Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fun-budget 100.000EU
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHuh ? Wa's het verschil ?Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendie hebbe 600pk
en minstens 600 pk, eerder 650 ish
Comment
-
1. WOW!-gevoel... Dus geen gewone M3, 911, ..., bijvoorbeeld
2. Sound
3. Niet te veel voorkomend
4. Power
5. Handling
6. Betrouwbaar
7. Rijbeleving, geen steriele bak
8. Enigszins waardevast
Ik kom enkel bij Aston Martin en Lamborghini uit
Je kan ook zo een B-merk opteren (merken zoals ... euhm, Koenigsegg), maar dan vrees ik serieus voor puntje nummer 6, en de purist in mij zegt dat B-merken hun eigen motor niet bouwen, en dat is een no-go voor mij)
Geen van beiden zijn subtiel ... maar gezien het budget, even denken ... Quattroporte ... als uw ogen half open zijn, zou je denken dat er een A6 passeert ... dat effect heb je niet met een Lambo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenhttp://www.alpina-automobiles.com/ww...pina/b5-s.html
exlcusief, power , waarde vast.
530pk, 725nm
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten't probleem is dat bijna iedereen denkt dat het een BMW is (en dat is het eigenlijk ook), dus qua exclusiviteit ... je kan evengoed een Golf aanraden!
Voor de gewone mens : true
Voor de autoliefhebber : not true.
Gewone mensen gaan inderdaad zegn oh, nog een bmw.
Liefhebber gaat zeggen wow, alpina,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
Je kan ook zo een B-merk opteren (merken zoals ... euhm, Koenigsegg), maar dan vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenNot true imo.
Voor de gewone mens : true
Voor de autoliefhebber : not true.
Gewone mensen gaan inderdaad zegn oh, nog een bmw.
Liefhebber gaat zeggen wow, alpina,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet gaat hier wel om die eerste groep he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten1. WOW!-gevoel... Dus geen gewone M3, 911, ..., bijvoorbeeld
2. Sound
3. Niet te veel voorkomend
4. Power
5. Handling
6. Betrouwbaar
7. Rijbeleving, geen steriele bak
8. Enigszins waardevast
Ik kom enkel bij Aston Martin en Lamborghini uit
Je kan ook zo een B-merk opteren (merken zoals ... euhm, Koenigsegg), maar dan vrees ik serieus voor puntje nummer 6, en de purist in mij zegt dat B-merken hun eigen motor niet bouwen, en dat is een no-go voor mij)
Geen van beiden zijn subtiel ... maar gezien het budget, even denken ... Quattroporte ... als uw ogen half open zijn, zou je denken dat er een A6 passeert ... dat effect heb je niet met een Lambo.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenJe kan ook zo een B-merk opteren (merken zoals ... euhm, Koenigsegg), maar dan vrees ik serieus voor puntje nummer 6, en de purist in mij zegt dat B-merken hun eigen motor niet bouwen, en dat is een no-go voor mij)
.
grappig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik weet dat je geen 911 wilt, maar deze
Comment
-
Voor ongeveer 100k kunt ge hier in België door bedrijf dat rallywagens prepareert uw eigen Ultima GTR met 500+pk laten maken...
Veel exclusiever zal je niet vinden, zelfde met handling, acceleratie en stopvermogen.
Betrouwbaarheid kan ook niet echt een probleem zijn zolang je er geen daily driver ultima van maakt met 800pk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenis zo'n singer porsche hier al de revue gepasseerd?
Comment
Comment