Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
net een half uur mogen gaan testrijden met een knalgele mito
1.6 diesel met 120pk, dat ding gaat vooruit heel de tijd met een smile op men gezicht gereden :p
enigste nadeel is, als ge die in dynamic mode hebt gezet wilt ge die andere standen niet meer
voor de rest een zalige wagen,
die 150 pk naft gaat er zeker komen :p
Ik wou gaan testrijden met ééntje, maar zo'n 78pk was niet binnen. Verder nog niets gehoord, terwijl hij me vandaag ten laatste iets zou laten weten...
Ma allee nu 78 pk is ne Mito is NOT done! Ga toch gewoon voor die 155 pk'tjes (150 pk fiscaal afgeknepen voor de BIV, maar in realiteit gewoon 155!) Als je nu een nieuwe auto koopt naar uw zin vind ik dat je niet moet zeveren over 1000 euro... Zoek dan een jonge tweedehands...
Ma allee nu 78 pk is ne Mito is NOT done! Ga toch gewoon voor die 155 pk'tjes (150 pk fiscaal afgeknepen voor de BIV, maar in realiteit gewoon 155!) Als je nu een nieuwe auto koopt naar uw zin vind ik dat je niet moet zeveren over 1000 euro... Zoek dan een jonge tweedehands...
Ik wil niet in ne kale auto zitten om dan ne sterke motor te hebben. Ik heb mijn budget en ik wil daar niet over gaan, punt uit. Zoals al dikwijls gezegd: 78pk is via squadratuning makkelijk naar 90pk te brengen en dat moet juist voldoende zijn. Dat kost nog geen 500 euro en ik bespaar de biv.
Da's zo een van die auto'tjes waar ik zelf ook altijd een zwak voor heb gehad
Klein, sportief en toch zuinig, wendbaar, cabrio ... alles wat je wenst. Da's ook de reden waarom ik momenteel aan een mini cooper s cabrio aan het denken ben.
+ de mini heeft vanachter nog 2 (nood)plaatsen zodat ik 's morgens de klein mannen nog naar het school en de crèche kan brengen.
Comment