Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto kopen in Polen - Golf VI, Mazda 3, Megane ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

..................
    Last edited by ; 16/12/2009, 16:25. Reden: weeral topic nie goe gelezen...

Comment

weet iemand waar ik best een auto koop in polen , websites of dergelijke

Comment

Waarom zou je een auto kopen in Polen als je al niet weet hoe je er één moet zoeken?

Comment

Idd. Eerst research.
          Last edited by globe; 28/11/2014, 19:27.

Comment

Waarom Polen ? CZ is doorgaans nog goedkoper. Welke wagen wil je kopen ? Ik heb misschien wel wat tips.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
              Dat is een fabeltje hoor. Er is zo ook een gerucht dat Audi en VW de beste keus krijgen voor de motoren en versnellingsbakken die door VAG geproduceerd worden, en dat Skoda en Seat de overschot krijgt. Ook dat is bullshit.
              Bwoa , dat weet ik niet. Ik had daar overlaatst een discussie over met enkele vrienden. Vertelde een vriend, die overigens helemaal geen car-guy is, dat ze op zijn werk -een fabriek waar ze onderdelen maken voor versnellingsbakken (tandwielen ed)- letterlijk duurdere materialen gebruiken voor Bugatti en Porsche dan voor Audi en VW maar dat ze ook duurdere gebruiken voor VW dan voor Seat en Skoda. Ik stond daar zelf van te kijken maar de orders die daar binnenkomen voor VW en Seat verschillend zijn hoewel die toch "dezelfde" motoren en versnellingsbakken hebben.

Comment

Ik weet dat, heb ik zelf gedaan. Peace of cake. Topverkoper en topgarage.
                Heb je vragen, shoot :-)

Comment

Working...
                X