Jokke, ik denk dat je best eens rondtrekt om met allerlei track-oriented porsches te rijden.
Dus alles van een 964 RS (opbouw), over een 993 RS (opbouw), een 996 GT3 Mk1, Mk2, RS, 997 GT3 Mk 1, Mk2 en RS, en dan vergelijken...
Als je van het nieuwere spul houdt, zou ik een gewone 996 GT3 Mk2 bij Manthey laten in orde zetten. Een RS is dan weer beter waardevast, zo lang je'm niet in de muur knalt natuurlijk
Persoonlijk hou ik meer van oldskool auto's (vandaar dat ik nooit nieuwe modellen heb als funcar), en vandaar ook mijn suggestie om zeker eens een 964 / 993 uit te proberen.
Dus alles van een 964 RS (opbouw), over een 993 RS (opbouw), een 996 GT3 Mk1, Mk2, RS, 997 GT3 Mk 1, Mk2 en RS, en dan vergelijken...
Als je van het nieuwere spul houdt, zou ik een gewone 996 GT3 Mk2 bij Manthey laten in orde zetten. Een RS is dan weer beter waardevast, zo lang je'm niet in de muur knalt natuurlijk

Persoonlijk hou ik meer van oldskool auto's (vandaar dat ik nooit nieuwe modellen heb als funcar), en vandaar ook mijn suggestie om zeker eens een 964 / 993 uit te proberen.
Comment