Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tis wel een retegoedkoop ding he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
      Ge ziet dat ik ze al goed heb afgericht hè

Of juist andersom

't zal wel eerder andersom zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        tis wel een retegoedkoop ding he
        Beetje bij beetje komen we verder denk ik. En 't is ook een stuk onder m'n budget.

Leon Sport 1.6 102pk
        Wit exterieur met rood alcantara interieur
        Pack technology (autom. ruitenwissers & lichten)
        ESP en heel die reutemeteut
        Xenon valt eraf dan... En op de motor ook een stapje terug, maar ik kwam van 78pk van de MiTo zogezegd dus...

Dat zou dan op 18 700 komen met korting eraf. Dat vind ik schappelijk gezien de uitrusting van de sport toch al redelijk compleet is, de wagen redelijk groot is, ...

Comment

Beetje bij beetje komen we verder denk ik. En 't is ook een stuk onder m'n budget.

Leon Sport 1.6 102pk
          Wit exterieur met rood alcantara interieur
          Pack technology (autom. ruitenwissers & lichten)
          ESP en heel die reutemeteut
          Xenon valt eraf dan... En op de motor ook een stapje terug, maar ik kwam van 78pk van de MiTo zogezegd dus...

Dat zou dan op 18 700 komen met korting eraf. Dat vind ik schappelijk gezien de uitrusting van de sport toch al redelijk compleet is, de wagen redelijk groot is, ...

En mijn zetelverwarming ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
            En mijn zetelverwarming ?
            Dus mensen, tel er een 300 euro bij voor het winterpack met verwarmde zetels en koplampsproeiers

Comment

Dus mensen, tel er een 300 euro bij voor het winterpack met verwarmde zetels en koplampsproeiers

Voila

Comment

• Net geen 20000 euro voor een 1.4 ongeblazen? Voor iets meer het je een turbo benzine 155 pk zoals mij...

Eergisteren was ik in het LPG centrum en waren ze een scirocco 1.4 TFSI DSG op gas gelegd. Hun mening: DSG bak is subliem maar qua sound, beleving en oppakken steekt de mito er kop en schouders boven uit...

Was ook mijn ervaring bij het testrijden. En wie hier het argument van gay-car aanhaalt. Ze hebben wel in elke categorie een auto gekozen. Ik wil ze wel allemaal :p
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                  Net geen 20000 euro voor een 1.4 ongeblazen? Voor iets meer het je een turbo benzine 155 pk zoals mij...

Eergisteren was ik in het LPG centrum en waren ze een scirocco 1.4 TFSI DSG op gas gelegd. Hun mening: DSG bak is subliem maar qua sound, beleving en oppakken steekt de mito er kop en schouders boven uit...

Was ook mijn ervaring bij het testrijden. En wie hier het argument van gay-car aanhaalt. Ze hebben wel in elke categorie een auto gekozen. Ik wil ze wel allemaal :p
                  Akkoord, maar ik vind dat redelijk. Les gouts et les couleurs, n'est pas? Mijn budget is om te beginnen 20 000 euro en daar wil ik niet over. Ik wil ook niet echt inboeten op de opties, dus valt de MiTo al af in die motorversie. Daarenboven is een pk-bom niet nodig. En wat zeggen die péékaa's? Rechtdoor kan iedereen snel, je moet het verschil in de bochten maken

Comment

• Ik geef je 100 % gelijk! (Mito haalt een hogere snelheid in de 18 meter slalomtest dan een Mini S Was 4 km/u sneller.)
                    sigpic

Comment

Ik geef je 100 % gelijk! (Mito haalt een hogere snelheid in de 18 meter slalomtest dan een Mini S Was 4 km/u sneller.)
                      En gij neemt ne Mini als referentie? zoveel vind ik daar al lang niet meer aan

MiTo is wel nice, maar ik vrees dat ie wel een beetje aan de kleine kant is...

Comment

• Ja een Mini is toch de directe tegenhanger ervan...

Uiteindelijk gezien is de MiTo een dure koop... Het is wel een fun auto'tje. Iets anders binnen deze prijsklasse boeit me momenteel niet. Andere auto's die me interesseren het het dubbele of het driedubbele prijskaartje. En dat wil ik er nu niet aan geven. Zeker niet in de buurt waar ik woon (Mito heeft ook al een kras over heel de flank cadeau gekregen )
                        sigpic

Comment

Ja een Mini is toch de directe tegenhanger ervan...

