Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oef, het is "maar" een S.
Ik voelde mij al flink afgezopen
Met 20k kan je toch al ver komen imho.
Een 1-serie vind ik dat ook niet waard.
Heb er ooit een 50tal km mee gereden en kzou zoiets gewoon nooit moeten hebben.
Ik kreeg er bijna een paniekaanval in, zo benauwd met die kleine zijruiten
Waarom een splinternieuwe?
Staat mss hier al, maar kga ni alles nalezen...
Met 20k heb je al een full option audi a3 of dergelijke als je wat goed zoekt.
Daarvan moet je mij niet overtuigen. Ik heb een tijdje samen gewoond. Zij reed ook met de moto en was hier soms actief. Uiteindelijk is die relatie niet gelukt (mijn pa had ze betrapt in mijn eigen bed ) en dus alleen gaan wonen. Nu tot inkeer gekomen en toch verder willen studeren. Ik blijf wel werken, maar ik ga terug naar huis, voor het gemak. Thuis zijn er echter regeltjes en moet het een nagel-nieuwe zijn, want tweedehands kopen, is de miserie van een ander kopen, pointe finale.
Durf hier niet tegen in te gaan want: "ik ben hier baas, ik betaal hier alles en gij moet u plaats kennen. Anders kunde meteen weer vertrekken."
Dan denk ik dat we zijn uitgepraat hè Anders stond hier inderdaad een e36 cabrio M3
Betrapt in eigen bed
Hoe lang heb je daar voor in de gevangenis moeten zitten?
Al chance heb ik nen baseball knuppel op mijn kamer liggen.
(ook interessant voor spellekes mee te spelen )
Vraag me af waarom je geen fransoos overweegt.
Anders mss richting nieuwe polo?
Zoveel keus...
Heb zelf nog een polo gehad vroeger. Veel plezier aan beleefd hehe
Nene, ons pa heeft haar betrapt in 'ons' bed met iemand anders
Soit
We hebben thuis 2 citroenen en Nog een nonkel die een C4 heeft en da's ook dikke rommel als ge die bezig hoort. En de andere kant rijdt met niets anders dan Renault. Als je die dikwijls hoort, vraag ik me af waarom ze bij dat merk blijven
Dan denk ik dat een Leon wel groter is dan een Polo. Ik vind de Polo trouwens erg overpriced, netzoals een Golf eigenlijk
Betrapt in eigen bed
Hoe lang heb je daar voor in de gevangenis moeten zitten?
Al chance heb ik nen baseball knuppel op mijn kamer liggen.
(ook interessant voor spellekes mee te spelen )
We zijn wel al bijna 10 pagina's ontopic gebleven.
Die nieuwe Polo is trouwens duur
Ik zit net boven de 20 000 euro voor dezelfde uitrusting dan een Leon Sport met 125pk. Die Leon heeft er dan nog xenon bovenop. Schandalig, dat voor een 85pk'tje
Binnen een uurtje naar Y&N Claessens, lokale Seat-boer. 'k Ga nog eens horen, ditmaal voor ne Sport 125pk.
EDIT: We zijn terug:
Diene pipo heeft mijn Pack Technology er al niet op gezet
Config:
Seat Leon (2010) Sport 1.4 125pk
Candywit
Alcantara rood
ESP+EBE+DSR+bandenspanningscontrole
Bi-Xenon
20 699,74 nettoprijs (Bruto zo'n 22000). Beetje onderhandeld en dan heeft ie er nog 300 euro af gedaan (dus 20 400 eigenlijk). Ik ging er echter wel van uit dat mijn pack technology (aut. lichten & ruitenwissers) erop zaten. Als ik de xenon dan eventueel laat (zo'n 900 euro) kom ik binnen m'n budget. Heeft ie me weer mooi bij m'n ballen.
In totaal een 1800 euro korting gekregen. Dat moet dus meer kunnen volgens Turboman. De verkoper in kwestie beweerde bij hoog en bij laag dat de verkoper van Turboman de Leon met verlies van de hand heeft gedaan...
Efkes over die seat!
