Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
    Binnenkort worden aan de dealers de MY2010 wagens geleverd (met waarschijnlijk de nieuwe multiair-motoren) en dan moeten ze nog snel van hun MY2009 brol af.
    Tijdens de IAA in Frankfurt... al binnen een tiental dagen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Heeft er hier nog niemand een BMW voorgesteld?

Een 116i (122 pk) heb je tegenwoordig voor 18.950 euro (Checkered Flag). Die heeft volgende uitrusting:
      • Zwarte of witte koetswerkkleur
      • Centrale armsteun vooraan
      • Opbergpakket
      • Mistlampen vooraan
      • Airconditioning
      • Lichtmetalen velgen, sterspaak 141, 17’’
      • Gespoten aanbouwdelen
      • Checkered Flag-logo op de flanken
      Inderdaad is een gelimiteerde serie ik heb er al een paar gezien en eene bij de interieurbekleder(of hoe noemt ge dat) voor hem te laten bekleden met leer want dat heeft die serie niet
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Tijdens de IAA in Frankfurt... al binnen een tiental dagen dus.
        Da's bien. Ik kan toch pas zaterdag de 12de september samen met de vriendin gaan kijken. Planning is sowieso om 2 extra Alfa garages te doen. Eéntje van de buren van m'n lief, de andere op aanraden van een kennis.
        Die 500 euro korting is om te blèten, iedereen zegt het me.

Nadien misschien ook nog eens even doordrukken dat er nieuwe motoren komen en ik dus meteen iets 'verouderds' ga hebben in mijn nagelnieuwe wagentje. 'k Zou er graag nog Xenon en een alarmsysteem op hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
        Inderdaad is een gelimiteerde serie ik heb er al een paar gezien en eene bij de interieurbekleder(of hoe noemt ge dat) voor hem te laten bekleden met leer want dat heeft die serie niet
        Inderdaad ja. Het stof vind ik wel mooi hoor. Wel met sportzeteltjes dan... In de gewone zetels zat ik anders niet slecht.

Leder is mooi, en ik wil dat ook. Dat leder in die MiTo is prachtig. Maar in de zomer is da pokke om op te gaan zitten, en in de winter is dat eigenlijk tering-koud. 't Zal dus bij een sportief, kuipachtig, stoffenzeteltje blijven. Goedkoper en good looking

Comment

• Citroen DS3 ziet er ook niet slecht uit. Beetje retro. Nu het salon in Frankfurt toch begint... Beter afwachten eventjes.

Eeuwige twijfelaars hè

Comment

• Als het niet al te veel pk mag zijn en iets klein, zou ik momenteel een Mazda 2 kiezen in sport uitrusting. Ik vind dat prachtige wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Als het niet al te veel pk mag zijn en iets klein, zou ik momenteel een Mazda 2 kiezen in sport uitrusting. Ik vind dat prachtige wagens
              Dat zou op 16500 komen, zonder korting, voor een 2deurs 103pk met zo'n sportkitje erop. Best wel benieuwd naar de nettoprijs

Last edited by Astian; 03/09/2009, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                Citroen DS3 ziet er ook niet slecht uit. Beetje retro. Nu het salon in Frankfurt toch begint... Beter afwachten eventjes.

Eeuwige twijfelaars hè

Meneer, gij zijt hier de weegschaal he ..
                En weegschalen staan erom bekend twijfelaars te zijn ?

Comment

• Ik heb het voor mijn huidige wagen zo gedaan :

Zeg aan de verkoper uw budget - 1.000 EUR en zeg welke motor en uitrusting je heel graag wil en dat je desnoods geen bezwaar hebt tegen een demo- of voorraadwagen. Laat de verkoper dan maar wat werken om jouw dromen in jouw budget te laten passen.

Als je een gemotiveerde verkoper hebt, vindt hij wel iets. Zoniet, dan ga je maar naar een andere garage.

Comment

Leder is mooi, en ik wil dat ook. Dat leder in die MiTo is prachtig. Maar in de zomer is da pokke om op te gaan zitten, en in de winter is dat eigenlijk tering-koud. 't Zal dus bij een sportief, kuipachtig, stoffenzeteltje blijven. Goedkoper en good looking
                    Valt goed mee hoor in de praktijk. Dat zijn van die typische argumenten van mensen die zelf geen leer hebben omdat het niet meer in hun leasebudget paste.

