Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo MiTo of niet?

Aangezien de Benz weg is, en ik toch iets anders wil/moet hebben...

Vereisten:
    - Nieuwe wagen (ook geen jonge tweedehands)
    - Geen Fransoos
    - Sportieve looks
    - Benzine
    - (Automatische) airco

'k Heb nu aan't kijken geweest naar een MiTO Distinctive 1.4 met 78 pk. In bovenstaande config kost me dat net geen 20 000 euro. Da's gelijk het budget. Minder is altijd beter.

Ik ben eens benieuwd wat de voorstellen hier eventueel zouden zijn...

tenzij ge een dame zijt zou'k voor iets anders gaan

Database error.
    The database has encountered a problem.

Comment

Blablabla

Beetje een argument dat geen argument is om hem niet te nemen hè

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
        tenzij ge een dame zijt zou'k voor iets anders gaan

http://www.google.be/search?source=i...q=1&oq=gay+car
        Wat een flauwe reactie .

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
        Blablabla

Beetje een argument dat geen argument is om hem niet te nemen hè
        Alfa Mito is best een erg mooi en leuk wagentje, wel nogal duur vind ik, maar als je hem echt graag wil, ga er dan voor. Toch zou ik voor een iets zwaardere motor gaan 78 pk das toch wat krap denk ik.
        Waarom zeg je trouwens geen Fransoos, imo zijn die op betrouwbaarheid en afwerking héél sterk gestegen. Denk dat ze wel wat betere kwaliteit leveren dan de Italianen (al zijn die ook wel beter als pakweg 6jaar geleden).

Comment

Misschien een Suzuki Swift Sport? Die heeft automatische airco en sportieve looks. Hij rijdt naar het schijnt ook nog goed

Comment

Aangezien de Benz weg is, en ik toch iets anders wil/moet hebben...

Vereisten:
            - Nieuwe wagen (ook geen jonge tweedehands)
            - Geen Fransoos
            - Sportieve looks
            - Benzine
            - (Automatische) airco

'k Heb nu aan't kijken geweest naar een MiTO Distinctive 1.4 met 78 pk. In bovenstaande config kost me dat net geen 20 000 euro. Da's gelijk het budget. Minder is altijd beter.

Ik ben eens benieuwd wat de voorstellen hier eventueel zouden zijn...
            Een mini heb je met redelijk wat opties voor dat geld. Eigenlijk redelijk veel keuze voor zo'n som Die MiTo is niet goedkoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
              Wat een flauwe reactie .

Alfa Mito is best een erg mooi en leuk wagentje, wel nogal duur vind ik, maar als je hem echt graag wil, ga er dan voor. Toch zou ik voor een iets zwaardere motor gaan 78 pk das toch wat krap denk ik.
              Waarom zeg je trouwens geen Fransoos, imo zijn die op betrouwbaarheid en afwerking héél sterk gestegen. Denk dat ze wel wat betere kwaliteit leveren dan de Italianen (al zijn die ook wel beter als pakweg 6jaar geleden).
              ²²²²

Zo'n Renault Twingo RS is een leuk bommetje, 133pk en voor 16.000€ hebt ge hem al met cup onderstel en 17" velgen.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                Wat een flauwe reactie .

78 pk doe ik maar om mijn moeder tevreden te stellen. Ik zou toch voornamelijk stadsverkeer doen dus... We hebben thuis 2 Citroëns gehad en 't is toch niet helemaal iets voor mij

Oorspronkelijk geplaatst door Dries Bekijk Berichten
                Misschien een Suzuki Swift Sport? Die heeft automatische airco en sportieve looks. Hij rijdt naar het schijnt ook nog goed
                Ik heb bij Moorkens gewerkt. Liever niets vanuit die hoek. 'k Heb al genoeg Swiftjes gereden

Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                Een mini heb je met redelijk wat opties voor dat geld. Eigenlijk redelijk veel keuze voor zo'n som Die MiTo is niet goedkoop
                Een Mini voor 20 000 euro, nieuw Wat doe ik verkeerd in de configurator/is er dan zoveel korting? Trouwens, iedereen heeft een Mini

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                ²²²²

Zo'n Renault Twingo RS is een leuk bommetje, 133pk en voor 16.000€ hebt ge hem al met cup onderstel en 17" velgen.

Da's wel proper natuurlijk... Twijfel !

