Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Imagoloze luxewagen? Kan het?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Begrijpelijk, maar ik snap gewoon niet goed waarom een wagen per sé groot en ruim moet zijn.
    Met een dikke 3-reeks boet je aan ruimte in, maar niet echt aan luxe en al zeker niet aan prestaties. De wagen is gewoon kleiner. En je zal er geen enkele klant mee voor het hoofd stoten.
    En dat was mijn punt.
    Luxe is nu eenmaal zelden imagoloos. Of je moet Ferdinand zijn standpunt al volgen, wat ik nu niet meteen zie gebeuren.
    kom jij nu zeggen dat een 3 even luxueus rijdt dan een 7?

Tip: doe er zelf eens 900 km mee. Met beide.

De Range Rover had ik wat uit het oog verloren, maar inderdaad, vraag eens aan mensen die er weinig van kennen hoeveel dat zou kosten... wordt gelukkig redelijk onderschat.

Ik heb zo ooit van m'n diensthoofd op m'n vorige werk via via moeten horen dat m'n zwarte V70 wat overkill was, waarom moet dat nu zo een grote dure wagen ...
    Ik zat temidden van collega's die niets maar dan ook niets om auto's gaven, en allemaal slechts 1 wagen hadden, respectievelijk een stokoude Peugeot Partner, een Ford Focus eerste generatie, een Zafira van 7j, een Zafira van 3 maand en hij zelf had ooit een nieuwe scenic gekocht.
    Voor de prijs van zijn bejaardenbus kon ik me echter 3 V70's kopen...
    Mensen maken zo graag de rekening van een ander aan de hand van de auto ... Erg.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
      Ik weet nog dat er schande gesproken werd over een manager bij ons die een Q7 had besteld, want zo'n dure bak in tijden van crisis was een echte schande. Maar die mens had effectief ingeleverd want zijn vorige auto was een A8 die zowat 400€/maand duurder was, en daar kloeg niemand over
      Van een Audi A8 naar een bestelwagen is inderdaad wel een stapje terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Alleen spijtig dat ze er dan niet uitkomen als je ze naast mekaar zet
        Van de Cayman weet ik niet, maar de Boxster S is niet sneller dan een Z4M. In 2006. Volgens Top Gear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

ALS !

Comment

Een lexus GS 450h

pure luxe, zit veel beter dan eender welke mercedes of bmw, ik kan het weten!!!
            enorm zuinig, je mag daarmee stampen en nog verbruik je daar maar 9l mee.

Enig groot nadeel, houdt echt geen zak waarde achteraf, je kan beter één kopen als jonge tweedehands, 35000 @ 40000 euro vindt je ze makkelijk met weinig kilometers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

ALS !

Hoe heet dit karakter? <

En dit? >

tip: het is niet: "groter als" en "kleiner als"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

Hoe heet dit karakter? <

En dit? >

tip: het is niet: "groter als" en "kleiner als"
                Gij moogt al mee op cursus met Naish gij

GROTER DAN
                KLEINER DAN
                EVEN GROOT/DIK/RIJK/ARM/LUXUEUS ALS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

ALS !
                  dankje, Tommie.

Hier en daar zit er nog wat oostvlaamse afwijking in mij

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Sorry Tommie, context om zeep in m'n gedachten.

Comment

Tip: doe er zelf eens 900 km mee. Met beide.

De Range Rover had ik wat uit het oog verloren, maar inderdaad, vraag eens aan mensen die er weinig van kennen hoeveel dat zou kosten... wordt gelukkig redelijk onderschat.

Ik heb zo ooit van m'n diensthoofd op m'n vorige werk via via moeten horen dat m'n zwarte V70 wat overkill was, waarom moet dat nu zo een grote dure wagen ...
                      Ik zat temidden van collega's die niets maar dan ook niets om auto's gaven, en allemaal slechts 1 wagen hadden, respectievelijk een stokoude Peugeot Partner, een Ford Focus eerste generatie, een Zafira van 7j, een Zafira van 3 maand en hij zelf had ooit een nieuwe scenic gekocht.
                      Voor de prijs van zijn bejaardenbus kon ik me echter 3 V70's kopen...
                      Mensen maken zo graag de rekening van een ander aan de hand van de auto ... Erg.
                      Waar zie je mij zeggen dat een 3' luxueus (sic) rijdt? Ik veronderstel trouwens dat je doelt op comfortabel rijden, want luxueus rijden, wat is dat?
                      Ik heb het over luxe, niet over één of ander rijgedrag.
                      Concreet: liever een full option 335i/d zoals de wagen van William Blake dan een minder iets minder goed uitgeruste 530i/d of 730i/d.
                      Beetje beter lezen.