Comment

Valt goed mee hoor in de praktijk. Dat zijn van die typische argumenten van mensen die zelf geen leer hebben omdat het niet meer in hun leasebudget paste.
                      ²²²
                      Heb ook leder en heb daar geen last van in de zomer en de winter
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Dat zou op 16500 komen, zonder korting, voor een 2deurs 103pk met zo'n sportkitje erop. Best wel benieuwd naar de nettoprijs

Knappe verschijning

Doet Xoxo nog wat meer twijfelen

Comment

Ik lease niet

Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
                          Ik heb het voor mijn huidige wagen zo gedaan :

Zeg aan de verkoper uw budget - 1.000 EUR en zeg welke motor en uitrusting je heel graag wil en dat je desnoods geen bezwaar hebt tegen een demo- of voorraadwagen. Laat de verkoper dan maar wat werken om jouw dromen in jouw budget te laten passen.

Als je een gemotiveerde verkoper hebt, vindt hij wel iets. Zoniet, dan ga je maar naar een andere garage.
                          Volgend weekend zullen we eens rondhoren...

Ik ben in elk geval niet bereid die prijs te betalen voor een MiTo die ik nu heb gekregen. Blijkbaar is 500 euro écht wel weinig.

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                          ²²²
                          Heb ook leder en heb daar geen last van in de zomer en de winter
                          Ik heb al leder gehad en das écht pokke-heet

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                          Knappe verschijning

Doet Xoxo nog wat meer twijfelen

Comment

• Erg tevreden van, volledige uitrusting (sport) en een plezier om mee te rijden.
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Kan er vooraan nen andere grill in?

Ferm bakske wel

Comment

• Ik vindt het eerlijk gezegd een echt vrouwenautooke en eene corsa 1.6 gsi en opel geeft altijd veel korting.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Ik vind als die Mito je eerste gedacht is en blijkbaar nog altijd een grote voorliefde wel dan moet je die gewoon kopen. Want hoe meer auto's je bekijkt en probeert hoe meer uitzichtloos de situatie word om te kiezen. Probeer wel zo veel mogelijk uitusting af te pingelen voor je budget. Een 1.4 turbo met wat opties moet toch wel lukken voor 20.000.
                                  Het is naar het schijnt een hele leuke auto om mee te toeren
                                  De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                                  2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                  2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                  2014 Opel Astra OPC
                                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                    Ik vindt het eerlijk gezegd een echt vrouwenautooke en eene corsa 1.6 gsi en opel geeft altijd veel korting.
                                    Dank u maar neen dank u.

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                                    Ik vind als die Mito je eerste gedacht is en blijkbaar nog altijd een grote voorliefde wel dan moet je die gewoon kopen. Want hoe meer auto's je bekijkt en probeert hoe meer uitzichtloos de situatie word om te kiezen. Probeer wel zo veel mogelijk uitusting af te pingelen voor je budget. Een 1.4 turbo met wat opties moet toch wel lukken voor 20.000.
                                    Het is naar het schijnt een hele leuke auto om mee te toeren
                                    http://www.autojunk.nl/2008/08/alfa-romeo-mito-2
                                    Ja, 't zal hoogstwaarschijnlijk dit of een Leon worden. Ik ga wel nog een paar garages rond en duidelijk laten uitschijnen dat'k aan de koop ben en het mij louter om de prijs te doen is... Even de verkopers onderling uitspelen...

Waarom zit iedereen toch bezig over die 1.4 turbo? Mijn moeder haar wagentje is een 68pktje op de voorwielen. Dat krel gaat constant rechtdoor bij mij als ik bochtjes neem.
                                    Ik denk dat die 78pk genoeg is, en later voor een kleine 600 euro een chiptuning naar 102pk. En op die manier heb ik meer uitrusting, lagere taksen, ...

Comment

• Comment

Dank u maar neen dank u.

...
                                        Precies geen opel-fan
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                          Precies geen Slopel-fan
                                          Niet echt. Zelf via het werk ook met elke Opel al gereden gehad, veel aanwezig geweest op 'de gm'. Niet mijn ding

Comment

Working...
                                          X