Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
    Jaja, maar vanwaar komt die 5000 euro extra opties? Wat is dat?

'k Heb op de configurator bezig geweest. Met wat ik nu weet van die actie komt dat net op 20 000 euro...
    . De actie is voor 1.500 euro gratis uitrusting te kiezen. Die 5000 euro is uw bijkomend budget om tot max. 20k te komen. Dus die 5000 euro is enkel een beperking voor u, niet voor iemand anders

Comment

• Ik begin hier stilaan begrip te krijgen voor die verkopers.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• 't is wel een diesel dan
        Last edited by Astian; 09/09/2009, 11:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
          Ik begin hier stilaan begrip te krijgen voor die verkopers.
          'k Zit toch maar met 3 auto's in mijn hoofd? Bij Buga zeggen ze dat vergelijken normaal is en dat hij steeds van dienst blijft

Comment

't is wel een diesel dan
            Ik vind die velgen wel duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              Ik vind die velgen wel duur
              Het interieur van ne Mini spreekt mij niet zo aan eigenlijk, verder vind ik dat wel een fijn karretje...

Zo'n 75pktje benzine zou volgens de site op net geen 20k komen. Dan heeft ie xenon, half leder/stof, automatische airco, aerodynamic kit, ... 1000 euro meer voor zo'n 90pk versie. Ik zou zeggen: chippen die handel, da kost nooit 1000 euro, toch?

Comment

• Verwarmde zetels standaard bij leder?
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Verwarmde zetels standaard bij leder?
                  Bij de 207cc, ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Gewoon groot bakkes durven opentrekken...
                    Vorige keer wilde ze mij bij range rover al bijna in de auto duwen voor een testrit en ik kwam gewoon binnen voor een brochure...
                    Bij mercedes binnenstappen en vragen achter een zware benzine versie van de S-klasse (500 of AMG) en dan nen verkoper voor u krijgen die constant zegt dat de 320cdi beter is en 320cdi dit en 320cdi dat.

Comment

Das puur uit beleefdheid, als hij uwe kop ziet denkt hij wss "gvd hier staat die weegschaal weeral"

Tss welke drie twijfel je nu eigenlijk, want ik zie hier zo veel auto's passeren?
                      Leon Sport vind ik wel subliem eigenlijk. Prijs is in orde voor mij, 18400 zit ik.

'k Heb ook een tijdje ne cabrio gehad, en dat mis ik soms toch wel. 207cc vind ik wel mooi, maar kost met een beetje uitrusting 20900 euro. 20000 euro is't budget, maar minder is altijd beter hè
                      En dan iets dat daarbij hangt is een Tigra TwinTop Nu met die stockprijzen te krijgen voor net geen 19000 euro.

En dan begin ik te twijfelen:
                      Cabrio, maar klein koffer, geen/kleine achterbank, ...
                      5deurs, redelijke koffer, ...

Die Mini van hierboven vind ik wel mooi, maar dat interieur hè

Comment

Heb er een tijd geleden een offerte laten maken voor een E coupe 350
                        Zowel benzine als naft.
                        Zou nog is moeten bellen voor een testrit maar kheb er spijtig genoeg momenteel geen tijd voor....

Deed nochtans (gemaakt) vriendelijk die verkoper
                        Al had ik wel graag een koffie aangeboden gekregen, den boer...

Comment

Leon Sport vind ik wel subliem eigenlijk. Prijs is in orde voor mij, 18400 zit ik.

'k Heb ook een tijdje ne cabrio gehad, en dat mis ik soms toch wel. 207cc vind ik wel mooi, maar kost met een beetje uitrusting 20900 euro. 20000 euro is't budget, maar minder is altijd beter hè
                          En dan iets dat daarbij hangt is een Tigra TwinTop Nu met die stockprijzen te krijgen voor net geen 19000 euro.

En dan begin ik te twijfelen:
                          Cabrio, maar klein koffer, geen/kleine achterbank, ...
                          5deurs, redelijke koffer, ...

Die Mini van hierboven vind ik wel mooi, maar dat interieur hè
                          IK zou toch voor die leon gaan ze en als ge zo graag cabrio wilt waarom geene mini cabrio ook al isda een echte gay-car vind ik van die tigra en 207cc trouwens ook
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                            IK zou toch voor die leon gaan ze en als ge zo graag cabrio wilt waarom geene mini cabrio ook al isda een echte gay-car vind ik van die tigra en 207cc trouwens ook
                            Akkoord, maar ne Mini cabrio kost meer dan 20 000 euro hè

Elk klein cabrio'tje heeft wel zoiets vrouwelijks hè.

Comment

• Ik zou meer vertrouwen hebben in'n Seat dan in een Opel.

Maar das misschien persoonlijk.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

Ik zou meer vertrouwen hebben in'n Seat dan in een Opel.

Maar das misschien persoonlijk.
                                Dat zal inderdaad wel persoonlijk zijn. Uiteindelijk is die Leon maar een samenvoegsel van wat Golf & A3 onderdelen hè...

Comment

Dat zal inderdaad wel persoonlijk zijn. Uiteindelijk is die Leon maar een samenvoegsel van wat Golf & A3 onderdelen hè...
                                  tja zo erg isdat toch nie hij ziet er goed uit en ik zal maar zwijgen over de nieuwe 500c zeker
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Waarschijnlijk wel.

Maar ik ga geen oude grachten uit de koe halen. Feit is dat ik VW hoger aanschrijf dan Opel.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

Waarschijnlijk wel.

Maar ik ga geen oude grachten uit de koe halen. Feit is dat ik VW hoger aanschrijf dan Opel.
                                      En ik vind ne Volkswagen maar ne gewone auto en imo veel te duur voor wat het is

Comment

• En een nieuwe polo?Zijn ook leuke bakjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                          En een nieuwe polo?Zijn ook leuke bakjes
                                          Weet gij wat die kosten voor een 85pktje

Comment

Working...
                                          X