Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1.)Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook.
Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
2.)Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
3.)Zondag = sport.
Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
4.)Winkelen is GEEN sport.
En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
5.)Huilen is chanteren.
6.)Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn:
- Subtiele hints werken niet!
- Sterke hints werken niet!
- Kennelijke hints werken niet!
- ZEG HET MAAR GEWOON!
7.)‘Ja’ en ‘Nee’ zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
8.)Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen.
Voor sympatie en gezeik heb je vriendinnen.
9.)Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem.
Ga naar een dokter.
10.)Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
11.)Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
12.)Alles wat we zeggen kan 2 kanten op.
En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
13.)Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen.
- Niet allebei!!
- En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
14.)Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
15.)Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
16.)Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
17.)Als we vragen of er wat is en jij zegt “niks”, dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden….!
18.)Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
19.)En als we weer ergens heen gaan……….echt waar: alles staat je goed. Heus.
20.)Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over:
-Sex,
-Sport, of
-Auto’s.
21.)Je hebt genoeg kleren.
Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op…….
22.)Je hebt te veel schoenen.
De SchoenenReus is jaloers op je…
23.)Ik ben in vorm.
Rond is ook een vorm.
24.)Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg.
Het is net als camperen.
1.)Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook.
Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
2.)Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
3.)Zondag = sport.
Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
4.)Winkelen is GEEN sport.
En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
5.)Huilen is chanteren.
6.)Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn:
- Subtiele hints werken niet!
- Sterke hints werken niet!
- Kennelijke hints werken niet!
- ZEG HET MAAR GEWOON!
7.)‘Ja’ en ‘Nee’ zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
8.)Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen.
Voor sympatie en gezeik heb je vriendinnen.
9.)Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem.
Ga naar een dokter.
10.)Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
11.)Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
12.)Alles wat we zeggen kan 2 kanten op.
En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
13.)Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen.
- Niet allebei!!
- En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
14.)Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
15.)Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
16.)Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
17.)Als we vragen of er wat is en jij zegt “niks”, dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden….!
18.)Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
19.)En als we weer ergens heen gaan……….echt waar: alles staat je goed. Heus.
20.)Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over:
-Sex,
-Sport, of
-Auto’s.
21.)Je hebt genoeg kleren.
Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op…….
22.)Je hebt te veel schoenen.
De SchoenenReus is jaloers op je…
23.)Ik ben in vorm.
Rond is ook een vorm.
24.)Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg.
Het is net als camperen.
Ik had in uw plaats dan toch op de achterbank gaan zitten tussen die andere 6 tetten
Erop zou mss gelukt hebben :p maar ertussen niet meer
Ben vergeten foto's te nemen toen. Moet wel zeggen dat hij toen plat tegen de grond hing: Volle nafttank, volle LPG tank en 3 - 18/19-jarige op de achterbank :lol
Blijkbaar vallen nogal wat types auto in uw smaak Xoxo, Voor 19990 euro (normaal 28890) is er ook nog bvb momenteel Honda Accord Elegance, heel behoorlijk uitgerust met 2 liter benzine van 156 pk.
Voldoet mijn inziens aan de vereisten van uw openingspost.
Maakt het kiezen er wel niet makkelijker op allicht
Geen flauw gedacht meer waarover het in dit topic op dit moment gaat (baseballbats in de slaapkamer , daar ben ik afgehaakt), maar ik moest ineens terug aan het gestelde probleem denken :
Alfa Romeo MiTo Multiair start met 135 pk 04-09-2009 15:52
Alfa Romeo start nog deze maand met de levering van de MiTo met de nieuwe Multiair benzinemotor. Zoals eerder al door Autointernationaal.nl werd bericht bij een 135 pk variant de spits af. Deze uitvoering vervangt de 120 pk sterke 1.4 Turbo. In een later stadium wordt de MiTo ook leverbaar in 170 pk Multiair uitvoering; deze versie zal dan de 1.4 Turbo met 155 pk gaan aflossen.
De snelle hoofdrekenaar heeft door dat de 1.368 cc grote 4 cilinder benzinemotor dankzij Multiair techniek afgerond 10 procent meer vermogen levert. Tegelijkertijd belooft Alfa Romeo een 10 procent lager verbruik. De uitstoot van CO2 neemt zelfs met 15 procent af, terwijl het maximum koppel juist met dit percentage toeneemt.