Comment

Net nog eens snel gekeken in de configurator. Voor nen One Hatch 75pk zit ik nu aan +20 000 euro en dan heb ik een kleur gekozen, een mooi velgje, automatische airco en nen armsteun. Dan is de MiTo wel beter uitgerust moet ik zeggen.
                  Ik passeer vanmiddag de Mini Store aan de Oudaan, 'k zal eens binnen springen

Comment

Een Mini voor 20 000 euro, nieuw Wat doe ik verkeerd in de configurator/is er dan zoveel korting? Trouwens, iedereen heeft een Mini
                    Ik weet niet hoe het zit met benzine-mini's, maar m'n moeder heeft een nieuwe mini D met aardig wat opties gekocht voor +-18500 euro. Dacht zelfs op de ruiten van romein (BMW dealer) gelezen te hebben : 'Een uitgeruste mini vanaf 15000 euro, het kan !'. Prijzen van diesels zijn altijd iets hoger dacht ik.

Soit , Mini moet je voor te vinden zijn natuurlijk MiTo's zijn uiteraard nog wat exclusiever, jong modelletje

Ander voorstel mss : Een ford fiesta is tegenwoordig ook niet mis qua sportieve looks (met sportpakket of iets dergelijks). Moet zeker binnen jouw budget te krijgen zijn. Ga eens wat inspiratie opdoen in een hothatch discussie, de pk's zijn niet nodig, maar je kan meestal wel de sportieve aard overnemen op een basismodel (qua motor).

Comment

Ik weet niet hoe het zit met benzine-mini's, maar m'n moeder heeft een nieuwe mini D met aardig wat opties gekocht voor +-18500 euro. Dacht zelfs op de ruiten van romein (BMW dealer) gelezen te hebben : 'Een uitgeruste mini vanaf 15000 euro, het kan !'. Prijzen van diesels zijn altijd iets hoger dacht ik.

Soit , Mini moet je voor te vinden zijn natuurlijk MiTo's zijn uiteraard nog wat exclusiever, jong modelletje

Ander voorstel mss : Een ford fiesta is tegenwoordig ook niet mis qua sportieve looks (met sportpakket of iets dergelijks). Moet zeker binnen jouw budget te krijgen zijn. Ga eens wat inspiratie opdoen in een hothatch discussie, de pk's zijn niet nodig, maar je kan meestal wel de sportieve aard overnemen op een basismodel (qua motor).
                      Mja, in't begin dat de Mini uit kwam, wou ik dat wel ja. Nu heeft iedereen hem gewoon en ja... Nen John Cooper Works zal er niet afkunnen, en nu One zie je op elke straathoek. Dat zul je met de MiTo minder hebben.

Die Fiesta zal mijn vriendin graag horen: 1 roze voor mevrouw !

Comment

Omdat de mini D slechts 104gr co2/km uitstoot krijg je een overheidskorting van 15% op de btw; maw je betaalt slechts 6% ipv 21% btw als particulier. Dat is de reden waarom de mini D's in België qua nieuwprijs relatief goedkoop zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                          ²²²²

O, ja das een echt leuk ding en hij rijdt nog is goed ook .

Iedereen heeft het hier weer over de Mini, duur véél te duur, imo is de Mito trouwens knapper, maar das natuurlijk peroonlijk .

Comment

Voor een 18000€ heb je dit:

Fiat abarth 500, sportieve look, rijdt vlot, en iets wat je niet dagelijks ziet...

Comment

Grande punto abarth zit op dezelfde prijs als de 500 abarth dacht ik dus die mischien.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Blijkbaar wel, juist eens gezien op de site... De Abarth 500 is zelfs paar 100€ duurder, maar vind ik wel een mooiere verschijning

Abarth Punto: http://www.abarthbelux.be/documenti/mat_fi/1_7_2.pdf

Abarth 500: http://www.abarthbelux.be/documenti/mat_fi/1_7_1.pdf

Ook rekening houden met de gigantische kortingen die ze tegenwoordig geven op Italiaanse wagens, 10% komt meer voor (dus dat is toch nog eens +/- 2000€ korting)

Comment

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Het een moment denk ik van die 500 abarth wat een vet ding is dat toch en de andere keer denk ik toch mischien net iets te vrouwelijk
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Hoe mooi de Mito ook is, ik vind 20.000€ gigantisch veel geld voor die wagen met die motor. Da zou ik idd liever in een 500 Abarth, BMW 1 (speciale serie), Ford Fiësta (speciale voorwaarden), Honda Jazz of Civic (zelfs een Accord 2.0 met automaat voor 19.999€), Kia Soul, Lancia Delta 1.4TJET Oro, Mazda 2, Mercedes A, Mini, Seat Ibiza SC 1.6 met dsg, Skoda Roomster of de nieuwe Polo rijden.

Keuze genoeg.

Comment

Working...
                                        X