Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
    Als dat bij Xoxo lukt,
    dan moet dat bij dien autoverkoper ook wel lukken ?
    Allez al een chance dan dat t geen verkoopster is.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Allez al een chance dan dat t geen verkoopster is.
      Niet moeilijk doen he :p ..
      En voor de garages die we eventueel nog doen, gaan we er ook vanuit dat het een verkoper is & niet een verkoopster !

Comment

• Vandaag een MiTo (hoe spreek je dat eigenlijk uit: gewoon mi-to, of toch op z'n Engels, mi-toe?) zien rijden, een witte. Ik zou dan toch zo eentje nemen . Even later ook een nieuwe Punto gezien, ookal een witte. Ook leuk. Maar het is natuurlijk jouw geld .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
          Vandaag een MiTo (hoe spreek je dat eigenlijk uit: gewoon mi-to, of toch op z'n Engels, mi-toe?) zien rijden, een witte. Ik zou dan toch zo eentje nemen . Even later ook een nieuwe Punto gezien, ookal een witte. Ook leuk. Maar het is natuurlijk jouw geld .
          't Zal wel een Leon worden. 'k Wil nog naar Temse gaan horen en het dan bij Claessens in hunne neus gaan duwen dat het wél goedkoper kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
            't Zal wel een Leon worden. 'k Wil nog naar Temse gaan horen en het dan bij Claessens in hunne neus gaan duwen dat het wél goedkoper kan
            Ligt misschien aan de nieuwe showroom van Claessens, kost veel geld eh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Ligt misschien aan de nieuwe showroom van Claessens, kost veel geld eh?
              Akkoord, maar ik ga hun zaak niet afbetalen Als't elders goedkoper kan voor't zelfde

Sla me nu dood, maar ik ga morgen kijken achter een 207cc. Daar loopt een speciale actie op. Ergens vind ik dat wel een mooi bakje, en 't is een cab
              Ik mis het 'dakloos' rijden wel eigenlijk...

Comment

Akkoord, maar ik ga hun zaak niet afbetalen Als't elders goedkoper kan voor't zelfde

Sla me nu dood, maar ik ga morgen kijken achter een 207cc. Daar loopt een speciale actie op. Ergens vind ik dat wel een mooi bakje, en 't is een cab
                Ik mis het 'dakloos' rijden wel eigenlijk...
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Lol ik d8 da je vroeg hoeveel ik die DVD GPS betaald had
                  Wij hebben een kleine 15% gekregen maar de verkoper zei dat we nog meer konden krijgen als we meer opties namen.
                  Maar m'n vrouwke had hem snel nodig dus moest het eentje zijn die op stock was met de daarbijhorende opties en was enkel metaalkleur en windscherm.
                  Dus zoals gezegd ,de onze was 19100 + opties 600€ =19700 - korting =16300 € d8 ik (kzou es op de factuur moeten kijken voor de juiste prijs)
                  Wel rekening mee houden als je er eentje besteld die niet op stock staat, ongeveer 3 maand levertijd
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    Lol ik d8 da je vroeg hoeveel ik die DVD GPS betaald had
                    Wij hebben een kleine 15% gekregen maar de verkoper zei dat we nog meer konden krijgen als we meer opties namen.
                    Maar m'n vrouwke had hem snel nodig dus moest het eentje zijn die op stock was met de daarbijhorende opties en was enkel metaalkleur en windscherm.
                    Dus zoals gezegd ,de onze was 19100 + opties 600€ =19700 - korting =16300 € d8 ik (kzou es op de factuur moeten kijken voor de juiste prijs)
                    Wel rekening mee houden als je er eentje besteld die niet op stock staat, ongeveer 3 maand levertijd
                    Morgen langs de pug !

Zuwizu. Dat vind ik relatief weinig geld voor een cabrio, die betrekkelijk goed is uitgerust. Hij is niet van de grootste, maar ge kunt niet alles hebben.

Dank je voor de openheid

Comment

Lol ik d8 da je vroeg hoeveel ik die DVD GPS betaald had
                      Ja maar fransen geven meestal veel korting. Maar als je hem weg doet heb je hem wel in je oog. Ik spreek uit ervaring.
                      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                      2014 Opel Astra OPC
                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                        Ja maar fransen geven meestal veel korting. Maar als je hem weg doet heb je hem wel in je oog. Ik spreek uit ervaring.
                        Da's iets dat je maar op voorhand moet weten. Ge kunt ook niet zeggen dat de aankoop zo hoog ligt. En ergens zijn dat ook zorgen voor later hè. Gewoon bij de volgende auto-zoektocht de verkopers onderling uitspelen.

Comment

• Ik wil een Mito, 't zal een Leon worden, ga morgen kijken voor een 207cc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Ik wil een Mito, 't zal een Leon worden, ga morgen kijken voor een 207cc.
                            Echt hè, eeuwige twijfelaars

Ik kan beter nu rondkijken, dan mij nadien strak in kont genomen te voelen

Comment

• Waarom toch niet die abarth nu heeft die 500 zelfs 4 uitlatjes het staat hem wel eigenlijk.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                Waarom toch niet die abarth nu heeft die 500 zelfs 4 uitlatjes het staat hem wel eigenlijk.
                                Zegt me niet zoveel. Mijn eerste auto was een cabrio, en dat kriebelt toch nog wel steeds.

't Zou nu op 4 maanden tijd m'n derde auto zijn, strakjes.

Comment

Zegt me niet zoveel. Mijn eerste auto was een cabrio, en dat kriebelt toch nog wel steeds.

't Zou nu op 4 maanden tijd m'n derde auto zijn, strakjes.
                                  En eene mx-5 krijg ga dr veel korting op maar dan ligt het nog zwaar boven het budget zeker.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Morgen langs de pug !

Zuwizu. Dat vind ik relatief weinig geld voor een cabrio, die betrekkelijk goed is uitgerust. Hij is niet van de grootste, maar ge kunt niet alles hebben.

Dank je voor de openheid
                                    Graag gedaan
                                    Voor de grootte achteraan moet ge het idd niet doen ,bij ons zijn de zitplaatsen achter net groot genoeg voor de 2 jongste kinderen ,van 9 en 10 jaar

Comment

Graag gedaan
                                      Voor de grootte achteraan moet ge het idd niet doen ,bij ons zijn de zitplaatsen achter net groot genoeg voor de 2 jongste kinderen ,van 9 en 10 jaar

Om met 2 naar Spanje te rijden moet dat lukken hè Of mevrouw des huizes moet maar wat minder bagage meenemen.

MX5 is een pracht, maar een lullig twee-zittertje. Bij de pug kan er achteraan toch nog iets liggen.

Comment

• Is dat het originele windschot dat ook op de site staat @ 250 euro? Helpt dat genoeg, want 't is wel miniscuul hè.

Comment

Om met 2 naar Spanje te rijden moet dat lukken hè Of mevrouw des huizes moet maar wat minder bagage meenemen.

MX5 is een pracht, maar een lullig twee-zittertje. Bij de pug kan er achteraan toch nog iets liggen.
                                          das duidelijk !

Uiteindelijk is de auto voor ons tweetjes,
                                          geen kindjes ofzo, dus maakt die achterbank niet zoveel uit

Comment

Working...
                                          X