Uiteindelijk gezien is de MiTo een dure koop... Het is wel een fun auto'tje. Iets anders binnen deze prijsklasse boeit me momenteel niet. Andere auto's die me interesseren het het dubbele of het driedubbele prijskaartje. En dat wil ik er nu niet aan geven. Zeker niet in de buurt waar ik woon (Mito heeft ook al een kras over heel de flank cadeau gekregen )
                          Jaja, uiteraard, maar je ziet ze écht overal hè Ik vind er niets meer aan.

De MiTo is inderdaad te duur, en misschien wel te duur als je dan gaat kijken elders. Kijk maar naar "mijn" Leon.

'k Hebbet inderdaad gelezen van die kras. Da's echt balen. Been there

Comment

• Achteraf gezien vind ik de Mito ook te duur. Het was eerder een impuls aankoop, maar het motortje maakt heeeeeel veel goed!

Ze hadden toen 5 auto's gedaan. 2 weken geleden op mijn buurmeisje haar saxo eens leuk met een alcoholstift over gegaan. Mooi hoor zo'n creatieve golvende lijn op je zijflank...

ALS ik te weten kom wie er zich mee bezig houdt kerf ik eigenhandig L*L of K*T met men sleutel in zijn of haar voorhoofd (jong of oud)
                            sigpic

Comment

Achteraf gezien vind ik de Mito ook te duur. Het was eerder een impuls aankoop, maar het motortje maakt heeeeeel veel goed!

Ze hadden toen 5 auto's gedaan. 2 weken geleden op mijn buurmeisje haar saxo eens leuk met een alcoholstift over gegaan. Mooi hoor zo'n creatieve golvende lijn op je zijflank...

ALS ik te weten kom wie er zich mee bezig houdt kerf ik eigenhandig L*L of K*T met men sleutel in zijn of haar voorhoofd (jong of oud)
                              Ik ben een weegschaal en het lijkt te kloppen: eeuwige twijfelaar. Dus echt impuls zal het bij mij nooit zijn. Alles zal goed afgewogen zijn
                              Al denk ik dat ik er nu wel uit ben. Gewoon hier en daar nog prijsjes vragen

Ik had destijds mijn allereerste moto een paar weken. Hij stond op de oprit en over de ganse naftbak een kras tot op de grondlaag...

Comment

Aangezien de Benz weg is, en ik toch iets anders wil/moet hebben...

Vereisten:
                                - Nieuwe wagen (ook geen jonge tweedehands)
                                - Geen Fransoos
                                - Sportieve looks
                                - Benzine
                                - (Automatische) airco

'k Heb nu aan't kijken geweest naar een MiTO Distinctive 1.4 met 78 pk. In bovenstaande config kost me dat net geen 20 000 euro. Da's gelijk het budget. Minder is altijd beter.

Ik ben eens benieuwd wat de voorstellen hier eventueel zouden zijn...
                                Sla me dood maar 'k vind 20k EUR voor een klein karretje met ocharme 78 benzine-pk'tjes eigenlijk érg veel geld.

Ik vind de Mito ook effenaf lelijk, ben een rasecht Alfa lover, maar dié kar kan ik echt niet smaken. Staat minstens 1,67m te hoog op z'n poten, 'ie kijkt scheel, 'ie mist présence en (again) 'k vind 'm erg duur.

Als 't wat sportiever mag zijn ... dan denk ik aan een MINI (al zal dat hard persen worden om die binnen je budget te krijgen, maar rijdt schitterend) of een Suzuki Swift Sport (echte leuke bakjes, tof uiterlijk en pittig rijgedrag).

Comment

• Wat kost zo'n Abarth 500 eigenlijk? Dat geen spek voor je bek?

Zelfs zo'n 500 1.4 16v rijdt eigenlijk al echt tof. Da's geen sprintertje, maar wel verrassend vlot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Wat kost zo'n Abarth 500 eigenlijk? Dat geen spek voor je bek?
                                    Past perfect binnen budget als je niet te zot doet met de opties..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

Dat zou op 16500 komen, zonder korting, voor een 2deurs 103pk met zo'n sportkitje erop. Best wel benieuwd naar de nettoprijs

Ziet er eigenlijk ook nog wel puik uit.

Comment

• M.i. moet zelfs een MINI Cooper met Chili Pack (en wat korting) net binnen budget zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          M.i. moet zelfs een MINI Cooper met Chili Pack (en wat korting) net binnen budget zijn.
                                          Nu je de Mini overal ziet rijden,
                                          vind ik er persoonlijk echt niks meer aan.

Comment

Working...
                                          X