem te laten bekleden met leer want dat heeft die serie niet
Tijdens de IAA in Frankfurt... al binnen een tiental dagen dus.
Da's bien. Ik kan toch pas zaterdag de 12de september samen met de vriendin gaan kijken. Planning is sowieso om 2 extra Alfa garages te doen. Eéntje van de buren van m'n lief, de andere op aanraden van een kennis.
Die 500 euro korting is om te blèten, iedereen zegt het me.
Nadien misschien ook nog eens even doordrukken dat er nieuwe motoren komen en ik dus meteen iets 'verouderds' ga hebben in mijn nagelnieuwe wagentje. 'k Zou er graag nog Xenon en een alarmsysteem op hebben
Inderdaad is een gelimiteerde serie ik heb er al een paar gezien en eene bij de interieurbekleder(of hoe noemt ge dat) voor hem te laten bekleden met leer want dat heeft die serie niet
Inderdaad ja. Het stof vind ik wel mooi hoor. Wel met sportzeteltjes dan... In de gewone zetels zat ik anders niet slecht.
Leder is mooi, en ik wil dat ook. Dat leder in die MiTo is prachtig. Maar in de zomer is da pokke om op te gaan zitten, en in de winter is dat eigenlijk tering-koud. 't Zal dus bij een sportief, kuipachtig, stoffenzeteltje blijven. Goedkoper en good looking
Zeg aan de verkoper uw budget - 1.000 EUR en zeg welke motor en uitrusting je heel graag wil en dat je desnoods geen bezwaar hebt tegen een demo- of voorraadwagen. Laat de verkoper dan maar wat werken om jouw dromen in jouw budget te laten passen.
Als je een gemotiveerde verkoper hebt, vindt hij wel iets. Zoniet, dan ga je maar naar een andere garage.
Leder is mooi, en ik wil dat ook. Dat leder in die MiTo is prachtig. Maar in de zomer is da pokke om op te gaan zitten, en in de winter is dat eigenlijk tering-koud. 't Zal dus bij een sportief, kuipachtig, stoffenzeteltje blijven. Goedkoper en good looking
Valt goed mee hoor in de praktijk. Dat zijn van die typische argumenten van mensen die zelf geen leer hebben omdat het niet meer in hun leasebudget paste.
Valt goed mee hoor in de praktijk. Dat zijn van die typische argumenten van mensen die zelf geen leer hebben omdat het niet meer in hun leasebudget paste.
²²²
Heb ook leder en heb daar geen last van in de zomer en de winter
Zeg aan de verkoper uw budget - 1.000 EUR en zeg welke motor en uitrusting je heel graag wil en dat je desnoods geen bezwaar hebt tegen een demo- of voorraadwagen. Laat de verkoper dan maar wat werken om jouw dromen in jouw budget te laten passen.
Als je een gemotiveerde verkoper hebt, vindt hij wel iets. Zoniet, dan ga je maar naar een andere garage.
Volgend weekend zullen we eens rondhoren...
Ik ben in elk geval niet bereid die prijs te betalen voor een MiTo die ik nu heb gekregen. Blijkbaar is 500 euro écht wel weinig.
Ik vind als die Mito je eerste gedacht is en blijkbaar nog altijd een grote voorliefde wel dan moet je die gewoon kopen. Want hoe meer auto's je bekijkt en probeert hoe meer uitzichtloos de situatie word om te kiezen. Probeer wel zo veel mogelijk uitusting af te pingelen voor je budget. Een 1.4 turbo met wat opties moet toch wel lukken voor 20.000.
Het is naar het schijnt een hele leuke auto om mee te toeren
Ik vind als die Mito je eerste gedacht is en blijkbaar nog altijd een grote voorliefde wel dan moet je die gewoon kopen. Want hoe meer auto's je bekijkt en probeert hoe meer uitzichtloos de situatie word om te kiezen. Probeer wel zo veel mogelijk uitusting af te pingelen voor je budget. Een 1.4 turbo met wat opties moet toch wel lukken voor 20.000.
Het is naar het schijnt een hele leuke auto om mee te toeren http://www.autojunk.nl/2008/08/alfa-romeo-mito-2
Ja, 't zal hoogstwaarschijnlijk dit of een Leon worden. Ik ga wel nog een paar garages rond en duidelijk laten uitschijnen dat'k aan de koop ben en het mij louter om de prijs te doen is... Even de verkopers onderling uitspelen...
Waarom zit iedereen toch bezig over die 1.4 turbo? Mijn moeder haar wagentje is een 68pktje op de voorwielen. Dat krel gaat constant rechtdoor bij mij als ik bochtjes neem.
Ik denk dat die 78pk genoeg is, en later voor een kleine 600 euro een chiptuning naar 102pk. En op die manier heb ik meer uitrusting, lagere taksen, ...
Comment