Ik heb me net een leon sport 1.9tdi(105pk) besteld.En ik heb echt veel korting gekregen! 21100 -2500euro korting =18600 en daar nog een zeer goede overnamepremie af van mijn vorige hok.
En dat is met xenon,auto airco,17"velgen,radio,mp3 en USB,sportzetels,getinte ruiten,multif stuur,.....
Als je zo graag een naftje wil kan de 1.4 tsi(125pk)Ik heb er met gereden en wat een leuke motor(alleen het verbruik ging wat te hoog naar mijn zin....)
Could you please explain? Eventueel PM? Was dit een speciaal lanceringsaanbod?
Die 1.4tsi is een zalige motor en die 125pk moet je wel opletten bij full omium verzekering, kan best duur uitvallen Nu zijn er veel hier, die over pk's zitten te praten en veel pk's, maar volgens mij gaan veel mensen een lening aan voor een auto, no offence maar voor een auto zou ik nooit extra moeite gaan doen, nog te zwijgen als je student zijt, dus ik vind het knap dat je bij u standpunt blijft als u budjet en daar niet over wilt gaan
Nu de seat leon is een heel fijne wagen om mee te rijden zeker dus in eerder vernoemd 1.4tsi motor, ruim, krachtig, degelijk niet de superieure afwerking, maar hij mag er best wezen let wel op het verbruik, 125pk ga je gebruiken en zeker met korte afstanden ga je hoog uitkomen 8-9l zeker in winter dag Ik werk in Nederland en daar rijden er veel meer alfa's en seats rond dan in Belgie en de Mito is niet mijn smaak maar best mooie verschijning nu 78pk zou ik niet aanraden, zeker omdat het gewicht dat bij een wagen vermeld is, het gewicht is als die volledig kaal is, nu de mito is een redelijk zware wagen zeker met al die opties en als je dan de airco nog gaat gebruiken, word die extremisch traag, dan ben je met een corsa 1.5td van 68pk nog een heel stuk vlotter, zeker omdat die 16klepper ook geen koppel heeft, plus de herverkoopwaarde zal ook laag liggen want zeker met de toekomstige nieuwe motoren gaat niemand die meer willen kopen
Nu zijn er veel hier, die over pk's zitten te praten en veel pk's, maar volgens mij gaan veel mensen een lening aan voor een auto, no offence maar voor een auto zou ik nooit extra moeite gaan doen, nog te zwijgen als je student zijt, dus ik vind het knap dat je bij u standpunt blijft als u budjet en daar niet over wilt gaan
Ik heb nog een mooi bedrag uitstaan. Mijn vorige wagen (Mercedes C-klasse) is gestolen, verzekeringskwestie, je kent dat wel
Ik heb inderdaad mijn budget, en ik kan het blijven verhogen. Vandaag zat ik bij Seat, en hij kwam boven de 20 000 euro uit. Dus, als de verkoper dan iets extra doet, dan wil ik ook nog wel inbinden (bvb die xenon).
Nu de seat leon is een heel fijne wagen om mee te rijden zeker dus in eerder vernoemd 1.4tsi motor, ruim, krachtig, degelijk niet de superieure afwerking, maar hij mag er best wezen let wel op het verbruik, 125pk ga je gebruiken en zeker met korte afstanden ga je hoog uitkomen 8-9l zeker in winter dag Ik werk in Nederland en daar rijden er veel meer alfa's en seats rond dan in Belgie en de Mito is niet mijn smaak maar best mooie verschijning nu 78pk zou ik niet aanraden, zeker omdat het gewicht dat bij een wagen vermeld is, het gewicht is als die volledig kaal is, nu de mito is een redelijk zware wagen zeker met al die opties en als je dan de airco nog gaat gebruiken, word die extremisch traag, dan ben je met een corsa 1.5td van 68pk nog een heel stuk vlotter, zeker omdat die 16klepper ook geen koppel heeft, plus de herverkoopwaarde zal ook laag liggen want zeker met de toekomstige nieuwe motoren gaat niemand die meer willen kopen
De MiTo zal er hoogstwaarschijnlijk wel afvallen. Prijs-kwaliteit gezien. Voor't zelfde geld heb ik ne Leon, zodus...
Comment