Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik zou toch ook eens gaan kijken voor eene twingo rs of suzuki swift sport of eventueel toch die abarth wie weet is ergens wel een dikke korting te rapen.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• moet je echt die sportpack 2 hebben op de mito ?
              sportpack 1 is 800 euro goedkoper en het enigste verschil is dat je dan een 17 inch velg hebt ipv 18 inch ( welke dure banden heeft door de speciale maat )

Comment

• Heb het eerder al gezegd in dit topic. Al die MITO je eerste gedacht is wel ga daar dan voor. Luister niet naar die praat van "Het is me toch meer een vrouwenauto" enz. Als dat je ding is dan moeten de anderen er maar mee leven. Vind ook dat afhangt van hoe je de auto samen stelt. Kleur en opties. Bovenstaande foto's van die witte en rode vb vind ik echt wel te pruimen, jong opvallend en sportief.
                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                2014 Opel Astra OPC
                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• De mijne :p
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten

De mijne :p
                    Die velgen zijn wel nice
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                      Ik zou toch ook eens gaan kijken voor eene twingo rs of suzuki swift sport of eventueel toch die abarth wie weet is ergens wel een dikke korting te rapen.
                      Dan vind ik de Alfa veel meer uitstraling hebben...

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                      moet je echt die sportpack 2 hebben op de mito ?
                      sportpack 1 is 800 euro goedkoper en het enigste verschil is dat je dan een 17 inch velg hebt ipv 18 inch ( welke dure banden heeft door de speciale maat )
                      Ja, ik wil perse dat sportpack 2

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                      Heb het eerder al gezegd in dit topic. Al die MITO je eerste gedacht is wel ga daar dan voor. Luister niet naar die praat van "Het is me toch meer een vrouwenauto" enz. Als dat je ding is dan moeten de anderen er maar mee leven. Vind ook dat afhangt van hoe je de auto samen stelt. Kleur en opties. Bovenstaande foto's van die witte en rode vb vind ik echt wel te pruimen, jong opvallend en sportief.
                      Ik zou gaan voor de donkerrode

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten

De mijne :p
                      Zo zou ik hem ook nemen, maar dan het andere rood. Nu twijfel ik weer met de foto's van die witte hierboven te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Misschien toch sportpack 1 nemen om dan nadien deze velgjes eronder te steken en die andere als wintervelg te houden...

EDIT: kan iemand deze velgen eens onder ne witte shoppen, voor't idee...
                        Last edited by Astian; 13/09/2009, 14:39.

Comment

• Mijn mito was ongeveer 23600 euro zonder korting. Ze hadden toen wel een mooie overnamen gegeven voor mijn grande punto.

Voor de opties die op mijn mito staan moet je maar eens in mijn topic kijken. Erna heb ik er wel nog LPG laten inleggen.
                          sigpic

Comment

• heb ook een klein vraagje over die mito ( ga woensdag testrit maken :p )

ik ben op zoek naar foto's waar die 2 soorten wit echt duidelijk op te zien zijn zoals ze int echt zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                              heb ook een klein vraagje over die mito ( ga woensdag testrit maken :p )

ik ben op zoek naar foto's waar die 2 soorten wit echt duidelijk op te zien zijn zoals ze int echt zijn
                              Ik weet niet of je het catalogusje hebt meegekregen. Het 'goud' dat daar staat, is in real life ook gewoon een soort wit.

Je moet maar eens googlen: "Mito Bianco" ofzo...

Edit: Spino Bianco en Bianco Gardenia
                              Last edited by Astian; 13/09/2009, 16:20.

Comment

• Ik kan gewoon maar niet wennen aan die mito vooral niet in het echt op foto valt het nog mee maar de twingo kunt ge ook nie echt een schoondheid noemen
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

Ik kan gewoon maar niet wennen aan die mito vooral niet in het echt op foto valt het nog mee maar de twingo kunt ge ook nie echt een schoondheid noemen
                                  De Mito is juist niet fotogeniek.
                                  Op foto is hij helemaal niet overtuigend.
                                  Irl daarentegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
                                    De Mito is juist niet fotogeniek.
                                    Op foto is hij helemaal niet overtuigend.
                                    Irl daarentegen
                                    Tja over smaak valt niet te twisten he
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Tja over smaak valt niet te twisten he
                                      True

Comment

• "Die chip heb ik.
                                        98 pk en dat is het dan.
                                        Snap niet waarom de panda 100 hp met de zelfde motor tot 110 pk getuned kan worden.

Nu de toerenbegrenzer naar 7000 rpm is verhoogd haalt ie 180 in zijn 4!
                                        Helaas in 5 maar 10 km meer en in 6 eerder minder."

Iemand van op een Alfa-forum. Dat lijkt me meer dan voldoende voor mij + de BIV waarop ik dan bespaar...

Comment

Die velgen zijn wel nice
                                          Heel zijn kar is nice!
                                          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X