*reikt de hand*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Imagoloze luxewagen? Kan het?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichtenmaar google anders eens op "luxewagen", en je krijgt verre van alleen grote sedans/limousines te zien.
zoek eens op autoscout24 naar "full option"
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAnaloog:
zoek eens op autoscout24 naar "full option"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen 911 turbo is dan ook geen luxewagen.
Rij eens met die 911 turbo naar zuid-spanje, en doe dat daarna met de S klasse van Masti Schlampe zijn pa en zoek de zeven verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichtenlijkt me weinig verschil of je nu met een Porsche turbo of met een Golf Blue Motion naar het zuiden rijdt. Met de Porsche zal je alleen veel vaker aan de pomp staan en kan je veel minder bagage meenemen. Ik verkies alleszins de Golf , of nog beter , de Superb.
Thanks dude !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichtenlijkt me weinig verschil of je nu met een Porsche turbo of met een Golf Blue Motion naar het zuiden rijdt. Met de Porsche zal je alleen veel vaker aan de pomp staan en kan je veel minder bagage meenemen. Ik verkies alleszins de Golf , of nog beter , de Superb.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Mij lijkt dat het probleem enkel de wagenklasse in verhouding tot leeftijd en eventueel functie is. Als je de badge er af laat weet 95% van de bevolking niet over wat voor motorisatie het gaat, en zelfs als je ze het zou vertellen is de vraag of ze het zouden snappen (een 6-cilinder? is dat dan een diesel? 'oeveel peekaa?). En diegenen die het verschil wel zien, zijn doorgaans bovengemiddeld geïnteresseerd in wagens en daarom minder afgunstig.
Zelfde verhaal met opties, volgens mij kan 9 op de 10 het onderscheid niet maken tussen pakweg alu velgen en wieldoppen, of xenon lampen en gewone lampen. Dus daar kan je ook niet veel fout mee doen. Enkel lederen zetels hebben de meesten door (en dan nog - zwarte vallen niet op) maar als je in een positie zit waar dat al afgunst oproept is het tijd om een andere job te zoeken.
M.a.w. ik denk niet dat dit echt zo'n groot probleem is als hier wordt voorgesteld, tenzij je natuurlijk in wagens begint te rijden heel erg obvious zijn - sportwagens, cabrio's, e.d. Maar dan is de vraag of dat idd niet vaak wagens zijn die door poseurs gekocht worden (en daarnaast autoliefhebbers zoals ons, maar dat is een minderheid), wat de negatieve reactie van mensen ook begrijpelijk maakt.
Om het helemaal duidelijk te maken: als een 40-er met een goed verdienende job en redelijk wat verantwoordelijkheid met een (debadged) M5 afkomt, zal iedereen denken 'precies wel een sportieve 5-serie' en er verder niets van denken. De weinigen die het wel weten zullen er geen punt van maken. Zet echter een jonge 30'er met beperkte verantwoordelijkheden (bv. iemand die als zelfstandige technische jobs opknapt en zich daar mooi voor kan laten betalen - ik ken er genoeg zo) in die wagen, en dan zal het kot te klein zijn. Maar het probleem is daar vooral dat het een 5-reeks betreft (hoewel de sportieve look het ook erger maakt), niet dat het een M5 is.
Comment
-
Ik zou er me ook niets van aantrekken .. je koopt de wagen nog steeds voor jezelf niet voor de anderen. En steekt hen dat de ogen uit, dan hebben zij een probleem, jij niet. Ik heb me zelf oof een niet al te populaire wagen gekocht, maar goed, ik had daar zin in en wat mijn klanten gaan denken ... tja .. hij staat in de parkeergarage en ze zullen het wel zien zeker ... De dienstverantwoordelijke van de firma waar ik voor werk vindt het wel leuk, ook al is zijn wagen een "klasse" lager, maar zoals al aangehaald een autoliefhebber maakt daar geen probleem van. Gewoon doen waar je zin in hebt.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
luxe genoeg?
imago: geen
Prijskaartje: meer dan een 7 serie
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesWanneer u dat klanten gaat kosten is dat wel een probleem.
Tenslotte heb jij hen wel nodig om uw "dikke bak" te kunnen betalen/leasen/...
Niet vergeten dat vlamingen altijd heel vriendelijk en beleefd zijn in u gezicht maar u wel door het slijk halen wanneer ge uwe rug omdraait.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenluxe genoeg?
Dit topic mag dicht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenluxe genoeg?
Als je zelf rijdt is een S ook beter dan Maybach
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenCommentaar ? Zeker en vast .... maar of je dat effectief een klant gaat kosten ? Het is de kwaliteit van het werk dat telt op het eind, en niet het verbruikspatroon van de uitvoerder. Je zal hooguit afgunst krijgen, maar eens je zegt welke uren je klopt en wat je risico's als bedrijfsleider van een kleine vennootschap zijn, haken de meesten wel af.
Comment
Comment