Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen - De lange wapper brug
Collapse
X
-
Btw, ik ben niet gaan stemme
Ik heb men auto gedetailed vandaag :p
voor mij persoonlijk zou het worst wezen of die brug , tunnel of zelfs luchthaven voor mij part er komt of niet..;
Ik werk in shiften, ik heb geen last van files...
Maar ik snap zowel de ja als de nee stemmers...
blijkbaar hebben velen van jullie geen empatisch vermogen...
Caotrut: als ge mij zoekt, weet ik u wel te vinden ze... ik zen u zo een klein beetje beu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenBtw, ik ben niet gaan stemme
Ik heb men auto gedetailed vandaag :p
voor mij persoonlijk zou het worst wezen of die brug , tunnel of zelfs luchthaven voor mij part er komt of niet..;
Ik werk in shiften, ik heb geen last van files...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenidd gewoon bouwen. Merendeel van de mensen die baat hebben bij de verbinding mochten niet stemmen.
Er zijn ook mensen die er geen baat bij hebben en ook niet mochten gaan stemmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentoch niet, want ik rijd er in Kruibeke al af, om via linkeroever naar de waaslandtunnel te rijden.
En ik zie het nog mensen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendus jij denkt in termen van ikke ikke ikke?
Dus doet het er ni toe wat ik denk..
maar ik kan wel begrijpen wat beide groepen willen
en nogmaals dat trace,mss in gewijzigde vorm, komt er waarschijnlijk toch wel..
Er is al veel te veel geld aan uitgegeven, omdat nu zomaar ineens stop te zetten..
omdat een handje vol antwerpenaren dat niet wil...
ik denk dat we allemaal realistischer zijn dan dat ?
niet ?
Comment
-
Wete,
je kan hier beginnen vitten op elkaar et cetera he, maar kom je daar eigenlijk iets verder mee ?
Uiteindelijk raakt iedereen alleen nog maar meer gefrustreerd en hebben we nog minder respect voor elkaars mening dan we nu al hebben.
Lang leve de gulden middeweg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk hoop dat Kris Peeters de ballen heeft om in het belang van de Vlaamse economie, ecologie en mobiliteit de juiste beslissing te nemen.
ik steun hem allesinds...
en die mieke vogels heeft de prijs van hypocriet van het jaar gewonnen, toen dat project werd bekend gemaakt stond ze te springen van blijdschap en dan ist gekeerd naar anti...
zeer geloofwaardig allemaal
laat eens een referendum voor heel vlaanderen doen, we sponseren dit project toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtenik steun hem allesinds...
en die mieke vogels heeft de prijs van hypocriet van het jaar gewonnen, toen dat project werd bekend gemaakt stond ze te springen van blijdschap en dan ist gekeerd naar anti...
zeer geloofwaardig allemaal
laat eens een referendum voor heel vlaanderen doen, we sponseren dit project toch?
dien bal heeft de vlaamse regering nou voor een stuk keihard in hun gezicht weergekregen, met hun smog-borden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende tijd heeft natuurlijk ook ni stilgestaan >>>>> fijn stof bvb bestond (sic) nog niet 10 jaar geleden
dien bal heeft de vlaamse regering nou voor een stuk keihard in hun gezicht weergekregen, met hun smog-borden
correct, maar nen tunnel is even erg natuurlijk.
brug er zetten, willen of niet, vlaanderen betaald, vlaanderen beslist en die paar % antwerpenaren zullen er zich bij neer moeten leggen. heel dat referendum was gwn tijdverlies en vooral geldverlies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nouck_ Bekijk BerichtenEn door het feit dat jij rondrijdt; sta ik ook in de file 's morgens
En niemand verbiedt me te rijden zoals ik nu doe.
Maar ik zal een extra propere tas meenemen, ik heb immers altijd een thermos koffie mee voor in de file. Als je me tegenkomt kunnen we ons warmen aan een kopje__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtencorrect, maar nen tunnel is even erg natuurlijk.
brug er zetten, willen of niet, vlaanderen betaald, vlaanderen beslist en die paar % antwerpenaren zullen er zich bij neer moeten leggen. heel dat referendum was gwn tijdverlies en vooral geldverlies.
In een tunnel kan je nog een hoop doen aan het fijn stof met moderne technieken, iets wat je niet kan doen met een brug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWaarom zou een tunnel even erg zijn?
In een tunnel kan je nog een hoop doen aan het fijn stof met moderne technieken, iets wat je niet kan doen met een brug.
Als je het dossier een beetje met meer aandacht zou gevolgd hebben dan zou je weten dat het fijn stof al een hele tijd geen item meer is en dat het dus geen verschil uitmaakt voor een viaduct of een tunnel. .
Een tunnel is veel erger wat brandgevaren betreft, en zeker zulk een lang ding als dat van Arup. Ook bij verkeersdrama's is een tunnel altijd een zeer groot gevaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenNeen, dat is niet waar. Op tunnel plaatst men zelfs geen fijnstoffilters meer omdat ze toch niet werken.
Als je het dossier een beetje met meer aandacht zou gevolgd hebben dan zou je weten dat het fijn stof al een hele tijd geen item meer is en dat het dus geen verschil uitmaakt voor een viaduct of een tunnel. .
Een tunnel is veel erger wat brandgevaren betreft, en zeker zulk een lang ding als dat van Arup. Ook bij verkeersdrama's is een tunnel altijd een zeer groot gevaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJa, tuurlijk is dat een groot gevaar, maar elke dag gaat er toch ook een hoop verkeer door de Holland tunnel in NY. No questions asked there...
geen gevaarlijk vervoer erdoor na een chemische brand in 49
(In 1949, a fire aboard a chemical truck caused enormous damage to the south tube of the tunnel.[35] Although nobody was killed, the fire resulted in 66 injuries and nearly $600,000 worth of damage to the structure. As a result, the Port Authority adopted a strict series of rules on the transportation of hazardous materials within the tunnel.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenNeen, dat is niet waar. Op tunnel plaatst men zelfs geen fijnstoffilters meer omdat ze toch niet werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJa, tuurlijk is dat een groot gevaar, maar elke dag gaat er toch ook een hoop verkeer door de Holland tunnel in NY. No questions asked there...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenCaotrut: als ge mij zoekt, weet ik u wel te vinden ze... ik zen u zo een klein beetje beu
Knap wat je daar met mijn nickname doet trouwens, lang moeten over nadenken?
Comment
Comment