Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jaja, maar vanwaar komt die 5000 euro extra opties? Wat is dat?
'k Heb op de configurator bezig geweest. Met wat ik nu weet van die actie komt dat net op 20 000 euro...
. De actie is voor 1.500 euro gratis uitrusting te kiezen. Die 5000 euro is uw bijkomend budget om tot max. 20k te komen. Dus die 5000 euro is enkel een beperking voor u, niet voor iemand anders
Het interieur van ne Mini spreekt mij niet zo aan eigenlijk, verder vind ik dat wel een fijn karretje...
Zo'n 75pktje benzine zou volgens de site op net geen 20k komen. Dan heeft ie xenon, half leder/stof, automatische airco, aerodynamic kit, ... 1000 euro meer voor zo'n 90pk versie. Ik zou zeggen: chippen die handel, da kost nooit 1000 euro, toch?
Gewoon groot bakkes durven opentrekken...
Vorige keer wilde ze mij bij range rover al bijna in de auto duwen voor een testrit en ik kwam gewoon binnen voor een brochure...
Bij mercedes binnenstappen en vragen achter een zware benzine versie van de S-klasse (500 of AMG) en dan nen verkoper voor u krijgen die constant zegt dat de 320cdi beter is en 320cdi dit en 320cdi dat.
Das puur uit beleefdheid, als hij uwe kop ziet denkt hij wss "gvd hier staat die weegschaal weeral"
Tss welke drie twijfel je nu eigenlijk, want ik zie hier zo veel auto's passeren?
Leon Sport vind ik wel subliem eigenlijk. Prijs is in orde voor mij, 18400 zit ik.
'k Heb ook een tijdje ne cabrio gehad, en dat mis ik soms toch wel. 207cc vind ik wel mooi, maar kost met een beetje uitrusting 20900 euro. 20000 euro is't budget, maar minder is altijd beter hè
En dan iets dat daarbij hangt is een Tigra TwinTop Nu met die stockprijzen te krijgen voor net geen 19000 euro.
En dan begin ik te twijfelen:
Cabrio, maar klein koffer, geen/kleine achterbank, ...
5deurs, redelijke koffer, ...
Die Mini van hierboven vind ik wel mooi, maar dat interieur hè
Heb er een tijd geleden een offerte laten maken voor een E coupe 350 Zowel benzine als naft.
Zou nog is moeten bellen voor een testrit maar kheb er spijtig genoeg momenteel geen tijd voor....
Deed nochtans (gemaakt) vriendelijk die verkoper
Al had ik wel graag een koffie aangeboden gekregen, den boer...
Leon Sport vind ik wel subliem eigenlijk. Prijs is in orde voor mij, 18400 zit ik.
'k Heb ook een tijdje ne cabrio gehad, en dat mis ik soms toch wel. 207cc vind ik wel mooi, maar kost met een beetje uitrusting 20900 euro. 20000 euro is't budget, maar minder is altijd beter hè
En dan iets dat daarbij hangt is een Tigra TwinTop Nu met die stockprijzen te krijgen voor net geen 19000 euro.
En dan begin ik te twijfelen:
Cabrio, maar klein koffer, geen/kleine achterbank, ...
5deurs, redelijke koffer, ...
Die Mini van hierboven vind ik wel mooi, maar dat interieur hè
IK zou toch voor die leon gaan ze en als ge zo graag cabrio wilt waarom geene mini cabrio ook al isda een echte gay-car vind ik van die tigra en 207cc trouwens ook
IK zou toch voor die leon gaan ze en als ge zo graag cabrio wilt waarom geene mini cabrio ook al isda een echte gay-car vind ik van die tigra en 207cc trouwens ook
Akkoord, maar ne Mini cabrio kost meer dan 20 000 euro hè
Elk klein cabrio'tje heeft wel zoiets vrouwelijks hè.
Comment