vriendin kontent = veel vogelen = xoxo content
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenNu hem nog laten keuren door u vriendin want ge ligt nogal onder de sloef
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvriendin kontent = veel vogelen = xoxo content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvriendin kontent = veel vogelen = xoxo content2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Als ik mij niet vergis kan je die copens ook nog eens keileuk aankleden met allerlei accessoires (waarbij leer, hout e.d. bij daihatsu ook allemaal accessoires zijn en geen opties).
Je kan die echt aankleden in de stijl van de jaren 60 engelse roadsters : wit of racegroen, houten stuur en bedieningspaneel en versnellingsknop met dan beige, bruin of cognacleder. Misschien ook nog een sticker met een racenummer op de flanken of de capot en dat ziet er retecool uit.
Ja jongen, dat wordt vossen met zo'n kar !
Ah ja, de motor is de 1.3 van daihatsu met een 85pk (dacht ik). Dat blokje krijg je niet kapot + heeft 5 jaar garantie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten't Is wel een serieus vrouwenautotje hé
vriendin content = veel vogelen = xoxo content.
een win-winsituatie noemen ze zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenNu hem nog laten keuren door u vriendin want ge ligt nogal onder de sloef,
hij heeft gewoon pech dat ik overal een mening op/over heb :') ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenNiet dat je mening blijkbaar relevant is, maar wat is jouw gedacht van de copen ?..
in't wit vind ik het een schattig autootje,
in een andere kleur spreekt het me niet direct aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten"Die chip heb ik.
98 pk en dat is het dan.
Snap niet waarom de panda 100 hp met de zelfde motor tot 110 pk getuned kan worden.
Nu de toerenbegrenzer naar 7000 rpm is verhoogd haalt ie 180 in zijn 4!
Helaas in 5 maar 10 km meer en in 6 eerder minder."
Iemand van op een Alfa-forum. Dat lijkt me meer dan voldoende voor mij + de BIV waarop ik dan bespaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten't Is wel een serieus vrouwenautotje hé2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenen de mito ,207cc nie zeker Xoxo zal metro zijn he2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenen de mito ,207cc nie zeker Xoxo zal metro zijn he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk BerichtenLol wat is er zo vrouw aan een Mito?maar ja als gij het een mooie auto vind is het ok en over smaak valt niet te twisten he
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Een Mito is inderdaad geen grote gezinswagen.
Maar dat is ook zijn roeping niet.
Je zou verbaast zijn hoeveel ruimte je nog hebt als je achterin plaats neemt.
Bovendien vind ik hem heel breed ogen...
Uiteraard niet voortgaand op foto's.
Je moet een Mito maar eens naast of achter een Corsa etc. parkeren.
Dan zal je wel merken dat hij vrij "massief" oogt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk BerichtenEen Mito is inderdaad geen grote gezinswagen.
Maar dat is ook zijn roeping niet.
Je zou verbaast zijn hoeveel ruimte je nog hebt als je achterin plaats neemt.
Bovendien vind ik hem heel breed ogen...
Uiteraard niet voortgaand op foto's.
Je moet een Mito maar eens naast of achter een Corsa etc. parkeren.
Dan zal je wel merken dat hij vrij "massief" oogt.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Dit herinnerde ik mij nog:
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGisteren nog een rode Mito zien rijden op de autosnelweg... Toen ik het snoetje in m'n achteruitkijkspiegel bewonderde, viel m'n oog ook op de standaard e46 BMW, op 't vak ernaast. IRL krijg je toch een heel ander beeld van de wagen, en toen ook, oogde de Mito precies 5 cm breder en groter dan die BMW3.
Op papier blijkt de BMW, 1 cm breder te zijn (!). De Mito zag er plotsklaps heel wat stoerder uit. 'k Vraag me eigenlijk af waarom ze die 147/GT generatie niet uit productie halen ten voordele van de generatie MITO/159/Brera.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenNiets mis met een MiTo voor een man IMO.
Maar ik ben stiekem wel een fan van kleinere wagens2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment