Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Porsche voor op circuit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    en dan kan je tenminste af en toe eens inkruipen. Bvb eens naar de ring knallen, eens mee een toerke doen 's avonds of in het weekend,...
    Vooral dat ja. Dat is een luxe die we hebben van er niet zo ver vandaan te wonen. Niks te boeken op voorhand enzovoort. Als de zon schijnt (of niet voor de dapperen ) en ge hebt tijd, hop de auto in en naar ginder

Comment

• op de ring mag je ook niet rijden met een wagen die niet ingeschreven en verzekerd is, of toch niet op een gewone dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        ²²²²²²²

Plus dat het leuker is om naar daar te rijden met je tracktoy, dan met je kar + trailer...
        gij trekt een remorque met een andere remorque?
        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
          Waren er met dit model geen problemen met de motorblokken? (vaag gehoord... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            hara-kiri

Comment

Ja dat kan wel, maar ik heb er gewoon 1 genomen die ik wel mooi vond Er zijn er wel meerdere onder de 75k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                Ja dat kan wel, maar ik heb er gewoon 1 genomen die ik wel mooi vond Er zijn er wel meerdere onder de 75k
                deze staat wel in de VS

Comment

• Naar wat ik heb gezien/gelezen is een GT-R niet zo plezant op een circuit als een Porsche, wat sterieler. Heel effectief wel natuurlijk, en ook een niet te kloppen verhouding prijs/prestaties. Maar als circuitspeeltje zou ik er toch niet voor kiezen denk ik.

Hier een mening van zijne Clarksonheid:
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Naar wat ik heb gezien/gelezen is een GT-R niet zo plezant op een circuit als een Porsche, wat sterieler. Heel effectief wel natuurlijk, en ook een niet te kloppen verhouding prijs/prestaties. Maar als circuitspeeltje zou ik er toch niet voor kiezen denk ik.

Hier een mening van zijne Clarksonheid:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    nog niet meegereden met NAS blijkbaar

Comment

• Gezien de meeste commentaren hier, lijkt het miss best om met iets "lichters" in te stappen, ook qua budget.

En dan kom ik uit bij een Caymans S (ik hou niet van optische kant) of een Lotus met als (kleine) optie een M3.

Comment

Gezien de meeste commentaren hier, lijkt het miss best om met iets "lichters" in te stappen, ook qua budget.

En dan kom ik uit bij een Caymans S (ik hou niet van optische kant) of een Lotus met als (kleine) optie een M3.
                        Waarom geen Carrera 2S als ge niet van de looks van een Caymans S houdt?
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                          Inderdaad.

Comment

• Persoonlijk denk ik dat je al heel veel fun gaat hebben met een 2S... ok het is géén GT3 (RS) maar ik denk dat je relatief goedkoop gaat kunnen rondsnorren met deze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                              Ook mijn mening : ten eerste een perfecte opstap voor een GT3 (ahum) owv dezelfde set-up, ten tweede nog meer dan heftig genoeg om al serieus te zweten bij uw eerste circuituitstapjes, geloof me

Er rijden er genoeg rond met een 2S die op circuit GT3's inhalen (al hoop ik dat me dat in de toekomst toch niet al te vaak overkomt )

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik begin ook hier wat naar over te slaan.

Heb twee daily's dus dit mag wat extremer gaan.....

Comment

• Deze exige is echt...WAUW; ik heb hem van kortbij gekeurd en je zal al snel materiaal moeten hebben om dit te volgen op circuit en is dan nog perfect bruikbaar dagelijks.
                                  Het enigste minpunt dat deze wagens hebben is de instap. Als je groot of dik bent ,dan kan het in en uitstappen wel een hel zijn.

Passeer eens bij FKM,ze zullen je graag advies geven en een testritje en hun service vind ik zeer goed.Mijne Lotus komt ook van daar
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=168310794

Ik begin ook hier wat naar over te slaan.

Heb twee daily's dus dit mag wat extremer gaan.....
                                    de rit van en naar het circuit gaat wel een hel worden vrees ik
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                                      Deze exige is echt...WAUW; ik heb hem van kortbij gekeurd en je zal al snel materiaal moeten hebben om dit te volgen op circuit en is dan nog perfect bruikbaar dagelijks.
                                      Het enigste minpunt dat deze wagens hebben is de instap. Als je groot of dik bent ,dan kan het in en uitstappen wel een hel zijn.

Passeer eens bij FKM,ze zullen je graag advies geven en een testritje en hun service vind ik zeer goed.Mijne Lotus komt ook van daar
                                      Ga er straks tegen 17.30 naar toe

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                      de rit van en naar het circuit gaat wel een hel worden vrees ik
                                      Autostrade of circuit, is dat zo een enorm verschil? ICE heb ik een remorque .

Comment

Ga er straks tegen 17.30 naar toe

Autostrade of circuit, is dat zo een enorm verschil? ICE heb ik een remorque .
                                        Doe Nicolas en Frederick maar de groeten van mij: Danny uit Ham.

Extra korting ga je er wel niet mee krijgen!
                                        ik ben geen twijfelaar
                                        allez ik denk dat toch

Comment

Working...
                                        X