In mijn branche zijn er die regelmatig opperen dat je niet met een Porsche, dikke Beemer, Mercedes of Audi A8 bij de klant kant opdagen want dat geeft de indruk dat je te duur bent.
Of ik daar mee akkoord mee ga, is een ander debat.
Vraag is, met welke luxewagen mag je dan mee aankomen? Wat heeft een erg neutraal imago?
De duurdere modellen van de klassieke (Duitse) fabrikanten zijn dus uitgeteld (geen S, 7, A8 of M5 etc). En als je in Engeland met een X5 of Q7 komt aanzetten, zelfs een diesel, dan word je al helemaal als een parvenu bekeken.
Als je toch meer wil dan wat wordt geboden door de massamodellen van die merken, waar kan je uit kiezen?
Ideeen ?
Note: Een full-option 535i, 550i of E500 zonder logo ware natuurlijk de simpelste oplossing in zo een geval.
Wat die wel tegen hebben is dat 550i of E500 full-option als bedrijfswagen (wegens de prijs van de opties) een stuk duurder is dan een M5, resp E63, of BMW 7 in lease. En wie wil nu meer betalen en in een mindere wagen rijden ??
Of ik daar mee akkoord mee ga, is een ander debat.
Vraag is, met welke luxewagen mag je dan mee aankomen? Wat heeft een erg neutraal imago?
De duurdere modellen van de klassieke (Duitse) fabrikanten zijn dus uitgeteld (geen S, 7, A8 of M5 etc). En als je in Engeland met een X5 of Q7 komt aanzetten, zelfs een diesel, dan word je al helemaal als een parvenu bekeken.
Als je toch meer wil dan wat wordt geboden door de massamodellen van die merken, waar kan je uit kiezen?
Ideeen ?
Note: Een full-option 535i, 550i of E500 zonder logo ware natuurlijk de simpelste oplossing in zo een geval.
Wat die wel tegen hebben is dat 550i of E500 full-option als bedrijfswagen (wegens de prijs van de opties) een stuk duurder is dan een M5, resp E63, of BMW 7 in lease. En wie wil nu meer betalen en in een mindere wagen rijden ??
Comment