Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen - De lange wapper brug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ja oke, maar dan is't het kwa kilometers en in tijd niet meer interessant
    alles is interessanter dan in de file te staan voor de Kennedytunnel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Btw, ik ben niet gaan stemme
      Ik heb men auto gedetailed vandaag :p

voor mij persoonlijk zou het worst wezen of die brug , tunnel of zelfs luchthaven voor mij part er komt of niet..;
      Ik werk in shiften, ik heb geen last van files...
      Maar ik snap zowel de ja als de nee stemmers...
      blijkbaar hebben velen van jullie geen empatisch vermogen...

Caotrut: als ge mij zoekt, weet ik u wel te vinden ze... ik zen u zo een klein beetje beu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Btw, ik ben niet gaan stemme
        Ik heb men auto gedetailed vandaag :p

voor mij persoonlijk zou het worst wezen of die brug , tunnel of zelfs luchthaven voor mij part er komt of niet..;
        Ik werk in shiften, ik heb geen last van files...
        dus jij denkt in termen van ikke ikke ikke?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          idd gewoon bouwen. Merendeel van de mensen die baat hebben bij de verbinding mochten niet stemmen.

Er zijn ook mensen die er geen baat bij hebben en ook niet mochten gaan stemmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            toch niet, want ik rijd er in Kruibeke al af, om via linkeroever naar de waaslandtunnel te rijden.
            En ik zie het nog mensen doen.
            En door het feit dat jij rondrijdt; sta ik ook in de file 's morgens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              dus jij denkt in termen van ikke ikke ikke?
              nee want ik zelf heb nergens baat bij...
              Dus doet het er ni toe wat ik denk..
              maar ik kan wel begrijpen wat beide groepen willen

en nogmaals dat trace,mss in gewijzigde vorm, komt er waarschijnlijk toch wel..
              Er is al veel te veel geld aan uitgegeven, omdat nu zomaar ineens stop te zetten..
              omdat een handje vol antwerpenaren dat niet wil...
              ik denk dat we allemaal realistischer zijn dan dat ?
              niet ?

Comment

• Wete,
                je kan hier beginnen vitten op elkaar et cetera he, maar kom je daar eigenlijk iets verder mee ?
                Uiteindelijk raakt iedereen alleen nog maar meer gefrustreerd en hebben we nog minder respect voor elkaars mening dan we nu al hebben.
                Lang leve de gulden middeweg ?
                Last edited by ; 18/10/2009, 21:16.

Comment

• uw mening kunnen en mogen ventileren is al vaak een stuk minder probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Ik hoop dat Kris Peeters de ballen heeft om in het belang van de Vlaamse economie, ecologie en mobiliteit de juiste beslissing te nemen.

ik steun hem allesinds...
                    en die mieke vogels heeft de prijs van hypocriet van het jaar gewonnen, toen dat project werd bekend gemaakt stond ze te springen van blijdschap en dan ist gekeerd naar anti...
                    zeer geloofwaardig allemaal
                    laat eens een referendum voor heel vlaanderen doen, we sponseren dit project toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                      ik steun hem allesinds...
                      en die mieke vogels heeft de prijs van hypocriet van het jaar gewonnen, toen dat project werd bekend gemaakt stond ze te springen van blijdschap en dan ist gekeerd naar anti...
                      zeer geloofwaardig allemaal
                      laat eens een referendum voor heel vlaanderen doen, we sponseren dit project toch?
                      de tijd heeft natuurlijk ook ni stilgestaan >>>>> fijn stof bvb bestond (sic) nog niet 10 jaar geleden
                      dien bal heeft de vlaamse regering nou voor een stuk keihard in hun gezicht weergekregen, met hun smog-borden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        de tijd heeft natuurlijk ook ni stilgestaan >>>>> fijn stof bvb bestond (sic) nog niet 10 jaar geleden
                        dien bal heeft de vlaamse regering nou voor een stuk keihard in hun gezicht weergekregen, met hun smog-borden

correct, maar nen tunnel is even erg natuurlijk.
                        brug er zetten, willen of niet, vlaanderen betaald, vlaanderen beslist en die paar % antwerpenaren zullen er zich bij neer moeten leggen. heel dat referendum was gwn tijdverlies en vooral geldverlies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk Berichten
                          En door het feit dat jij rondrijdt; sta ik ook in de file 's morgens
                          m'n baas verplicht me onrechtstreeks, en ik volg nogal graag zijn opdrachten op
                          En niemand verbiedt me te rijden zoals ik nu doe.

