Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
    Ik kan nog altijd niet geloven dat je voor 20.000 EUR geen dik uitgeruste 1.4 turbo MiTo kan kopen.

20.000 EUR voor een fiat, daar heb je praktisch een croma voor.
    Ergens is dat wel zo...

Meestal weet ik heel goed welke merken zowat kortingen geven, maar bij Alfa had ik totaal geen idee. Ik schrok dus ook echt wel een beetje. Volgende garages dat ik doe:

"kijk meneer, da's de offerte die ik ginds heb gekregen. Nu zou ik graag die uitrusting in nen 1.4 turbo hebben"

De verkoper die mij heeft geholpen bij Buga, die dus enkel maar 500 euro korting gaf, zei me: "goh, en hier kan nog wel iets aan gebeuren (wijzend naar de korting), maar zeker niet veel, verwacht dus zeker geen wonderen."

EDIT: Croma begint aan 24 100, Bravo zou moeten lukken voor dat geld. 16 125 vanaf-prijs met de befaamde 90 paardjes. (ff verder configureren )
    Last edited by Astian; 04/09/2009, 10:22.

Comment

• Ofwel is de krant totaal verkeerd ofwel werd er hier ene in het zak gezet : http://www.hln.be/hln/nl/927/Kanaal-...e-auto-s.dhtml

Ik zou toch echt eens gaan horen achter een voorraadwagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
        Ofwel is de krant totaal verkeerd ofwel werd er hier ene in het zak gezet : http://www.hln.be/hln/nl/927/Kanaal-...e-auto-s.dhtml

Ik zou toch echt eens gaan horen achter een voorraadwagen ...
        Ik kan horen wat ze op stock hebben, of het dan eventueel mogelijk is hem alsnog min of meer naar mijn zin te zetten. Sportpack eventueel naplaatsen e.d.

Comment

• ik heb met de mito 1.3 jtd gereden

en dat voelt zeer goed aan...

stevig chassis en scherp sturen...

beetje hard geveerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
            ik heb met de mito 1.3 jtd gereden

en dat voelt zeer goed aan...

stevig chassis en scherp sturen...

beetje hard geveerd
            Niets dan lovends met andere woorden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
              Ze hadden hem niet staan in de garage waar ik vandaag ben geweest

MiTo blijft een kanshebber
              Runner-up: Seat Leon Style 102pk mét tech-pack voor een 19000 netto. Hier kan ik misschien ook nog wel wat af krijgen.

Efkes over die seat!
              Ik heb me net een leon sport 1.9tdi(105pk) besteld.En ik heb echt veel korting gekregen!
              21100 -2500euro korting =18600 en daar nog een zeer goede overnamepremie af van mijn vorige hok.
              En dat is met xenon,auto airco,17"velgen,radio,mp3 en USB,sportzetels,getinte ruiten,multif stuur,.....
              Als je zo graag een naftje wil kan de 1.4 tsi(125pk)Ik heb er met gereden en wat een leuke motor(alleen het verbruik ging wat te hoog naar mijn zin....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                Efkes over die seat!
                Ik heb me net een leon sport 1.9tdi(105pk) besteld.En ik heb echt veel korting gekregen!
                21100 -2500euro korting =18600 en daar nog een zeer goede overnamepremie af van mijn vorige hok.
                En dat is met xenon,auto airco,17"velgen,radio,mp3 en USB,sportzetels,getinte ruiten,multif stuur,.....
                Als je zo graag een naftje wil kan de 1.4 tsi(125pk)Ik heb er met gereden en wat een leuke motor(alleen het verbruik ging wat te hoog naar mijn zin....)
                Goed, volgend weekend dus niet enkel naar Alfa, maar nog eens langs Seat passeren ook

Comment

Goed, volgend weekend dus niet enkel naar Alfa, maar nog eens langs Seat passeren ook
                  Zeker doenDe facelift heeft de leon echt goed gedaan!Zeker vanbinnen

Comment

Zeker doenDe facelift heeft de leon echt goed gedaan!Zeker vanbinnen
                    Ja ik zag het dat die binnenin neig veranderd is. Tellerpartij, stuur, radiopaneel, ... Buitenaan zijn de spiegels ook véél mooier geworden en 't kontje is wat strakker hè

Comment

Ja ik zag het dat die binnenin neig veranderd is. Tellerpartij, stuur, radiopaneel, ... Buitenaan zijn de spiegels ook véél mooier geworden en 't kontje is wat strakker hè
                      Id!Door al die kleine dingen ziet hij er net wat strakker uit

Comment

• Zou 2500 euro korting ook mogelijk zijn op de benzine-variant?

En zo staat het voorlopig voor de Alfa:

Last edited by Astian; 04/09/2009, 11:43.

Comment

• Hangt van u garage af denk ik.Bij mijn garage had die ook op een naft gekregen.
                          .Waarom geen sport uitvoering?Heb je standaard de donkere ruiten en het sportonderstel + nog wat extra dingen.En het kost maar 1000€ meer dan een style... Sportonderstel is wel echt hard.Ik heb me de comfortvering genomen

Comment

Hangt van u garage af denk ik.Bij mijn garage had die ook op een naft gekregen.
                            .Waarom geen sport uitvoering?Heb je standaard de donkere ruiten en het sportonderstel + nog wat extra dingen.En het kost maar 1000€ meer dan een style... Sportonderstel is wel echt hard.Ik heb me de comfortvering genomen
                            Budget is 20 000 euro en ik wil daar niet over gaan. 'k Ga uiteindelijk terug studeren hè

Ik weet van de eerste fase van de Leon dat de sportvering beenhard is, zalig

Alles hangt af van hoeveel korting ze geven, en of die Sport er dan af kan. En anders is het een Sport met 102pk, en wordt er waarschijnlijk weer geroepen waarom ik geen opties laat vallen om een sterkere motor te nemen

Comment

Budget is 20 000 euro en ik wil daar niet over gaan. 'k Ga uiteindelijk terug studeren hè

Ik weet van de eerste fase van de Leon dat de sportvering beenhard is, zalig

Alles hangt af van hoeveel korting ze geven, en of die Sport er dan af kan. En anders is het een Sport met 102pk, en wordt er waarschijnlijk weer geroepen waarom ik geen opties laat vallen om een sterkere motor te nemen
                              Een sport kan je makkelijk hebben voor 20000 Opties zijn leuk Vroeger zou ik als het moest mijn deurklinken van de optielijst schrappen voor een sterke motor.Nu wil ik opties

Comment

Een sport kan je makkelijk hebben voor 20000 Opties zijn leuk Vroeger zou ik als het moest mijn deurklinken van de optielijst schrappen voor een sterke motor.Nu wil ik opties

Ge wordt oud

Comment

Efkes over die seat!
                                  Welke garage? Ik weet niet waar je woonachtig bent, maar ik zoek eentje in Limburg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    Ge wordt oud
                                    I know Jij word jonger met het jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geppettino Bekijk Berichten
                                      Welke garage? Ik weet niet waar je woonachtig bent, maar ik zoek eentje in Limburg.
                                      www.autosverstraeten.be Is in Aalst...Let wel,ik heb daar al enkele auto's gekocht,dus dat speelt mss ook mee

Comment

www.autosverstraeten.be Is in Aalst...Let wel,ik heb daar al enkele auto's gekocht,dus dat speelt mss ook mee
                                        Lol da meende nie
                                        Ken al 4 mensen die daar nen auto kochten en in de zak gezet werden
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 20 000 euro is echt veel geld ik zie nu juist op de site van peugeot speciaal promotie op de 407 coupé 24 000 euro
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X