Concreet betekent dit voor de 135 pk versie 235 Nm aan koppel (bij slechts 1.750 toeren). De MiTo kan met deze motor een topsnelheid van 207 km/u halen en heeft voor de sprint naar 100 km/u 8,4 tellen nodig. Als gemiddeld verbruik wordt 5,6 liter opgegeven en de CO2-uitstoot bedraagt 129 gram/km. De 120 pk versie (6,1 liter en 145 gram) hield het bij 198 km/u voor gezien en kende een sprinttijd van 8,8 seconden. Gegevens van de 170 pk variant zijn nog niet bekend, maar reken op 245 Nm en minimaal 220 km/u als topsnelheid. Sprinten naar 100 km/u zal die Alfa in 7,7 seconden moeten kunnen.
MiTo wordt het zeker niet;
Leon is nog in de running
Maar 'k ben ook aan't zien naar kleine cabrio'tjes. Ik mis dat soms wel een beetje.
Alleen, ik vraag mij af wat ik verkeerd doe Ik krijg hier allemaal tips in de zin van "dat kost maar zoveel" en als ik dan de offerte vast heb
- Ik passeerde de Permeke Mazda garage. Ik werd letterlijk uitgelachen toen ik vroeg achter een MX5. Ik weet ook helemaal niet wat die kosten, wat de uitrustingsniveau's zijn, ... Ik kwam gewoon langs en dacht: "ik kan't maar vragen."
Letterlijk uitgelachen dus
- Bij Peugeot in Antwerpen zit ik aan 21000 euro voor een 207cc 'Pack' met 120pk. Als je dan de gewone CC neemt, kom ik aan 19 700. 'k heb dan verwarmde zetels met leder genomen, een windschot, manuele airco en een metaalkleur. 2503 euro korting gekregen. Ik vrees niet dat daar meer in zit, toch? Nochtans zie ik dat bakje zitten
- Bij Gman Wilrijk werd ik vriendelijk verzocht om eerst de website na te kijken en dan terug te komen... (Tigra TT, uit nieuwsgierigheid om te vergelijken met de Pug).
- Bij Peugeot in Antwerpen zit ik aan 21000 euro voor een 207cc 'Pack' met 120pk. Als je dan de gewone CC neemt, kom ik aan 19 700. 'k heb dan verwarmde zetels met leder genomen, een windschot, manuele airco en een metaalkleur. 2503 euro korting gekregen. Ik vrees niet dat daar meer in zit, toch? Nochtans zie ik dat bakje zitten
Even snel de rekening gemaakt:
* 207cc 1.6 120pk komt op 19700. Geen ESP, wieldopjes, ...
Als ik ESP wil (wat ik wel wil, op veiligheid wil ik niet besparen), kost me dat rond de 700 euro. Als ik ooit velgjes steek, kost met dat met banden ook zo'n 1000 euro.
* 207cc 'Pack' 1.6 120pk kost 1200 euro meer en dan zit er automatische airco in, ESP, velgen, bochtenverlichting, automatische lichten/ruitenwissers, ...
Als ik dan eventueel het windschot van 250 euro laat (had ik op de e30 ook niet), en een witte neem (wat dat vind ik nog wel strak op dat bakje) is het in totaal 600 euro in mindering. Als ik bereid ben dat te laten, dan denk ik wel dat ik op minder dan 20 000 euro moet kunnen komen
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom dat die u uitlachen. Dat kan toch gewoon niet. Zo ziet ge maar dat er nog steeds genoeg rare kwieten zitten tussen de verkopers.
Ik heb er hier nog eentje staan. 't Is een speciale versie uit Duitsland met een dagtoelating in 11/2007.
Wagen is quasi full option én met ESP. Ik doe hem weg aan 19.000€. Bij interesse moogt ge altijd contact opnemen.
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom dat die u uitlachen. Dat kan toch gewoon niet. Zo ziet ge maar dat er nog steeds genoeg rare kwieten zitten tussen de verkopers.
Ik heb er hier nog eentje staan. 't Is een speciale versie uit Duitsland met een dagtoelating in 11/2007.
Wagen is quasi full option én met ESP. Ik doe hem weg aan 19.000€. Bij interesse moogt ge altijd contact opnemen.
Comment