Of om het nog duidelijker te stellen: ik heb geen boodschap aan grote wagens. Of waarom denk je dat ik met een 120d rijd? Voor de waarde van mijn wagen had ik gerust een dikke Passat of Mondeo kunnen kopen. Een deftig uitgeruste 320d Touring, was ook wel gelukt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Waar zie je mij zeggen dat een 3' luxueus (sic) rijdt? Ik veronderstel trouwens dat je doelt op comfortabel rijden, want luxueus rijden, wat is dat?
                        Ik heb het over luxe, niet over één of ander rijgedrag.
                        Concreet: liever een full option 335i/d zoals de wagen van William Blake dan een minder iets minder goed uitgeruste 530i/d of 730i/d.
                        Beetje beter lezen.

Of om het nog duidelijker te stellen: ik heb geen boodschap aan grote wagens. Of waarom denk je dat ik met een 120d rijd? Voor de waarde van mijn wagen had ik gerust een dikke Passat of Mondeo kunnen kopen. Een deftig uitgeruste 320d Touring, was ook wel gelukt.

Met een dikke 3-reeks boet je aan ruimte in, maar niet echt aan luxe
                        leer u eens beter uitdrukken.

Wat is luxe voor jou? Voor mij is dat comfort, uitrusting. Voor jou blijkbaar alleen uitrusting. Dan boet je in een skoda ook niet in aan luxe tov een BMW 7. Ga dat maar eens verkondigen, succes.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

leer u eens beter uitdrukken.

Wat is luxe voor jou? Voor mij is dat comfort, uitrusting. Voor jou blijkbaar alleen uitrusting.
                          Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, vraag er dan gewoon naar.

Luxe: veel opties, goeie afwerking.

In uw visie is een 911 Turbo ook geen luxewagen. Hangt er allemaal vanaf hoe je dat bekijkt.
                          Last edited by Beta; 13/03/2010, 22:35.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Neem een overstock E60 550i, wel duur maar ondertussen al een oud model. Of een vorige E63 zonder AMG-uiterlijk. Zal voor een groot deel wel gelijk zijn aan de huidige E63. Ok, tis niet alles zo een ouder model, maar je rijdt dan wel een deftige auto.

Comment

Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, vraag er dan gewoon naar.
                              zie mijn edit.
                              Ik begrijp wat ik lees.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

zie mijn edit.
                                Ik begrijp wat ik lees.
                                Kerel, het gaat mij niet om wat jij daaronder verstaat, maar wel hoe jij reageert.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

ok, we gaan het hier best stoppen
                                  Zo een dingen bespreken we best irl, en niet vanaf een toetsenbord.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Whatever.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

In uw visie is een 911 Turbo ook geen luxewagen. Hangt er allemaal vanaf hoe je dat bekijkt.

Een 911 turbo is dan ook geen luxewagen.

Rij eens met die 911 turbo naar zuid-spanje, en doe dat daarna met de S klasse van Masti Schlampe zijn pa en zoek de zeven verschillen.

Comment

Whatever.
                                        voila.
                                        mijn excuses mocht mijn reactie te grof overgekomen zijn.
                                        Kan ik best begrijpen met drie smileys.

Je hebt me nog nooit gestoord hier en ik wil het wederzijds zo houden.

ir_fuel, laat maar, 'k heb geen zin in nog een woeterke doen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

voila.
                                          mijn excuses mocht mijn reactie te grof overgekomen zijn.
                                          Kan ik best begrijpen met drie smileys.

Je hebt me nog nooit gestoord hier en ik wil het wederzijds zo houden.

ir_fuel, laat maar, 'k heb geen zin in nog een woeterke.
                                          Idd, die drie smileys zijn er teveel aan.
                                          Voor de rest heb je me ook nog niet gestoord.
                                          Voorts: ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen een full option Dreier als luxewagen omschrijft, en die 911 Turbo was al helemaal een extreem voorbeeld, maar google anders eens op "luxewagen", en je krijgt verre van alleen grote sedans/limousines te zien.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X