Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fun-budget 100.000EU

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    meer info pls!
    Tot ge de velgmaat zult zien

Trust MotorTrend for the best car reviews, news, car rankings, and much more. With more than 70 years of experience, we're your home for everything automotive.

Comment

meer info pls!
      klassiek exterieur, maar een volledig nieuwe motor.

De luchtgekoelde zescilinder boxer is het feeststuk van de singer. Het blok meet 3,82 liter, is voorzien van titanium drijfstangen, brandstofinjectie en heeft de nokkenas van een GT3. De toerenbegrenzer grijpt pas bij 8000 toeren in. Het resultaat is 425pk en 460Nm. Het geweld wordt via een 6-versnellings handbak naar de tamelijk brede achterwielen doorgegeven. Een sprint naar de 100 moet lukken in 3,9 seconden, en de topsnelheid ligt boven de 270km/u.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

meer info pls!
        Je brengt een oude Porsche binnen bij Singer (is wel in de USA) ik dacht mogelijk voor modellen tot 1989, ze strippen die volledig en moderniseren volledig onderhuids: chassis verstevigen, rolkooi, koolstofvezel carrosserieonderdelen, xenon, nieuw interieur met airco bluetooth gps, custom Fuchs, etc. En er is keuze uit 3 motoren met als top versie een 3,8 liter luchtgekoelde Boxer met 425 pk, 6-bak, 3,9 sec, top 270, gewicht 1088kg
        Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
        Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
        BMW 320d
        Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          vind ik wel knap!

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          klassiek exterieur, maar een volledig nieuwe motor.

De luchtgekoelde zescilinder boxer is het feeststuk van de singer. Het blok meet 3,82 liter, is voorzien van titanium drijfstangen, brandstofinjectie en heeft de nokkenas van een GT3. De toerenbegrenzer grijpt pas bij 8000 toeren in. Het resultaat is 425pk en 460Nm. Het geweld wordt via een 6-versnellings handbak naar de tamelijk brede achterwielen doorgegeven. Een sprint naar de 100 moet lukken in 3,9 seconden, en de topsnelheid ligt boven de 270km/u.
          Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
          Je brengt een oude Porsche binnen bij Singer (is wel in de USA) ik dacht mogelijk voor modellen tot 1989, ze strippen die volledig en moderniseren volledig onderhuids: chassis verstevigen, rolkooi, koolstofvezel carrosserieonderdelen, xenon, nieuw interieur met airco bluetooth gps, custom Fuchs, etc. En er is keuze uit 3 motoren met als top versie een 3,8 liter luchtgekoelde Boxer met 425 pk, 6-bak, 3,9 sec, top 270, gewicht 1088kg
          super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
            met andere woorden. Je betaalt meer dan voor een nieuwe Porsche om je oude Porsche compleet te devalueren.

NICE!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
              dan liever autofarm in de UK, dichterbij en wss goedkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philip3600 Bekijk Berichten
                Dat is hem!!
                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  met andere woorden. Je betaalt meer dan voor een nieuwe Porsche om je oude Porsche compleet te devalueren.

NICE!
                  Tja als je purist bent die de oude looks, luchtgekoelde boxer, etc. wil maar toch onderhuids mordern. Maar het is inderdaad wel een zottekesspel: je oude porsche naar California doen en laten strippen + 140 000 dollar aan mods voor de topversie en probeer dan maar eens het hele boeltje weer in België op de weg te krijgen
                  Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                  Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                  BMW 320d
                  Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

NICE!
                    aangezien nieuwe Porsches op niet veel meer trekken vind ik dit zo zot niet

Comment

• een detomaso pantera misschien? eventueel in group 3 of 4 uitvoering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                        aangezien nieuwe Porsches op niet veel meer trekken vind ik dit zo zot niet
                        snob

Comment

snob
                          waarom? ik vind dit een verademing tov die banale dingen die Porsche zelf maakt, eerder antisnob dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                            waarom? ik vind dit een verademing tov die banale dingen die Porsche zelf maakt, eerder antisnob dus
                            nu zeg je iets anders hé.. 't kwam over alsof huidige Porsches niet meer deugden voor u..

Comment

nu zeg je iets anders hé.. 't kwam over alsof huidige Porsches niet meer deugden voor u..
                              ik bedoelde puur qua uitstraling en dat ze me vroeger veel meer deden dan nu

dat ze heel goede auto's maken ontken ik zeker niet

Comment

• De porsches van nu doen mij in ieder geval nog weinig... In de jaren 80 en begin de jaren 90 was 'n porsche zeldzaam, nu rijdt iedereen er precies mee... Daarbij zijn ze sinds de 996 niet eens meer luchtgekoeld...

Dat Singer ding is wel speciaal, maar de verhoudingen kloppen niet meer. Die wielen zijn compleet verneukt... Lekker op z'n amerikaans, zeg maar...
                                Is trouwens 'n auto die ik eerder rond de 50K zou schatten, en zeker geen 100K+ waard.
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Simon, ik weet niet of't hier al heeft gestaan maar wat denk je van'n Bugatti EB 110?
                                  Ik weet't, misschien niet moeders mooiste maar wel'n in-your-face-car for sure, én looks zijn subjectief!
                                  't Biedt supercarprestaties zoals om en bij de 3.5sec (ik dacht 'zelfs' 3.4) naar de honderd en met 550pk zit je ook niet verlegen.
                                  Je hebt'n hyperexclusieve wagen (wat ook natuurlijk weer relatief is!) in je handen, en van'n le-gen-da-risch merk. Ik weet dat je je daarop niet mag blindstaren, maar't doet wel wat aan de gegeerdheid van de wagen, wat in jouw vereisten past als'k mij niet vergis

Comment

• Een EB110 is veeeeel duurder dan 100k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Simon, ik weet niet of't hier al heeft gestaan maar wat denk je van'n Bugatti EB 110?
                                      Ik weet't, misschien niet moeders mooiste maar wel'n in-your-face-car for sure, én looks zijn subjectief!
                                      't Biedt supercarprestaties zoals om en bij de 3.5sec (ik dacht 'zelfs' 3.4) naar de honderd en met 550pk zit je ook niet verlegen.
                                      Je hebt'n hyperexclusieve wagen (wat ook natuurlijk weer relatief is!) in je handen, en van'n le-gen-da-risch merk. Ik weet dat je je daarop niet mag blindstaren, maar't doet wel wat aan de gegeerdheid van de wagen, wat in jouw vereisten past als'k mij niet vergis
                                      Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Een EB110 is veeeeel duurder dan 100k.
                                      Inderdaad...
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Ik probeerde maar, stel dat je dacht 'fak ja, dat is't!' dat je misschien wel'n beetje wou bijleggen

Comment

• En:

Hoewel die laatste waarschijnlijk een no go is, kon ik het toch niet laten.
                                          Edit: geen spiegels, verwarming, ruitenwissers, ... Nevermind!
                                          Last edited by ; 31/12/2009, 10:47.

Comment

Working...
                                          X