Maar ik zal een extra propere tas meenemen, ik heb immers altijd een thermos koffie mee voor in de file. Als je me tegenkomt kunnen we ons warmen aan een kopje

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                            correct, maar nen tunnel is even erg natuurlijk.
                            brug er zetten, willen of niet, vlaanderen betaald, vlaanderen beslist en die paar % antwerpenaren zullen er zich bij neer moeten leggen. heel dat referendum was gwn tijdverlies en vooral geldverlies.
                            Waarom zou een tunnel even erg zijn?

In een tunnel kan je nog een hoop doen aan het fijn stof met moderne technieken, iets wat je niet kan doen met een brug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Waarom zou een tunnel even erg zijn?

In een tunnel kan je nog een hoop doen aan het fijn stof met moderne technieken, iets wat je niet kan doen met een brug.
                              Neen, dat is niet waar. Op tunnel plaatst men zelfs geen fijnstoffilters meer omdat ze toch niet werken.
                              Als je het dossier een beetje met meer aandacht zou gevolgd hebben dan zou je weten dat het fijn stof al een hele tijd geen item meer is en dat het dus geen verschil uitmaakt voor een viaduct of een tunnel. .

Een tunnel is veel erger wat brandgevaren betreft, en zeker zulk een lang ding als dat van Arup. Ook bij verkeersdrama's is een tunnel altijd een zeer groot gevaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                Neen, dat is niet waar. Op tunnel plaatst men zelfs geen fijnstoffilters meer omdat ze toch niet werken.
                                Als je het dossier een beetje met meer aandacht zou gevolgd hebben dan zou je weten dat het fijn stof al een hele tijd geen item meer is en dat het dus geen verschil uitmaakt voor een viaduct of een tunnel. .

Een tunnel is veel erger wat brandgevaren betreft, en zeker zulk een lang ding als dat van Arup. Ook bij verkeersdrama's is een tunnel altijd een zeer groot gevaar.
                                Ja, tuurlijk is dat een groot gevaar, maar elke dag gaat er toch ook een hoop verkeer door de Holland tunnel in NY. No questions asked there...

Comment

Ja, tuurlijk is dat een groot gevaar, maar elke dag gaat er toch ook een hoop verkeer door de Holland tunnel in NY. No questions asked there...
                                  ff gewikipediad
                                  geen gevaarlijk vervoer erdoor na een chemische brand in 49

(In 1949, a fire aboard a chemical truck caused enormous damage to the south tube of the tunnel.[35] Although nobody was killed, the fire resulted in 66 injuries and nearly $600,000 worth of damage to the structure. As a result, the Port Authority adopted a strict series of rules on the transportation of hazardous materials within the tunnel.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Dan kiezen die Antwerpenaren gewoon voor het "mooie" zicht? Die mensen lijden allemaal aan het "not in my backyardsyndroom".

Comment

Ja shit maat. Dan haal je er ook wel de griezeligste smalste, meest cleustrofobische tunnel ooit erbij.

Comment

• Ongelofelijk... ik had écht geen nee-overwinning verwacht.

Vlaanderen op zijn smalst, tisso.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                          Caotrut: als ge mij zoekt, weet ik u wel te vinden ze... ik zen u zo een klein beetje beu
                                          Wat gaat de grote boze wolf dan doen?

Knap wat je daar met mijn nickname doet trouwens, lang moeten over nadenken?

Comment

Working...
                                          X