De situatie, momenteel heb ik een sportwagen. En zoals de meeste weten is een wagen met achterwielaandrijving en iets meer dan gemiddeld aantal PK's leuk om mee te rijden ... behalve als het -5 C° is en als er overal sneeuw ligt.
Ik ben dus van plan een extra wagen te kopen om de maanden december, januari en februari te overleven.
De verzekering kan ik wel regelen dat ik in die 3 maand enkel de 4X4 verzeker en de overige 9 maand de andere.
Bij de bandieten van de staat zal dit helaas niet lukken vrees ik, daar zal ik beide voor een gans jaar moeten inschrijven, ook al zal de 4X4 slechts 3 maand gebruikt worden.
Soit, wat kunnen julie aanraden ?
Ik dacht oa aan een Jeep Cherokee 2.5 D
Ik doe sowieso weinig km ( 12.000 per jaar) dus de 4X4 zal per jaar amper 3.000 km bollen
Hij mag dus al wat kilometers op de teller hebben
Budget --> liefst MAX 10.000 euro
Mag gerust 7 jaar oud zijn en 150.000 km hebben
Best een diesel
Graag julie ideeën
Ik ben dus van plan een extra wagen te kopen om de maanden december, januari en februari te overleven.
De verzekering kan ik wel regelen dat ik in die 3 maand enkel de 4X4 verzeker en de overige 9 maand de andere.
Bij de bandieten van de staat zal dit helaas niet lukken vrees ik, daar zal ik beide voor een gans jaar moeten inschrijven, ook al zal de 4X4 slechts 3 maand gebruikt worden.
Soit, wat kunnen julie aanraden ?
Ik dacht oa aan een Jeep Cherokee 2.5 D
Ik doe sowieso weinig km ( 12.000 per jaar) dus de 4X4 zal per jaar amper 3.000 km bollen
Hij mag dus al wat kilometers op de teller hebben
Budget --> liefst MAX 10.000 euro
Mag gerust 7 jaar oud zijn en 150.000 km hebben
Best een diesel
Graag julie ideeën
Comment