Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Sla me dood maar 'k vind 20k EUR voor een klein karretje met ocharme 78 benzine-pk'tjes eigenlijk érg veel geld.

Ik vind de Mito ook effenaf lelijk, ben een rasecht Alfa lover, maar dié kar kan ik echt niet smaken. Staat minstens 1,67m te hoog op z'n poten, 'ie kijkt scheel, 'ie mist présence en (again) 'k vind 'm erg duur.

Als 't wat sportiever mag zijn ... dan denk ik aan een MINI (al zal dat hard persen worden om die binnen je budget te krijgen, maar rijdt schitterend) of een Suzuki Swift Sport (echte leuke bakjes, tof uiterlijk en pittig rijgedrag).
    Eigenlijk, bij nader inzien is dat inderdaad veel geld. Mais les gouts et les couleurs hè
    Een Mini zegt mij persoonlijk niet zo veel. Die coupé dat eraan zit te komen vind ik iets hebben, maar zal ook wel buiten budget vallen.
    'k Heb al genoeg Suzuki's gereden aangezien ik bij Moorkens heb gewerkt. Geen slecht woord, maar toch liever iets anders.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wat kost zo'n Abarth 500 eigenlijk? Dat geen spek voor je bek?

Zelfs zo'n 500 1.4 16v rijdt eigenlijk al echt tof. Da's geen sprintertje, maar wel verrassend vlot.
    Maar wel klein, en ik zie mezelf daar nu niet direct mee rijden

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    M.i. moet zelfs een MINI Cooper met Chili Pack (en wat korting) net binnen budget zijn.
    Volgens de configurator zit ik toch altijd een fameus stuk boven de 20k. Geven ze daar zoveel korting?

Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
    Nu je de Mini overal ziet rijden,
    vind ik er persoonlijk echt niks meer aan.
    + 1

Comment

• Als je iets exclusief wil, dan komt geen enkele auto die hier opgenoemd wordt in aanmerking. Ik bedoel, de mini zie je overal, de Mito zie ik ook iedere dag wel ergens maar wel in mndere mate dan de mini natuurlijk.
      Ik denk dat je eerst moet beginnen met afvragen waar moet de wagen voor dienen en waaraan moet hij voldoen.Dan pas kun je beginnen zoeken naar welke geschikt zijn in theorie en vandaar uit beginnen kiezen in praktijk dor middel van testrit en vergelijking.
      Anders wordt het een onbegonnen zaak met vele merken en modellen
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
        Als je iets exclusief wil, dan komt geen enkele auto die hier opgenoemd wordt in aanmerking. Ik bedoel, de mini zie je overal, de Mito zie ik ook iedere dag wel ergens maar wel in mndere mate dan de mini natuurlijk.
        Ik denk dat je eerst moet beginnen met afvragen waar moet de wagen voor dienen en waaraan moet hij voldoen.Dan pas kun je beginnen zoeken naar welke geschikt zijn in theorie en vandaar uit beginnen kiezen in praktijk dor middel van testrit en vergelijking.
        Anders wordt het een onbegonnen zaak met vele merken en modellen
        Exclusief en exclusief natuurlijk hè Ge moet dat ook niet te letterlijk nemen. De aantal keren dat ik de MiTo op straat heb gezien, is tot nu toe maar 2 keer. Groot verschil met de Mini

De beslissing is trouwens min of meer gevallen hoor. En daar wil ik uiteraard eerst een keer mee testrijden.

Leon Sport 1.6 102pk met een aantal opties. Die zou dan op 18700 komen. Ik heb voor de MiTo gewoon een schandalige offerte gekregen met maar 500 euro korting. Ik weet wel dat er meer had in gezeten. Op't einde van de rit had de Leon en de MiTo waarschijnlijk ongeveer evenveel gekost. Als je dan denkt dat de Leon wel groter is, krachtigere motor heeft, ...

Comment

• Waarom eigenlijk geen 2e hands?
          Voor 20.000 heb je heel wat auto meer dan een nieuwe MiTo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Waarom eigenlijk geen 2e hands?
            Voor 20.000 heb je heel wat auto meer dan een nieuwe MiTo.
            Ik spreek niet meer over ne MiTo in elk geval
            Ik mag van thuis geen tweedehands kopen, da's de miserie van een ander klinkt het hier.

