Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Imagoloze luxewagen? Kan het?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
    Anderzijds zijn er mensen die iets meer werken dan gemiddeld en misschine willen die voor die inbreng ook wat terug...
    En wel progressief graag

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
    Ooit overwogen naar Finland te verhuizen ?
    Krijgen we daarmee de talenten van Kimi of Tommy meegeleverd?

Comment

Mannen, we hebben een poll/weddingschap nodig. Wordt deze het laatste lid van Groen! of gaat hij het seminarie in? Uiteindelijk is er nog steeds geen opvolging voor moeder Theresa
      wie op z'n twintigste niet ... geen hart
      wie later nog steeds ... geen verstand

Klassiek geval denk ik. Kerngezond. Dat komt nog goe.

Comment

• Als je al niet meer met een dikke voiture mag rijden waarvoor je hard hebt gewerkt.. Er lopen zo ook paters rond in de familie die jaloers zijn voor het minsten, ben benieuwd wat dat later zal geven. Eerst lachen ze met uw schamel loon, maar ene keer dat je meer dan hen verdient (of denken ze dat je meer verdient want ze maken uw rekening). Bij familie en vrienden zou ik er mij geen moer van aan trekken maar ja als het zo uw eigen collega's/bazen zijn...

Comment

Over Land Rover, ik stel vast dat de Discovery 4 helemaal niet wordt vernoemd, terwijl die erg goede review krijgt in de pers. Waaroom niet vermeld ?
          Idd, veel beter alternatief (in de situatie gesteld in de openingspost) dan de Range Rover, die all over the world eigenlijk wel een six figures imago heeft.

Nieuwe Disco is pokkegoed, testrit gedaan met een (whoops, effe wegkijken jij nu ) 3.0 diesel met automaat, verdammt dat rijdt héérlijk. En 'ie is knap ook. En inderdaad een low profile imago, ondanks 't feit dat 'ie goed op de Range lijkt.

In sommige markten (niet hier) is 'ie met de atmo V8 te krijgen, dacht ik (niet 100% sure).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
            Ik hoef geen bedrijfswagen en ben dus helemaal niet jaloers. Ik koop zal zelf wel kiezen welk vervoersmiddel ik wens aan te kopen en laat me door niemand beinvloeden.
            En dan nog koop je niet je eigen goesting

Comment

• Ik denk dat een Lexus het altijd wel goed doet in dit segment. Of een 5GT dan krijgen je klanten eerder medelijden en compassie met je
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• ik zou in dit geval een skoda superb met de hele optielijst nemen

Comment

• Een hele? Ik zou, als je dan toch understatement zoekt, eerder een donkerhroene kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichten
                    ik zou in dit geval een skoda superb met de hele optielijst nemen
                    Ik heb een Skoda Superb break gezien en ik moet zeggen, een verdomd knappe auto.
                    Of ik hem zou kopen ? Da's een andere vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Een hele? Ik zou, als je dan toch understatement zoekt, eerder een donkerhroene kiezen...
                      Wat zwam je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                        Ik heb een Skoda Superb break gezien en ik moet zeggen, een verdomd knappe auto.
                        Of ik hem zou kopen ? Da's een andere vraag
                        in 3.6 he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                          in 3.6 he.
                          Net eens zitten surfen, een 3.6 FSI met 260 PK en vierwielaandrijving

Fantastisch...

Daar zou ik wel eens een toerke mee willen doen.

En in 6,5 sec naar 100...
                          Last edited by ; 26/03/2010, 02:16.

Comment

• ik vind dat ook een kwijlbak, in 1.6 diesel dan

maar om dan zoveel centen uit te geven aan een full-option 3.6, die nog half het comfort niet geeft als een witte e-classe 200 kompressor standaard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik vind dat ook een kwijlbak, in 1.6 diesel dan

maar om dan zoveel centen uit te geven aan een full-option 3.6, die nog half het comfort niet geeft als een witte e-classe 200 kompressor standaard...
                              3600cc atmo V6 ...

vs

1800cc turbo 4 ???

waarom vraag je dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Een hele? Ik zou, als je dan toch understatement zoekt, eerder een donkerhroene kiezen...

Comment

• Een Citroën C6.
                                  Een volautomatisch luxueus salon met bijzettafeltje in Louis XVI-stijl verpakt in een goed afgeveerde koekendoos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichten
                                    Een Citroën C6.
                                    Een volautomatisch luxueus salon met bijzettafeltje in Louis XVI-stijl verpakt in een goed afgeveerde koekendoos.
                                    Maar die heeft echt wel een veel te lange overhang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      ik vind dat ook een kwijlbak, in 1.6 diesel dan

Ik heb reeds met beide voertuigen meegereden. De Skoda moest op alle vlakken zeker niet onderdoen voor de Mercedes. Achterin zat ik met mijn 1m99 beter in de Skoda dan in de Mercedes.

Comment

• Infiniti EX/FX ?
                                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• In bepaalde sectoren is het inderdaad niet makkelijk om jezelf compleet te uiten met bvb een auto. Rij je met een grotere duurdere wagen dan Jan met de pet is het van " met die kerel doen we geen zaken want die heeft al geld genoeg zo te zien" en rij je dan met een kleinere wagen is het van "oei met die doen we ook geen zaken want dat is maar een armoedezaaier". Of je maakt keuze uit de betaalbare aanvaardbare middenklasse en daar zijn er tientallen van of je houdt er 2 wagens op na. Eentje voor de officiële zaken en eentje naar je hart voor je vrije. Zo ken ik iemand via via die een een normale gezinswagen heeft en daarnaast een Ferrari voor het weekend en verlof. De Ferrari haalt hij dan ook maar uit vroeg of laat op de dag zodat niet iedereen hem ziet vetrekken op weekend en dergelijk. Wat een leven een mens toch niet moet leven voor de ogen van een ander.
                                          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X