Comment

• anders was't simpel geweest he

19900 astublief

Comment

• Zo'n leon lijkt me echt geen slechte keuze
                Alleen vrees'k dat ie wel minstens een litertje meer gaat verbruiken dan de krachtigere 1.4 tfsi maarja..er moet ergens een streep gezet worden tot waar het stopt met het budget..dat weet ik ook ondertussen voor volgend jaar..
                In ieder geval, véél plezier met je toekomstige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  Op de ClassicCar afdeling van garage Beerens staat er ook ééntje. 't Zijn alleen krengen om mee te rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Zo'n leon lijkt me echt geen slechte keuze
                  Alleen vrees'k dat ie wel minstens een litertje meer gaat verbruiken dan de krachtigere 1.4 tfsi maarja..er moet ergens een streep gezet worden tot waar het stopt met het budget..dat weet ik ook ondertussen voor volgend jaar..
                  In ieder geval, véél plezier met je toekomstige wagen!
                  Dat nemen we er dan maar bij Komende week hier en daar nog prijsjes gaan vragen. 'k Zou me stom vinden moest ik 18700 betalen, terwijl er nog 200 euro af kan bijvoorbeeld
                  Dat is ongeveer 3 keer de nafttank vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    http://www.autoscout24.be/partner/de...=19578&lng=dut net boven m'n budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                      Ik spreek niet meer over ne MiTo in elk geval
                      Ik mag van thuis geen tweedehands kopen, da's de miserie van een ander klinkt het hier.
                      Tijd om ze te overtuigen van het tegendeel zou ik zeggen.

Ma serieus, budget van 20.000, ik zou uitsluitend naar 2e hands kijken...

Comment

Tijd om ze te overtuigen van het tegendeel zou ik zeggen.

Ma serieus, budget van 20.000, ik zou uitsluitend naar 2e hands kijken...
                        Mja vrindschap, ik wou eerst nen e36 cab M3 in Duitsland gaan halen. Dat was misschien wat overkill als studentje. Maar toch iets in dien aard zag ik wel zitten. 't Is nu zo en ik kan er maar beter 't beste van maken

Eneuhm, overtuigt gij mijn moeder maar

Comment

• Ik dacht eigenlijk meer iets aan genre een 159, Audi A6, zo van die dingen. (iets vanaf 2007)

Misschien staat u ma daar anders tegenover?

Comment

Ik dacht eigenlijk meer iets aan genre een 159, Audi A6, zo van die dingen. (iets vanaf 2007)

No chance,
                            geloof me maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
                              No chance,
                              geloof me maar.
                              Zijt ge soms z'n zus?

Comment

Zijt ge soms z'n zus?
                                Ik ben zijn vriendin

Comment

Ik dacht eigenlijk meer iets aan genre een 159, Audi A6, zo van die dingen. (iets vanaf 2007)

Mijn eerste auto was nen BMW e30 cab
                                  Mijn tweede auto was nen MB C200 CDI break

"Kunde gij nu nooit ni serieus doen, zie nu wa voor nen otto, da edde gij ni nodig. Tssss.. Nu denke ze "fils de papa", ge zult et nooit leren hè bla bla bla"

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Zijt ge soms z'n zus?
                                  Oeh !

Da's wereldoorlog 3

Comment

Ik ben zijn vriendin
                                    Alé proficiat dan.

Mijn ma is ook een moeilijke, ma met wat geduld kan ik toch haar mening veranderen over verscheidene dingen...

Comment

Alé proficiat dan.

Mijn ma is ook een moeilijke, ma met wat geduld kan ik toch haar mening veranderen over verscheidene dingen...
                                      Dan moogt gij u gelukkig prijzen (: ..
                                      Hier is dat spijtig genoeg niet het geval.

Comment

Alé proficiat dan.

Bij de mijne lukt dat niet. Been- en beenhard. Ik kan er uren over vertellen. Mijn schoonmoeder krijgt er al een punthoofd van

Comment

Dan moogt gij u gelukkig prijzen (: ..
                                          Hier is dat spijtig genoeg niet het geval.
                                          Hetgene dat ik nog kan zeggen is: "Smurfen onder de meter 60 naar ginder hè moeder"

Comment

Working...
                                          X